Turkish Teatime deel 11

@Sev
Ben erg benieuwd naar de foto van je Askim!!! Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft in de winkel!

@Bloem
Hoop zooooooooooooooo voor je dat je snel een mailtje krijgt! Wordt tijd dat hij duidelijk is waarom hij zich zo gedraagt!!!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met je vriendinnetje. Moet een hele opluchting zijn eens ‘live’ je hart te kunnen luchten!!

@Filiz
Fijn dat je een vriendin hebt die begrip heeft voor je situatie!!! En je broer…hij verandert wel van mening als hij ziet dat je gelukkig bent in Turkije!! Maakt zich wss zorgen over je!!

@Jill
Lekker gevoel he…nieuwe mooie kleren?

@Boem&Jill
Doornroosje is ook weer wakker!! Ben dus op de bank in slaap gevallen. Alleen was het niet de prins die me wakker kuste maar werd wakker van de kou.
Ben de pisang morgenvroeg want moet het werk doen. Kan gelukkig een uurtje langer blijven liggen. Een fijn idee … want doe niets dan me verslapen de laatste dagen. Heb nu tenminste een uurtje speling!!!

Ik doe eigenlijk niet veel zelfs in het huishouden doe ik eigenlijk niet veel behalve koken.
Bij de minste inspanning ben ik uitgeput om een voorbeeld te geven als ik mijn haar heb gewassen dan kost fohnen me zo een inspanning dat ik erna echt even moet gaan liggen.
Wat veel gebeurd overdag is dat ik opeens zo moe ben dat ik echt even moet gaan liggen al is het maar 5 min,gewoon omdat ik me gewoon niet wakker kan houden.
Die 5 of 10 min zijn vaak al genoeg.

@ marion, ga dan toch lekker naar bedje toe!! hahaha (hoor wie het zegt!!)

@ jill, je zou het misschien niet van mij zeggen, maar weet precies wat je bedoelt, ben je dan moe, dat je slaap hebt, en ook dus 5 minuten slaapt, of ben je moe, dat alles te veel is en echt ff 5 minuten moet uitrusten en ff energie moet bijtanken??

@Marion yep ik voel me happy in die kleren en dat heb ik allang niet meer gehad.
Zou je dan toch niet beter wat gaan slapen,het feit dat je je verslaapt is een teken dat je lichaam rust nodig heeft.
Ik wil niet vervelend zijn maar vroeger was ik ook zo ik werkte echt 15 uur per dag en luisterde niet naar mijn lichaam.
TIk heb daar nu nog spijt van.

Bloem ik ben dan zo uitegput,ook mijn spieren doen dan enorm veel pijn en ik kan me met de beste wil van de wereld niet meer recht houden.

begrijp precies wat je bedoelt
heb het ook heel lang gehad, kotsen van de vermoeidheid, niet eens je arm op kunnen tillen
gaat nu wel redelijk
heb het alleen als ik slecht heb geslapen of te kort
dan val ik ook gewoon in slaap, rechtop zitten is een ramp

maar ja, zal bij jou wel anders zijn en nog veel vervelender enzo
hoe kom jij je dagen dan door??
ga je vaak onder de warmtelamp en de zonnebank??

oh, ben trouwens bij mijn vriendinnetje onder de zonnebank geweest (beetje bijhouden) echt ZA-LIG!!

Ja ik ga zeker in de winter onder de zonnebank en we proberen meerdere keren per jaar een weekje zon te pikken .
Hoe warmer hoe beter ik me voel.

Ik heb trouwens een jaar lang revalidatie gehad maar dat maakte alles alleen maar erger dus hebben de artsen het stopgezet.

tja erg vervelend idd
enne, vliegen naar turkije, moet je hubbie je dan kraken als je na 3,5 vliegen eruit komt??

ik heb heel het jaar bij de nooduitgang gezeten, hoezo luxe!! behalve heen naar turkije de laatste keer, oh wat is dat dan krap zeg!!

