Ook bedankt Linda en Marion2. Gaat vast lukken .Ga even voor een leren jack of jas voor mezelf kijken en neem gelijk weer inktcardridges voor de printer mee. Scheelt echt zoveel met de gewone winkel.
Ik vind het altijd zo leuk te lezen Marion2 hoe je met je zoontje bezig bent, wat betreft dat voetballen. Leuk hoor! Doet me een beetje denken aan, toen wij als ouders ook altijd langs de lijn stonden bij onze zoon, maar dan met basketball. Heel fanatiek.
En nu geeft hij zelf leiding aan een streetbasketballgroepje, als vrijwilliger. Zomer’s op een eigen gemaakt pleintje en s’winters in een zaaltje die ze gratis ter beschikking krijgen van de gemeente, om jongeren van de straat te houden. www.dunkdonk.nl
@Roanna
Hoop dat je gaat slagen voor een jas morgen!!
Geniet er zelf ontzettend van om naar hem en zijn team te gaan kijken en ze aan te moedigen. Vind het ook heel belangrijk om betrokken te zijn bij de dingen waar die kleintjes mee bezig zijn. Trouwens bijna alle ouders zijn iedere week bij de trainingen en de wedstrijd. Is er eigenlijk maar eentje waarvan de ouders maar zelden komen kijken en dat vind ik zo sneu voor het manneke.
Dag lieverds allemaal ! Ben terug ! Receptie was leuk, gewoon, niet veel van te zeggen. Heb een paar leerkrachten gezien van vroeger, en een stagementor maar die hebben me wss allemaal niet meer herkent met mn haartjes af ! Hahahaha nou ja, ik natuurlijk gezwegen als vermoord
@Beps: lieverd, wat erg voor je ! En idd zoals je zegt, je hebt zelf niet moeten beslissen over haar leven, heeft ze zelf gedaan. En wss is ze gewoon in haar slaap vertrokken, wat toch een mooiere dood is dan overreden te worden door een auto of zo. Je hebt er wss nu niet veel aan maar ik heb al mn poezen al weten doodgereden worden, en ben er bij de meeste zelf opgekomen toen ik nog een kleine ukkepuk was en dat beeld blijft gewoon hangen ! Nou, we hebben nog 1 poes, en dat verhaal ken je hé?
Sterkte lieverd ! Probeer de goeie momenten te onthouden van je poes en wat je er allemaal voor gedaan hebt ! Ze heeft een lang en gelukkig leventje bij jou gehad !
@Derest: sorry, ben alles vergeten… Maar jullie zijn allemaal even belangrijk !
eneuh, die foto van askim zet ik morgen terug online voor een dagje. Daarna doe ik hem weer weg. Heb nu momenteel geen zin, heb koud (ben maar half gekleed ) en dat uploaden duurt me wel een tijdje als ik geen geluk heb
p.s.: Askim net gehoord, amuseert zich rot met prijzen te vergelijken en rekken te vullen hihi
zo ben ik ook weer…ben niet verslaafd hoor, en moest toch ff checken of ik heel, heel misschien een berichte in mn inbox had…helaas
@ linda, veel plezier morgen @roanna, hoop dat je slaagt
@ marion, tja, altijd leuk van die enthousiaste ouders langs de lijn, ook handig als ze uit- moeten spelen
@ beppie, gaat het weer een beetje meissie?
@ sev, moe?? gezopen?? half gekleed en met askim gesproken…uhm… :redface:
@cyn? geen internet bij oma?
@ jill, hoe gaat het nu met je?
uhm…
heel snel en erg kort…ach ja.
nou ben bij mijn vriendinnetje geweest, werkt veels te hard, maar was heerlijk om ongestoort alles te kunnen vertellen. heb echt ALLES vertelt, ze duimt met me mee voor de mail. zucht.
lekkere belgische frieten gegeten, hihi, erg jammie en erg slecht, maar ja, voor een keertje, he? :unibrow:
en nu…geen sms, geen email
heb een goed vervolg bedacht voor mijn verhaaltje, maar wacht eventjes af, of er nog ECHT iets gaat gebeuren. zo lullig als ik verder ga en de waarheid het tegenovergestelde zou zijn…
nou ja, lekker verder dromen. :wub:
zucht
drukte trouwens niet per ongeluk op verzenden hoor, dacht gewoon : ik doe het, en tja, toen had ik het al gedaan, en dacht ik: wat heb ik nou gedaan? maar ja, kun je niet meer terug halen he? :paranoid:
we wachten af…zucht
@marion…ook leuk als je de tas met kleren mee naar huis krijgt om te wassen
@bloem…haha jij maakt redenaties!! sev half gekleed en met askim gebeld;)
wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad…jmmr dat je geen mail hebt…komt miss nog.
