Turkish Teatime deel 11

ik zou dit gezwets echt overslaan als ik hen was

@ marion, sweet dreams
@ jill, bedoelde ook niet dat ik je zielig vind (dat vind ik zo’n fout woord) maar dat ik begrijp dat het moeilijk en rot is en ookal heb je een manier gevonden om ermee te leven en er het beste van te maken, leuk en fijn is anders

en daarom

ben jij vandaag mijn kanjer van de dag :thumbsup:
dus een dikke pluim en nu ga ik de klok een uurtje terugzetten
10 voor 2, hoogste tijd om te slapen

ok…
zzzzzz
ik ben nu ECHT weg…!!

Goedenmorgen dames

Nieuwe dag, gewoon lekker starten en nieuwe kansen benutten!!

@Jill en Bloem: Heb jullie ‘gezwets’ wel gelezen en vind het bijna jammer dat ik niet toch nog ff online ben gekomen vanacht toen we thuis kwamen van de verjaardag…het gebeurt niet vaak dat Jill zich zo laat zien, altijd haar lach, een woord vol moed en kracht voor een ander. Ik heb zo’n respect voor je, zonder dat je “zielig” bent, maar omdat je gewoon draagt wat je overkomt zeg maar… Petje af!

@Linda: GENIET!!! Lekker hoor ff er tussen uit!!
@Filiz: Kinderen maken van die mooie opmerkingen, zeggen nog lekker wat ze denken, ZALIG!!!

Gister de verjaardag van mn oudste nichtje…alles liep natuurlijk al anders(ach mis haar wel maar heb er ook vrede mee!) en toen kwam mn zus haar schoonzus…
Altijd wel iets te zeuren, altijd wat te “klagen” (ze hebben het niet ruim, afkeuring ed maar ach hebben we allemaal wel gehad niet waar!) dus dat wil ik haar duidelijk maken en meld dat ook wij onze periodes gehad hebben, 2 banen, na 2 weken al geen geld meer ed…
Nou daar ging ze…en dat ik niet wist waar ik het over had…en dat ik niet ineens moeder was omdat ik een puber in huis kreeg(nooit zo gezegt maar goed)…en dat wij altijd ZAT geld hadden…en toen als klap op de vuurpijl…dat we gewoon moesten genieten samen, want dat konden we omdat we geen kinderen gekregen hadden, wij al die problemen niet gehad hadden(liever kinderen met die problemen, maar dat hoorde/begreep ze ook al niet dus!), en daar moest ik dan maar gelukkig en blij mee zijn…

Ik ging kapot!!! Natuurlijk nog verdrietig om Tiga, en dan die tirade erover heen… maar ik wilde niet weer een domper op een feestje zijn daar dus…gejankt, haar verteld dat ze over 10 grenzen is gegaan hiermee, buiten bijgetankt, en vol “frisse” moed weer gaan zitten…

Nou het is nog steeds mn systeem niet uit, en het zal wel slijten.
Sorry voor mn gezeur zo op de vroege morgen, maar ik moet het nog steeds kwijt. Krijg het er niet uit, ben haar vanacht in mn slaap een paar keer tegen gekomen en heb haar gewoon een knal voor haar kop verkocht, toen werd ik wakker en was het maar een droom, helaas:slywink:

nou meiden, ik hoor de koffie roepen
Straks Zingen in de kerk(HELLUP!!)
Jullie horen het wel als ik terug ben

Bedankt voor jullie lezend oor, jullie zijn allemaal kanjers

Goedemorgen iedereen!

