Turkish Teatime deel 11

Wauuuuuuuuw Beppie wat een ruige motor!!!
Trouwens jij lijkt als twee druppels op een goede kennis van mij,leuk hoor is ook zo een gezellig type.

@beppie: mooie motor!

@roanna: je bent toch zo oud als je je zelf voelt

Weten jullie…zo is het wat Linda zegt!! Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een lieve mooie vrouw, maar de griet die ik me voel die zie ik niet!! Ik ben 20 in een lijf van bijna 43!! Maar voel me verder perfect hoor, net als hubbie…
En jullie van 20…pas op dat je je geen 43 gaat voelen!!!

Ik ga aan Baantjer!!!
Tot morgen

Heb je helemaal gelijk in Linda 1980. Ik voel me ook nog niet echt oud hoor als ik ben, maarja het is wel zo. :unibrow:

Hoi,
Nou meiden, tis gelukt hoor! Ook ik heb een paar fotoos geplaatst in mijn fotoalbum. En het mag toch een klein wonder heten dat me dat gelukt is haha!

Iedereen een mooi, gezellig weekend toegewenst.

@Beps: ik voel me nog altijd 10 in een lijf van 20 die eruit ziet als een van 40 moehahaahahaha :lol: nou ja, sorry, had ff zin om met mezelf te lachen !

@Filiz & Linda: had een foto van mij en mn askim erop gezet, gewoon omdat jullie allemaal zo nieuwsgierig waren naar mn askim ook maar ik laat deze er niet opstaan omdat ik zelf niet graag heb dat hij foto’s van mij op internet zou zetten, ook een beetje om zijn privacy… Snap je ? Maar ik wil hem er best nog eens ff opzetten hoor zodat jullie hem nog eens zien en dan doe ik hem er voor goed weer weg :wink:

@Beps: Sjieeeeeeeek die motor, lekker stoer ! kan geloven dat je je met je nieuwe speelgoedje goed vermaakt !

@crazymar: leuke foto’s ook ! Maar volgens mij was jij het toch hé die ik eens op de nederlandse televisie heb gezien niet ? Over die wonderen zeker ?

@Linda: zie nu ook voor het eerst jouw foto’s ! Super ! echt leuk !

Volgens mij heeft JILL nog geen foto staan zeker ? :smiley: Komaan Jill ! Als ik het kan, kan jij het zeker en vast !

Lieverds allemaal, sev gaat binnenkort slapen… Morgen weer vroeg op, naar receptie en ik heb askim al gehoord voor vandaag. Amuseert zich wel in zijn kleine winkeltje, moet de hele dag prijzen scannen en rekken aanvullen moehahaha maar ja, zoals hijzelf zegt: beter dan niets ! En je hoort dat hij gelukkig is, dan ben ik het ook !Pfff en zeggen dat ik hem anders volgende week een weeklang zou kunnen knuffelen… Maar ja, eerst werken aan je eigen geluk, dan pas kan je gelukkig zijn in je relatie lijkt me !

slaapzacht X

goedenavond dames! nou wij zitten weer eens heel gezellig achter onze eigen pc :slight_smile: helemaal niet verslaafd… :wink: … net de ouders van vriendlief op bezoek gehad en het was voor het eerst ook dat ik lekker met zijn moeder heb zitten praten…begin ze eindelijk beter te leren kennen dus… anders wist ik nooit wat ik moest zeggen! Hamster geval is lekker over de grond aan het rennen in zijn bal… hij vind het volgens mij erg leuk om overal tegenaan te lopen want steeds hoor een “bang” en hij zit weer ergens vast… erg gezellig dus!

fijne avond en fijn weekend… gaan jullie nog wat leuks doen?

@sev: tuurlijk begrijp ik het

Heb dr ook wat foto’s opgezet, is wel leuk trouwens dat je een beetje ziet met wie je kletst.

@Toos: mooie foto’s, vooral die foto waar je liggend op staat, die met die bloemen die vind ik echt heel erg mooi

ja, daar ben ik weer
sorry dat ik er ineens tussenuit kneep, maar mn pa en ma kwamen ineens onverwachts thuis en tja, die hoeven neit altijd te zien wat ik lees en met wie en vooral WAAR OVER niet!!
die denken toch al dat ik getikt ben omdat ik elke minuut van de dag achter de pc zit.

anyway
@ beppie, crazymar en toos, leuke foto’s hoor, erg sckoon.
@ nur, klinkt erg gezellig allemaal, enne wat is hamsterding?? een hamster??

@uhm wie zei dat ookalweer?
toen ik 14 was voelde ik me 17, toen ik 16 was gedroeg ik me als 19 en toen ik 20 was, dacht ik soms dat ik wel 26 was.
kleine verschillen ik weet het, maar tja, na de scheiding ben ik eindelijk 23 geworden, 23 en ik gedraag me er ook eindelijk naar!!
anyway

ik ga morgen lekker naar mijn belgische vriendinnetje, heb ik vorig jaar in turkije ontmoet en we kletsen af en toe bij, alleen jammer dat ze helemaal in bels woont (ookal is dat dichtbij, tis toch een end weg)
heb er wel zin in, zij was overigens de enige die de psycho ex-boyfriend ook kende
heb haar serieus veel te vertellen, we moeten van 7 mnd bijkletsen
nou ja, nu nog ff lekker bijlezen op t forum, misschien krijg ik wel weer inspiratie.
morgen ff naar de stad voor wat regeldingetjes, maar sluit niet uit dat ik nog wat meer winkels ga bekijken …:unibrow:
neem alleen geen portemonnai mee, want die is toch leeg…
nou ja, laterz

Ik ga slapen, de wekker gaat morgen weer om 7 uur. Nog één dagje werken en dan lekker een weekje vakantie. Tot morgen.

Hey meiden…had heel wat bij te lezen deze keer!!! Heb een leuke middag en avond gehad. Eerst even gezellig samen met schoonzus koffie gedronken en bijgekletst. Daarna naar de verjaardag. Kan er weer tegen als ik volgende week weer ga SB-en want heb al weer babi pangang gegeten (heb nog even aan jou gedacht Bloem).
Weer veel mooie foto’s geplaatst. En Sev hoe kom je er bij dat je dik bent? Je ziet er gewoon SUPER uit!!! Wist trouwens wel dat je blond was en blauwe ogen had.

@ marion, klinkt als een leuk dagje, en babi pangang, hoe durf je dat nu nog op te schrijven!!:angry:

:unibrow:

Lekkerrrrrrrr chinees ik ben er gek op maar de chinezen hier zijn niet te vergelijken met die in Nederland.
Dus af en toe als we over de grens gaan nemen we wel chinees mee maar dan moeten we keihard rijden om het warm thuis te krijgen.

hey meiden…heb een leuke avond gehad met een vriendin dvd gekeken…:slight_smile:

@linda…leuke foto’s joh…:wink:

@toos…die van jou zijn ook erg mooi:D

@marion…goed dat je een leuke dag hebt gehad…!!

bloem, beppie, sev…sorry ik weet het niet meer…

ik ga slapen…ben moe…tot morgen

dikke kus lieverds…!!

@Filiz
Welterusten. Sweat dreams!!!
XXX

Slaap lekker Filiz!