@sev…jaaa nu willen we ook alles horen natuurlijk!!
meiden…denken jullie eraan dat de klok een uur terug moet?
net terug van bij een vriendin…erg gezellige avond gehad!! bessen gedronken:Derg lekker…lekker veel over askim kunnen kletsen:Deen van de vriendinnen die echt luisterd…
vandaag door broer lief weer met mn neus op de feite gedrukt…over wonen in turkije dat het niet het zelfde is als op vakantie gaan en bla bla bla…hij bedoelt het goed dat snap ik wel. maar hij begrijpt volgens mij niet echt dat ik echt van askim hou!! ik vraag hem toch ook niet een andere vriendin te nemen!!! **moeilijk!!! **naja…trek me er zo weinig mogelijk van aan ik wil dit. mamz vind het goed…ik ga slapen, geen zin meer om na te denken…tis midden in de nacht…
wilde nog ff zeggen dat ik belachelijk geshopt heb!!
ff mijn foto’s ophalen…jaja :finger:
lingerie zaak: 3 broekjes voor 10 euro!!
toen naar de W*
en daar gekocht : 2 truien (een rode en een groene)
een rok, vorig jaar 70 euro nu dus 30 geloof ik
wilde ik toen al kopen, maar te duur, dus nu gekocht!! en een vest voor erbij aangeschaft
:redface:
allemaal niet duur, maar samen toch wel flink wat geld…
ach, ik kan weer de winter door.
nu nog ff die teennagel laten herstellen en dan kan ik dichte schoenen aan…zucht, maar nu nog ff niet!!
slaap zacht allemaal
fijne luie zondag
en tot morgen!!
@Bloem jeetje ja die teennagel alleen al blijft je aan dat voorval herinneren he.
Dat is zeker nogal pijnlijk en zoals je al zegt dichte schoenen of laarzen auuuuuuuuuuw!!!
Je hebt lekker gewinkeld en dat is altijd zo leuk als je iets heel graag wilt maar het laat hangen omwille van de prijs om het dan later te kunnen kopen aan een gunstprijs,je hebt er dan dubbel plezier van.
@Filiz,het is wel lief dat je broer zich een beetje zorgen maakt is wel een teken dat hij veel om je geeft.
Maar inderdaad als jij denkt dat je Askim de liefde van je leven is dan moet je er gewoon voor gaan meid.
Het zal zeker niet allemaal gemakkelijk gaan maar als de liefde sterk genoeg is dan gaat dat zeker lukken;
Staat het al vast dat jij naar Turkije verhuisd of zit er ook nog kans in dat je Askim naar hier komt?
Ik ben ook even gaan winkelen vandaag en heb een broek een topje(zeg maar gerust een top haha)en een bloes gekocht.
Eindelijk iets wat ik mooi vindt.
Voor de rest niet veel gedaan want ik ben zoals je misschien weet heel snel uitgeput dus heb ik ernaa lekker op de bank gelegen.
Nee ik slaap maar een uurtje of 3 elke nacht als ik langer slaap kom ik helemaal niet meer uit bed zo stijf is alles dan en dan heb ik nog meer pijn .
Dus slaap ik zo kort mogelijk want na een uurtje of 3 wordt ik automatisch wakker en kom dannog onmogelijk in slaap.
En ik wil ook niet de hele nacht achter de pc doorbrengen want dat kunnen mijn ogen en vingers dan weer niet verdragen.
Ja en hoe krijg je de nacht dan om he.
lastig hoor
heb je nu al die 3 uur geslapen, of stel je die zo lang mogelijk uit??
kan er niet over mee praten
ik noem slapen mijn grote hobbie, maar ben echt ene avond en nacht mens
sla het liefste de ochtend over, niks aan, pas vanaf 14.30 dan word ik wakker en begin ik te leven
grapjes, ideeen, leren, alles…heel erg…
Yep ik weet precies wat je bedoelt ik ben smorgens ook niks waard .
Ik heb nu nog niet geslapen dat stel ik indedaad zo lang mogelijk uit en als ik ga ben ik nog niet moe eigenlijk.
Ik kan gerust een paar dagen niet slapen geen probleem en het gekke is dat ik me dan minder moe en uitgeput voel dan wanneer ik slaap.
Ik zal het maar bekennen een heel gekmens hahaha
Nee druk bezig al helemaal niet dat kan ik ook niet meer.
Ik heb wel de hele nacht de tv op omdat ik niet tegen de stilte kan.
En af en toe kijk ik wel als er iets interessants op is.
Ik heb ooit ook een poging gedaan om te schilderen maar dat is op een fiasco uitgelopen i.p.v. een picasso!!
dusse jill, je zit maar heel de nacht te wachten totdat de nacht voorbij is? hoe doe je dat dan overdag??
ik vind het echt heel erg erg voor je zeg, jeetje
loop je dan telkens heen en weer en doe je oefeningetjes enzo??