Ik zal ff kijken of het lukt, ik weet niet of ik rond die tijd in nl. ben. Het kan zijn dat ik rond die tijd bij mijn vrouw en dochter in Izmir ben om hun op te halen en mee terug te nemen naar nl. Mocht ik kans zien om te komen dan ben ik er zeker bij. ik woon niet zo bij Utrecht vandaan dus dat is geen probleem.
Lijkt me wel erg leuk!!!
@Miere nee inderdaad voor mij is de meeting niet te doen.
Ik zou al doodmoe zijn voor ik daar ben.
En mijn man zou mee moeten en dat zie ik niet zitten die houd daar allemaal niet van,want zelf rijden is onmogelijk zo ver.
De trein is ook geen optie want met mijn scootmobiel id dat niet zo gemakkelijk.
Ik wacht gewoon tot de volgende,Antwerpen of zo is misschien nog te doen.
@Bregje
welkom op het forum!!!
@Mar
Is wel in de planning dat ik ga komen als het de 12e is. Hoop niet dat mijn schoonmoeder nog snel iets gaat regelen op die dag want ze is de 13e jarig.
@Mobster
Zou leuk als je er ook bij kunt zijn in Utrecht. Foto’s van Yasmine dan niet vergeten he, zijn we dol op!!!
@Jac
Succes in het ziekenhuis, hoop dat alles goed is met je moeder.
@Jill
Jammer dat je er niet bij kunt zijn maar snap je wel hoor. Is ook niet te doen voor je. Moeten gewoon een keer richting België met zijn allen want willen jullie natuurlijk ook heel graag in het eggie zien.
goede morgen allemaal…
net al lekker 3 kwartier met askim op msn gezeten…niet lang, maar gennoeg voor de dag door te komen ![]()
hoe is het met jullie…? lekker geslapen…?
@marion…wat rot dat je je verslapen hebt…gaat het ondertussen alweer wat beter met de hoofdpijn?
@jill…is idd ver reizen voor jou…volgende keer in belgie…dan ben je dr zeker bij;)
@bregje…welko op dit gezellige forum!!
@mar…succes met je moeder…houdt je ons op de hoogte?
dadelijk werken…tot 8. gaat altijd wel snel.
zondag kan ik vragen of ik vrij kan hebben de 12e…hoop het!! wil jullie nu ook wel eens zien…!!
dikke kus…en iedereen een fijne dag
goede…middag!!
ja het mag net.
sla de ochtend eht liefste over,weet niet waarom, hihi.
enige reden waarom ik uit bed ben gekomen is, omdat de hondjes uit moeten en ik broodjes moet halen, voor de hamburgers van vanavond.
mijn ouders zijn heel de dag naar utrecht en dus ben ik alleen, joepei (waar is die dansende banaan!!??)
maar goed,
meeting, leuk, ik ben erbij, iedereen zn best doen voor vrij vragen en dergelijken!!
@bregje welkom, hier op de thee. heb je als hostess gewerkt in antalya…kun je me ff pm-en voor werke oerganisatie, ben wel nieuwsgierig, ik zat dus op GC
@filiz, jouw vriendje kan wel vaak op msn komen ondanks dat ie in het leren zit!! kei gaaf joh!! zijn alleen de eerste maanden zo streng dan?
@ de rest…heb mn ontijt op en ook de cappucino al, dus geen tijd…geen tijd…
hihi, nee sorry, ben het gewoon allemaal al kwijt en dat wat ik wilde zeggen is al gezegd…dusse
tot later!!
oh, enne, werk ze voor diegene die aan het werk zijn! :unibrow:
Me is back ! Middagje vrij !!!
Hhm, hebben uitleg gehad over de stage van pedicure. gebeurd dus in rust-en verzorgingstehuizen… EN de leerkracht heeft ons wat smakelijke en onsmakelijke anekdotes verteld, zie er al heel naar uit …:delete:
@Filiz
Geluksvogel!!! Al lekker gebabbeld met Askim dus jou dag is weer goed. Mijn hoofdpijn is gelukkig weer weg. Heb ik meestal als ik te weinig of te vast geslapen heb en vlug wakker moet worden.