@Beppie,meid toch wat een mens is dat om zo te doen moet je wel erg egoistisch zijn.
Geloof me vrij als ik zeg dat iedereen in zijn of haar leven z`n portie pech en verdiet over zich heen krijgt.
Als ik hoor hoe jij met die puber omgaat zou je zeggen dat het je eigen zoon is met alle leuke en minder leuke kanten van het ouderschap.
En misscien kun je wel stellen dat je juist meer de mindere leuke kanten over je heen krijgt omdat jij zijn steun en toeverlaat bent.
Jij bent zijn rots in de branding en met jou deelt hij alle zorgen.
Sorry meid ik krijg het niet uitgelegd ik hoop dat je weet wat ik bedoel;

Haha ja als ik terug lees wat ik gisteren allemaal gezegt heb dan heb ik me behoorlijk laten gaan was eigenlijk niet de bedoeling.
En volgendede keer gewoon even binnenspringen je ziet het he dan hadden we je een beetje kunnen troosten.

@Beppie voorzichtig he dat je de ramen niet uit de kerk zingt!!!

Goede morgen allemaal!!!

@Jill
Al weer vroeg uit de veren!!!

@Beps
Wat zijn er toch vreselijk mensen op de wereld!! Hoe kan ze. Je mag en kan nooit oordelen over het verdriet van anderen. Knap dat je zo gereageerd hebt want ze mag best weten wat ze een ander aandoet met haar opmerkingen!!

@Goedemorge Marion,jij toch ook hahaha.
Ja meid je weet het he mijn bed stat vaak in brand haha ik was er om 7 uur niewe tijd eruit.
Ik heb dan nog even kunnen inhouden voor ik naar teatime kwam hahaha.
Jij hebt zeker al gewerkt?

Ik denkdat Ik Beps al hoor zingen!!!:lol: :lol: :lol:

:storm: Ik ga zo even een bad nemen,het regent hier bahhhhh als ik ergens een hekel aan heb dat is het aan regen.
Op koude kun je je kleden maar die regen die trekt precies in heel je lijf.

Nog 250 berichten en deel 12 is een feit,jeetje het gaat hard.

goede morgen allemaal…
jeetje een hele nacht sesie…!!!

@jill…super dat je geslaagd bent:D jeetje 3 uurtjes slaap…ik vraag me af hoe je het vol houd…!!

@beppie…tis toch geen gezeur…!! goed dat je hebt aangegeven dat ze te ver is gegaan. nu ligt het bij haar, jij bent het kwijt!

@diegene wat vroeg of ik naar turkije ging…ja dat staat eigelijk al vast. over 2 jaar ben ik kllaar met school. tis dan de bedoelling om naar askim te gaan. voor zolang ik het uithoud :wink: ik zie hem al hier int dorp zitten. heb geen idee wat hij zou moeten gaan doen.

sorry rest weet ik zo niet meer…ga voetballen…tot vanmiddag

kus kus

@Filiz dat was ik die dat vroeg,lijkt me trouwens een heerlijk land om te wonen.
Veel voetbalplezier en zorg dat je geen rode kaart krijgt.

kan iemand mij vertellen hoe je een topic sluit? ik kan het niet vinden :retard:
toen het oude systeem er was wist ik het wel :retard:

Ik zou je wil helpen maar daar ken ik helemaal niets van,sorry.

goedemorgen allemaal, bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. we gaan zeker genieten. hebben afgesproken dat ik morgen rond 9 uur bij mijn moeder zal zijn, haar spullen in de auto zal pakken en dan vertrekkken we. vandaag nog de laatste dingen bij elkaar pakken en nog wat dingen hier schoonmaken en dan ben ik er klaar voor. vanmiddag nog naar de wedstrijd van mijn clubje.

Komt ie nog een keer Linda…speciaal voor jou!!!

:NETHERLAN** Linda 1980…30 oktober…Center Parcs :NETHERLAN

Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya**
Turkije-fan… eind december bij vriends zus

**:smiley: HEEL VEEL PLEZIER BIJ CENTER PARCS :smiley: **
**:nod: GENIET ER VAN :nod: **

LINDA GENIET ER MAAR LEKKER VAN!!!
VEEL PLEZIER!!!:tongue:

@Jill
Nee was nog niet klaar toen ik vanmorgen vroeg postte. Moest toen gaan beginnen. Maar nu heb ik het er gelukkig opzitten!!!

@marion en jill: dank je wel