Turkish Teatime deel 11

@sev
Als ik van iemand een ander beeld had dan is het wel van jou.
Ik had echt gedacht dat je donker haar zou hebben en na al die verhalen van jou over de dietiste had ik toch echt 3x zoveel sev verwacht :smiley:
Je bent hartstikke mooi en ons maar in de waan laten dat je dik bent.

Gisteren zat ik zo in het verhaal van @bloem verdiept dat ik de foto van jouw askim gemist heb. Maarre ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar hem. Mag hij er nog ff op of wil je hem anders naar mijn hotmail versturen.

ThanXXX

Hallo meiden

Alles maar ff in de goede volgorde, iig voor mij

:crybaby: :crybaby: MIJN OUDE POES IS DOOD!!!:crybaby: :crybaby: (27-1-1992 —27-10-2006)
We konden haar niet vinden vanmorgen, en toen we terug waren van het shoppen(ze zitten wel vaker dat je ze niet vind) toen lag ze onder haar favo-struik helemaal stijf dood te zijn! Gewoon zoals ze altijd ligt, dus ze is gister gaan liggen, btje slapen en toen pfff :idea: uit! Ik jank me de pokken, en anderzijds ben ik diep dankbaar dat we niet hebben hoeven kiezen, maar dat ze gewoon is gaan hemelen!! We hebben haar bij de andere poes begraven in de tuin, nu zijn ze een btje samen. Ik zal een foto van haar op bij mn foto’s zetten

We zullen haar missen!!!

Zo, ja geslaagd voor een trui(ja het leven gaat weer verder!!)

Ik ben een btje kwijt wat jullie allemaal gepost hebben, ga nu naar de verjaardag van mn nichtje, morgen zijn jullie weer aan de beurt(nadat ik gezongen heb in de kerk, HELLUP DAT OOK NOG!)

Tot gauw:crybaby:

Een goede middag!!!
Terug van het voetbalveld, was ontzettend koud en natuurlijk weer regen. Ze doen het daarom daarboven want als wij maar 1 stap op het veld durven zetten gaat het standaard beginnen. J. is bij een vriendje spelen dus kan zo meteen rustig in mijn uppie de boodschappen gaan doen. Dan snel voor het eten zorgen en dan weer naar het zwembad. En dan vanavond lekker op de bank voor de tv. Heb er zin in want ben moe.

@Sev
Heel veel plezier op de bruiloft!!!

@de rest
Weet het even niet meer dus een hele fijne dag allemaal!!!

@ beps, oh meissie toch, je poes!! lijkt me heel erg om zo je beessie te moeten vinden!!

@ sev veel plezier
@ cyn, lekker eventjes 'op jezelf"?

nou ikke heb weinig geslapen, lag er al voor 01.00 uur in, maar kon niet slapen, tot 5 uur liggen draaien en woelen.

ik heb de mail gemaakt…zal ik hem versturen??
ga zo toch winkelen, dus dan klopt dat ook weer. zucht :wub:
ik weet het allemaal niet meer!!
maar weet wel een vervolg voor het verhaal, dus hoe de mail niet eens echt te versturen (in t verhaal heb ik dat al gedaan…dus)
nou ja, winkelen en dan vanaaf naar mijn vriendinnetje
weet niet of en hoe laat ik nog een keer terug kom
dusse
fijne zaterdag allemaal!:dope:

OEPS!!

ik las de mail nog een keer en toen heb ik op verzenden gedrukt!!

IIIIIIEEEEEEEEEHHHH!!!

HAHAHAHAHA Kan alleen Bloemmie gebeuren natuurlijk, ach ja, nu maar afwachten dus

@Beps
Wat zullen jullie geschrokken zijn toen jullie Poes vonden! Is het DE poes die een poos geleden zo ziek was? Is altijd vreselijk als je beestje sterft vooral omdat ze al zo lang bij jullie is, natuurlijk gaan jullie haar ontzettend missen maar het is idd wel fijner dat ze gewoon is gaan hemelen en jullie zelf niet de keuze hebben moeten maken.
Veel sterkte meissie!!!

