En nog maar eens een slapeloze nacht pfffffffffffffffff
Slaap lekker iedereen en sweet dreams!!!
En nog maar eens een slapeloze nacht pfffffffffffffffff
Slaap lekker iedereen en sweet dreams!!!
Nou Meiden Bijna WEEKEND!!!
Vandaag ga ik nog wel doorkomen, al is het gevoel dat hubbie vanmiddag al weekend heeft en ik tot 17.15 moet vandaag ff minder zeg maar!!
Ikke slaap op het moment vreselijk veel, lijkt wel of ik iets in moet halen en dat doe ik dan ook dapper(8-10 uur op een nacht, 1 keertje wakker voor de wc en meteen weer doorslapen!)
Nou ik weet niet meer wie wat waar…
Lieverds fijne dag en geniet van het uitzicht op het WEEKEND!!!
Goeiemorgen en tot straks, ben weer thuis op de middag maar heb nu haast anders kom ik te laat…
x
Goedemorgen iedereen!!!
He Jill alweer samen om deze tijd…nou ik ga moet werken dus(jammer he!)
Tot vanavond!
Beppie werk ze !!!tot straks!!!
Goede morgen allemaal!!!
Heel even goed wakker worden met een bakkie achter de computer voordat ik aan het werk ga. Heb me verslapen en dat was eigenlijk te verwachten na 2 avonden laat naar bed. Haasten om J. op tijd de taxi in te krijgen, hij tegenwerken natuurlijk, is dan altijd zo. Niet goed voor mijn humeur en mijn beginnende hoofdpijn. Maar die trekt zo meteen wel weg als ik aan het werk ben. De buitenlucht doet wonderen. En het is mijn eigen schuld … had ik maar eerder naar bed moeten gaan :finger: .
@Marion lekker he zo met een bakkie achter de p.c wakker worden.![]()
Jeetje! als je een tijd niets leest, ben je een halve dag bezig om alles in het halen:paranoid: :paranoid:
Echt grappig om alles te lezen wat jullie zoal bezighoudt, aangezien ik toch niet veel te doen heb hier op het reisburo, zal ik voortaan maar bij gaan houden!
Dus ik ben nieuw op de teatime :dope:
x
:wub: nog even wachten, en dan is het 3 december, op naar Izmir en Aydin-:wub:
Welkom Bregje op dit mega gezellige forum!!!
haha thanks!
Bij jullie ook zo saai op het werk?? wordt af en toe gek hier beetje de hele dag wachten totdat er iemand binnen komt en wachten totdat me schatje smst, want die is gister thuisgekomen dus die zit nu druk bij te praten met zijn ouders!:lol:
x
*Goeiemorrugge, zo lekker dagje vrij. *
*@ Marion, nou ik zie er ook wel tegenop hoor, die gordijnen, die stof ligt niet voor niks al 7 weken in de kast! Maar nu moet ik er echt aan beginnen. *
Ik had ook al een nieuw rolgordijn gekocht, en dat moet nog op maat gemaakt worden, en dat vind ik al ingewikkeld. Maar Hubbie en ik hebben net besloten dat we ons daar samen zondag mee bezig gaan houden. Nu eerst die gordijnen.
Kom jij eigenlijk ook de 12e? Brabant-Utrecht is toch wel te doen?
@ En Jill, zie jij het zitten om te komen? Zou me voor kunnen stellen dat het voor jou wat moeilijker is.
En de rest?
@ Bregje, ook welkom van mij!
Zo, nu eerst een bakkie!
Welkom Bregje
@miere
Ik bestel de gordijnen altijd, daar ga ik dus echt zelf niet aan beginnen.
Knap hoor, als jij dat wel kan!
@marion
Balen dat je je verslapen hebt en idd net dan zit alles tegen en werkt er niemand mee.
Hoop dat je snel weer een beetje bijkomt van koffie, de computer, ons
en de frisse buitenlucht.
@jill
Lekker joh dat het weer goed gaat met jullie zoon!!
@ MK, ik laat wel weten hoe knap ik ben als ze klaar zijn, hihi
@miere
Succes dan maar, we horen wel of ze mooi geworden zijn.
Pffffff, soms zijn er van die dagen dat ik liever in mijn was blijven liggen.
Hoe zit het met de meeting btw, is er wat definitiefs bekend??? Zou het wel leuk vinden als ik er bij kon zijn.
volgens mij is de meeting de 12de! in utrecht toch? zal vragen of me vriendin ook meegaat, denk het wel! aangezien die in het vliegtuig al riep dat ze er wel aan kon wennen, aan turkije whahaha!![]()
x
WELKOM bregje op dit gezellige en leuke forum!!!
Nou ik heb weekend heerlijk. Moet enkel met moeders naar het ziekenhuis voor een dexa scan.
Niks ernsitg hooris voor de botdichtheid meting.
Ivm met de slijtage.
Eigenlijk heb ik weinig nieuws te melden.
Ik ga op vakantie in april/mei naar aegean dream voor 8 dagen dat is al zeker, maar twijfels nog in september wil graag wat anders uitproberen.
En daar bedoel ik mee andere plaats en hotel.
Nou ik ga weer eventjes verder.
Misschien tot later!
Groet jac
hey jac!
succes met je moeder in het ziekenhuis, hopen dat alles gelijk is gebleven kwa dichtheid of in ieder geval niet erger!
and voor de rest: thanks voor het warme welkom!! :dope: :lol:
x
@ Mobster, lees ff de topic meeting poging X.
We zijn nu uitgekomen op zondag 12 november, in Utrecht. Er zit een Turks restaurant op loopafstand van het station, waar we de vorige x ook gegeten hebben. Dit was erg goed bevallen, dus dat wilden we maar weer doen. Het zou erg leuk zijn als je ook kwam, laat je naam dan achter op het lijstje!