Goedenmorgen dames
Nieuwe dag, gewoon lekker starten en nieuwe kansen benutten!!
@Jill en Bloem: Heb jullie ‘gezwets’ wel gelezen en vind het bijna jammer dat ik niet toch nog ff online ben gekomen vanacht toen we thuis kwamen van de verjaardag…het gebeurt niet vaak dat Jill zich zo laat zien, altijd haar lach, een woord vol moed en kracht voor een ander. Ik heb zo’n respect voor je, zonder dat je “zielig” bent, maar omdat je gewoon draagt wat je overkomt zeg maar… Petje af!
@Linda: GENIET!!! Lekker hoor ff er tussen uit!!
@Filiz: Kinderen maken van die mooie opmerkingen, zeggen nog lekker wat ze denken, ZALIG!!!
Gister de verjaardag van mn oudste nichtje…alles liep natuurlijk al anders(ach mis haar wel maar heb er ook vrede mee!) en toen kwam mn zus haar schoonzus…
Altijd wel iets te zeuren, altijd wat te “klagen” (ze hebben het niet ruim, afkeuring ed maar ach hebben we allemaal wel gehad niet waar!) dus dat wil ik haar duidelijk maken en meld dat ook wij onze periodes gehad hebben, 2 banen, na 2 weken al geen geld meer ed…
Nou daar ging ze…en dat ik niet wist waar ik het over had…en dat ik niet ineens moeder was omdat ik een puber in huis kreeg(nooit zo gezegt maar goed)…en dat wij altijd ZAT geld hadden…en toen als klap op de vuurpijl…dat we gewoon moesten genieten samen, want dat konden we omdat we geen kinderen gekregen hadden, wij al die problemen niet gehad hadden(liever kinderen met die problemen, maar dat hoorde/begreep ze ook al niet dus!), en daar moest ik dan maar gelukkig en blij mee zijn…
Ik ging kapot!!! Natuurlijk nog verdrietig om Tiga, en dan die tirade erover heen… maar ik wilde niet weer een domper op een feestje zijn daar dus…gejankt, haar verteld dat ze over 10 grenzen is gegaan hiermee, buiten bijgetankt, en vol “frisse” moed weer gaan zitten…
Nou het is nog steeds mn systeem niet uit, en het zal wel slijten.
Sorry voor mn gezeur zo op de vroege morgen, maar ik moet het nog steeds kwijt. Krijg het er niet uit, ben haar vanacht in mn slaap een paar keer tegen gekomen en heb haar gewoon een knal voor haar kop verkocht, toen werd ik wakker en was het maar een droom, helaas:slywink:
nou meiden, ik hoor de koffie roepen
Straks Zingen in de kerk(HELLUP!!)
Jullie horen het wel als ik terug ben
Bedankt voor jullie lezend oor, jullie zijn allemaal kanjers