@Marion: nee dat is Amber(kijk maar ffies op mijn album, staan ze allebei nu op!) Nee Tiga was gewoon oud, wat hart-kwalen, maar verder niet. De laatste tijd werd ze wel wat stijver enzo, maar wat wil je, bijna 15! En vanmorgen, ja toen deed ze het gewoon niet meer. Nee, niet echt geschrokken, ergens wist ik het al nl. Maar dan als ze daar zo ligt…:crybaby: :crybaby:
Ach nu hebben we er nog 4 en allemaal Belg(Speciaal voor Sev!)

Ooh bep wat erg voor je, ook al was ze oud.
Sterkte hoor.

@ Bep: Ook namens mij, heel veel sterkte hoor met het verlies van jullie poesje. :tear:

O Beppie wat erg van je poes,ook al is ze al oud je wilt ze niet graag kwijt.
Het is inderdaad wel fijn dat jezelf de keuze niet hebt hoeven maken.
STERKTE!

hallo
is er volk aanwezig

goede avond meiden…

als [EMAIL=“1e…@beps…wat”]1e…@beps…wat erg van de poes. moet zeker schrikken zijn!!

@sev…leuke dag gehad op de trouw?

@cyn…gelukkig dat je moeder geen vertraging heeft gehad…kan zo vervelend zijn!!

@marion…lkkr he!! een middag voor je alleen, op het gemak boodschappen doen, en voor de rest waar jij zin in hebt.
hadden ze gewonnen met voetballen?

@bregje…zeker lief van de ringen? gewone ringen of echt verloofd? ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon alles weten…maar heb je zn ouders al ontmoet?

iedereen een fijne avond…gaan jullie nog speciale dingen doen?
ik ga straks nog ff naar een vriendin…

dikke kus

haha vandaag nog zo gel88 op het werk met een van de kinderen.

knulletje van 8…ik ga met hem naar de winkel om een kaart te kopen. we stappen in de auto…zegt ie>> zo hey…wat een rotzooi, maar oke is niet erg filiz, alle vrouwen maken er een bende van in de auto…!!

haha zo gelachen:D al heeft ie natuurlijk wel gelijk. moet nodig de achterbank eens opruimen. jasje, flesje drinken, school spullen, pakje sigaretten…en ga zo maar door!!

hey filiz das van veel mensen zo’n bende sé de achterbank van de auto

@ Linda1980: Morgen ga ik de hele dag weg, ff naar de zwarte markt, dus als ik je niet meer spreek, wil ik je alvast een hele leuke week in CP toewensen. Geniet ervan! :wink:

Alle anderen… ook een hele fijne avond nog. :o

@roanna: dank je, jij ook veel plezier morgen

@Filiz
Nee ze hadden niet gewonnen. Maar allemaal wel heel erg goed gespeeld!!! Loopt nu ze overgeplaatst zijn naar de E niet zo goed. Spelen slecht over en de verdeling over het veld is ook minder. Zijn nu begonnen met 2 x per weer trainen en er wordt heel veel aandacht besteed nu aan deze 2 punten. Het verschil begin je nu te merken.
Grappig ventje had je mee. Weten we ook meteen hoe de mannen over ons denken :smiley: .

@Roanna
Veel plezier morgen op de zwarte markt!

Kon hem bijna niet meer vinden…zo klein is ie geworden!!

**:NETHERLAN Linda 1980…30 oktober…Center Parcs :NETHERLAN
**
Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya
Turkije-fan… eind december bij vriends zus

Fransijn komt vandaag terug dacht ik, ben zooooooooo benieuwd hoe ze het gehad heeft in Side!!

idd nog maar een klein lijstje ja…!!

jammer dat ze verloren hebben, maar geluk dat ze er iets aan doen…zal waarschijnlijk steeds beter gaan dan;)

ben ook benieuwd nar de verhalen van fransijn!!

xx