@Bloem
Goede middag!!!
Zo ben weer bijgelezen. Nu even snel de douche in en moet dan even naar mijn schoonzus. Was de voetbalspullen van J. kwijt na de vakantie. Heel het huis op zijn kop gezet maar voor niets. Bleek dat ik hem bij de laatste voetbalwedstrijd vergeten was. Hadden nog even bij het korfballen gekeken van mijn nichtje, zij had toevallig een thuiswedstrijd op hetzelfde sportpark. Ze wonen een stukje uit de buurt dus dan ga je niet zo snel kijken. Is voor die kleintjes toch leuk als de familie je zo af en toe aan komt moedigen. Toen we gingen niet meer aan de tas gedacht. Zwager was zo lief hem gisteravond alvast op te halen in de sportkantine dus nu straks maar snel op en neer zodat J. morgenvroeg weer met passende schoenen kan voetballen. Krijg wel niets mee gedaan dan vandaag maar ben al lang blij dat de tas terecht is want hij had net nieuwe schoenen en scheenbeschermers.
Als de school uit is meteen door naar mijn moeder want zij is jarig vandaag. Blijven eten dus hoef lekker weer niet te koken. Wat ben ik toch weer een geluksvogel!!
haha bloem…jij met je dansende banaan!!
ja is idd erg fijn:D
hij heeft sinds 2-3 maanden een nieuwe ‘taak’. hij moet nu bijna iedere dag een brief of pakketje naar een hogere chef in de stad brengen.dan heeft ie dus ook even de tijd om op msn te komen:D ben dr echt onzettend blij mee hoor!! de eerste 8 maanden heb ik hem maar 1x op msn gesproken!!
nog ff een sigaret en dan werken…
xx
@Sev
Ook een goede middag!!! Zijn hier erg benieuwd naar de sappige details van een pedicure, wanneer begint je stage
?
marion…proficiat met je moeder!! maak er een gezellige dag van…
xx
@marion, gefeliciteerd met je mammie!
@ filiz, rook jij?? had ik niet van je verwacht, raar misschien, nou ja, tijd voor een meeting!! hahaha
enne, ik mis die dansende banaan echt, waarom is ie weg?? vond hem zo leuk!!
en, je askim, niet verkeerd zo’n taak. niks niet door de modder kruipen en met geweren rondrennen, zucht, veel beter dus, waar zit je askim??
@sev. heb ooit een keer een pedicure gehad (in turkije) en dat deed me toch pijn!! grrrr…dacht dat het ontspannend en relaxed moest zijn, van mij hadden die harde randjes best mogen blijven zitten, ging de volgende dag zwemmen in zee met de boottocht en dat prikte als een jehoehhoooee-auw!!
anyway…
zucht. moet nu echt iets gaan doen!! hondjes uit en douchen en dan broodjes halen, maar dan ben ik weer terug!!
niet te veel kletsen dus!! :evil:
@Marion: stage begint 16 november zucht
Proficiat met je mams !
@Bloem: pijn ? mag normaal niet, anders is het niet goed gedaan, nu ja… Ik mis ook de dansende banaan ! Mss moet je es vragen aan Hans ![]()
Haha ik ben benieuwd iedereen wil elkaar maar in het eggie zien,wie weet ligt na de meeting het heel forum op zijn gat!!!:delete: :delete: :delete:
@bregje, namens mij ook wel op TT
@sev neen hoor heb hem niet leren in Imbat, hij werkt in een bar op ladies beach.
Nou nog niet lang wakker sé, juist ontbijt genomen (warme maaltijd, moeder was thuis om te koken) en k zou eigenlijk dringend mijn kleren moeten gaan aantrekken. Maar ja niets is zo leuker dan rond te lopen in pyjama:wacko:
@Bloem had ze niet een beetje teveel weggehaald?
@Dettje: heb je een pm gestuurd, heb je gezien ?
@sev ja hoor heb juist gereageerd erop
@Dettje: dank je, heb terug gereageerd ![]()
ésev me too