Eigenlijk ben ik dan de eerste twee dagen kapot,ik maak ook onmiddelijk een afspraak in de hamam en voor een massage.
Dat reizen is er teveel aan maar ja het gaat niet anders he.
Ik mag nooit aan de nooduitgang zitten omdat ik niemand kan helpen als er iets moet gebeuren.
Een beetje vreemd dat ze er wel moeders met baby`s zetten,of die wel gaan helpen als er iets gebeurd.
Meestal geraak ik ook niet meer recht na die drie uur,maar gelukkig wordt ik altijd met de lift eruit gehaald en staat mijn rolstoel al te wachten.

kinderen mogen nooit in de eerste 5 rijen van de nooduitgang zitten
dus 1e rij nooduitgang en 2e is vrij en de 3 rijen erachter ook!
daarom zit ik er zo graag :smiley:
en de aller eerste rij is dat niks voor jou??
krijg je in Nl ook vaak massage’s??

Volgens de handeling op het vliegveld mag ik niet op de eerste rij omdat ik “gehandicapt” ben.
Dat zou inderdaad ideaal zijn maar bij de turkse maatschappijen mag het nooit.
Bij Transavia wel .
De laatste keer naar turkije was met onurair,we hadden denk ik het oudste vliegtuig uit de vloot alle stoelen waren volledig doorgezakt en je zat echt op het hout.
Ik heb een kussentje gevraagd,na een uur kon ik niet meer van de pijn en voor het eerst sinds lange tijd heb ik gehuild van ellende.
Ik moest naar het toilet en kon gewoon niet meer recht.
Maar helaas heb je niet altijd de keuze maar alles het kan vliegenwe liever met Transavia.
Ik heb hier een jaar lang 3 keer per week fysio gehad maar nu is het door de verzekering beperkt tot 20 keer per jaar.

Bij de turkse maatschappijen nemen ze het niet zo nauw met de regels,de laatste keer sturen ze een papa met baby weg op de eerste rij en even later komt er een mama met baby zitten.

Bloem ik ga zo afsluiten mijn vingers willen niet meer.
Bedankt voor de gezellige babbel en hopelijk vond je mijn gezeur niet te vervelend.
Voor straks slaap lekker en morgen een gezellige zondag.

@Marion slaap lekker meid!!!

ppffff…wat een ellende allemaal zeg
dan loont het ook bijna niet om ‘maar’ een weekje te gaan, voordat je weer recht bent, moet je alweer bijna terug…
heb met je te doen hoor, allemaal erg moeilijk, alsof het allemaal al niet moeilijk genoeg is…
zucht
soms is het maar oneerlijk hoor

ja tuurlijk meid
hopelijk kom je de nacht weer een beetje goed door
welterusten als dat er in zit
ik ga ook zo
X

Nee joh ik ben echt niet zielig hoor!!!
Haha ik kom misschien zo over maar het klinkt misschien geladen maar ik heb geleerd er mee om te gaan.
Ik wil geen zeur worden en genieten zo vaak het maar kan .
Ik heb inmiddels geleerd op een andere manier van het leven te genieten en blijf elke dag vechten om beter te worden.
Ik heb het geluk een fijn gezin te hebben die me steunen waar ze kunnen dus wat dat betreft kon ik het niet beter treffen.
Dat had ook anders gekund,je hoort het zo vaak dat ze er alleen voor staan.
Als je dat er dan ook nog bij moet verwerken wordt het nog zwaarder.
Ik heb mijn scootmobiel dat is mijn nieuwe "vriend "want die brengt me bijna overal en die zou ik niet kunnen missen hahaha.

SLAAP LEKKER MEIDEN!!!
Ga proberen weer wat te slapen…is de hoogste tijd!

HAHAHA Als de bende morgen op teatime komen verwensen ze ons,ze hebben een halve dag nodig om bij te lezen.
Slaap lekker meid!!!xxxxxxx:delete:

Inderdaad Jill!! Gelukkig is het ook wel eens andersom en moeten wij uren bijlezen.