iyi geceler!!
![]()
da’s goede nacht in het turks
ik wilde zeggen slaap lekker, maar weet ff niet meer hoe je dat correct schrijft, dus dan maar goed enacht
voor filiz dan
zit me suf te piekeren en wil nog niet slapen, want dan zit ik me suf te piekeren in bed.
holly fuck!!
sorry voor de taal
zie net dat mijn ex-vriend online is.
ik heb hem geblokkeerd, maar in de lijst laten staan, om te zien of hij nog wel eens online komt
blijkbaar had hij me al die tijd geblokkeerd, of we waren nooit tegelijk online, want ik zag hem nooit
en nu ineens dit…
betekent dat hij me niet (meer) geblokkeerd heeft…
ik wist dat hij weer iets zou proberen als het seizoen voorbij zou zijn en hij zich weer zou vervelen…
zit nu met bonzend hart hier.
hij kan me niet ‘zien’ want ik heb hem geblokkeerd, maar toch…![]()
zou hij gaan mailen? bellen? seinen? sms-en??
:paranoid:
bonk…bonk…bonk…
:paranoid: oef! hij is weer offline of heeft me geblokkeerd…:paranoid:
getverdemme!!
ok, ga toch maar naar mijn bedje toe, mijn gedachtes zijn nu toch helemaal nergens meer en ben nergens zo veilig als in mijn eigen bedje
slaap zacht (jill)
en goedemorgen voor de rest
prettig weekend en buenos nootjes!
xxx
Jeetje Bloem wat zul jij geschrokken zijn;
Gaat het een beetje?
@Bloem slaap lekker meid en probeer het uit je hoofd te zetten hij is je gewoon niet waard meid!
Euuuuuuuuuuuuuh waar begin ik ? Jullie hebben lekker nog veel bijgekletst toen ik al in dromeland lag…
Eerst : GOEIEMORGEN deze morgen !
@Bloem: auwww zou ook niet weten wat doen hoor moest ik ik jou situatie zitten ! Wss mn pc door het venster smijten :lol:
moehhhh ben weer alles vergeten.
Nou ja, in ieder geval, ga me nu douchen, dan naar mn werk, als ik thuis kom terug douchen, mn rokje aan (verlang me dood om het te mogen aandoen !) maar heb het gehouden voor de trouw van deze middag !
EN mss zet ik er wel een foto van mij en mijn rokje hier op hihihihi :king:
Goedenmorgen, geslapen als een roosje, nu met een kopje koffie naar hubbie toe. Dan rustig wakker worden op bedje, ff shoppen(heb gewoon kleren nodig dus…) en dan naar de verjaardag van mn nichtje!!
Ik kan gewoon niet op iedereen reageren dus:
@Bloemmie: Gewoon geblokkeerd laten, niet op reageren en denken dat hij niet meer bestaat. Zorgen pas gaan maken als het nodig is!
@Jill: Wanneer krijgen we foto’s van jou??
@Sev: :wub: (Anders ga je weer mopperen dat ik je vergeet!)
@Cyn: Hallooooo liefje, ik hoor je wel weer ergens…zal ik ook ff mailen naar all you need, 2 brieven is vast beter dan 1, EN…ik weet meer dan Linda!!!(nee liefje, maak je geen zorgen oke!)
Fijne dag allemaal
Goedemorgen iedereen!!!
@Sev,veel plezie op de trouw!!
Hopelijk wordt het beter weer want hier komt het er met bakken uit!
@Beppie veel winkelplezier hopelijk vind je wat leuks.
@Bloem,heb je een beetje geslapen?
Een foto van mij? hahaha dat wil ikjullie niet aan doen.
IEDEREEN EEN FIJN WEEKEND!
Volgens mij is iedereen al in winterslaap
Goeiemorgen,
Nee hoor Jill ben al een poosje wakker.
@Sev: werk ze vandaag en veel plezier op de trouw
@Beps: winkel ze vandaag
goedemorgen!!
Ben vanmorgen niet lekker wakker geworden, gister ruzie met mijn zus, mijn schuld… ben veel te chagerijnig de laatste tijd, mijn werk is niet leuk, dus heb alle tijd om over turan na te denken. En dan kom je thuis begint het weer…
Dus vroeg naar bed gegaan me askim kon niet op internet komen, (de eerste keer in 2 maanden !), vanmorgen wakker geworden door een enorme herrie bij de buren, bedrijfsongeval, traumaheli erbij pfff… en dan weer naar het werk!
Om 5 uur komt turan online, en daarna komt me vriendin en gaan we turks koken samen!!
@bloem: het komt allemaal goed, misschien heeft die je inderdaad gedeblokkeerd, maar denk er niet te veel aan, tenzij je dit hoofdstuk nog niet helemaal afgesloten hebt. Dan heb je nu misschien de kans om het helemaal af te sluiten. sterkte ermee
X
goede morgen allemaal…
@jill…lijkt me heerlijk. nu in slaap vallen en over 4 maanden pas wakker worden:D
@bloem…je bent hier veilig meid;)hij komt vast nier nl…
@sev…veel plezier vandaag…
over een uurtje werken…maar ben nog zooo moe!!
naja…iedereen een fijne dag…xx
@ sev: heel veel plezier vandaag!!
@bregje…das idd vervelend wakker worden. 1 positief ding is dat askim straks online komt…!! hoelang kennen jullie elkaar al?
is de rusie met je zus inmiddels opgelost?
xx
Hallo!!!
Ben wakker haha… Wat heerlijk om weer even een keer lekker uit te slapen!! Vannacht mijn moeder weggebracht, ze hebben geen vertraging gehad!! Ze smste al dat ze in het hotel was, en op de champagne moest wachten! Er schijnen schalen vol turks fruit te staan…
En ze smste ook dat ze het een kut hotel vond, omdat ze niet kon kiezen wat ze moest eten, omdat er zoveel was en zelfs gebak!!
Ga zo naar het huis van mijn oma… Denk niet dat mijn internet het daar doet! Anders horen jullie mij pas maandag weer!!
@Beps; ja stuur maar een mail naar Robert hoor… Heb er over nagedacht en die camera’s zouden me niks schelen!
Sorry meiden voor het ego berichtje!!!
X Cyn
Goeeeeeeeeeeeeeeiemiddag !
Ben er ook weer, weekend start, mag straks mn rokje aan jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii maar ga nu eerst nog proberen een uurtje te slapen wil ik straks fris eruit zien hihi schoonheidsslaapje ![]()
@ filiz: nee nog niet opgelost, dat zal wel een paar dagen zwijgen worden haha!, wij zijn nu een jaar samen! en vorige vakantie hebben we samen een ring gekocht, dat we altijd bij elkaar blijven… lief he!