@Toos: Lang ben ik niet, slank ook niet en donker ook niet hahahahaahha
ff…jij niet slank…wat dan??
volslank dan ? Mollig ? Dik ? pffff
SEV!!! Wat ben jij een schoonheid!!! En NEE!!! JE BENT NIET DIK!!!(IK BEN DIK ik weeg 120 kilo!! Das dik!)
Menn, wie moet ik vermoorden en dat ik er dan netzo mooi uitzie als Sev??? HELP ME, IK WIL ER OOK ZO UITZIEN!!!
(nee ik plaag je niet, ik ben nog nooit zo serieus geweest!)
@sev: vind je helemaal niet dik, wat n flauwekul.
ja sev, je hebt helemaal gelijk, je bent moddervet, je lijkt wel een engels wijf en zelfs SB kan je niet helpen!
Precies goed Sev. Precies goed! :dope:
Ik ben ook serieus. ![]()
hahaha bloem, lig nu wel op de grond van het lachen
echt een goeie !
Ok, ok, niet dik dan maar gewoon: mn buik en mn kont willen van geen vetafstand weten…
maar het is wel normaal om wat vet te hebben ![]()
anders krijg je het koud enzoo ![]()
sev:D wat een leuke foto…!!
had je me ook helemaal anders voor gesteld…dacht ook dat je donker haar had!!
maar koppel…? die foto mis ik geloof ik…
xx
@Sev,niet lachen he maar ik dacht dat je donker haar zou hebben en meer een klassiek type zou zijn,sorry he:redface:
Maar ik denk wel dat je je een nieuwe spiegel moet kopen want jij bent toch niet dik!!!
Maar goed dat ik niet naar de meeting ga dan zou je een dikke zien!!:crybaby:
@Jill: ben ik dan geen klassiek type ? Of wat versta je onder klassiek ? Middenspletje in het haar ? ![]()
@Filiz: sorry meid, ik dacht dat iedereen hem ondertussen wel had gezien, niet dus… Zet hem er wel nog eens op voor jou !
oke…thanx…ik ben benieuwd ![]()
HAHAHA ja zoiets ongeveer!!!
@Sev nu ga je me vragen waarom ik dat dacht maar sorry ik kan het je niet zeggen ;
Nou meiden, ik heb er meteen nog maar een paar foto’s bijgezet, van mij nog 1 en van DE motor
Ik ga lekker met hubbie ontspannen, de boodschapjes zijn in huis, het weekend mag en kan beginnen!!!
Kusss
@sev: had je die ene foto er al opgezet? heb net je foto’s bekeken, leuk. was nog wel benieuwd naar die andere foto?
@beps…wat een ruige motor joh!!
mn broer is opgeweest voor zn motor rijbewijs toen wij in turkije waren…helaas gezakt. hij was te voorzichtig, al vind ik mn broer nu niet echt het type om voorzichtig te rijden…maar oke…over 2 weken mag ie nog eens proberen.
xx
Ja gaaf beestje he!! En helemaal van mij, hubbie heeft een bejaardenbrommert(hihi) zal m er ff bijzetten :hihi:
Ach ja, dat voorzichtig rijden, geloof me, dat doen er veel op het examen, maar uiteindelijk snap je niet dat er zoveel van de bomen af gehaald moeten worden!!
Ik vind die motor van je ook gaaf, maar die van je man vind ik ook super. Zo een zou ik ook wel willen hebben om naar mijn werk te gaan. :nod: Per slot van rekening begin ik ook al aardig bejaard te worden, al zeg ik het zelf!:lol: