Neen idd niet nee ! Heb twee keer geupload en ze staan er nog niet op, nochtans stond erop dat het succesvol was gebeurd …
@sev…ja lezen is idd heerlijk…doe het graag in bed. mijn woenstijn heb ik ook gelezen…echt een mooi boek…
@beppie…idd voor mij bijna even ver…maar vind het nu wel eens tijd dat ik iedereen in real life ga zien!!
haha zou idd niet zo mooi staan als je na 2 weken al begint met verlof aan te vragen;)
de rest…sorru sorry sorry…alweer vergeten…
ben moe…net terug van trainen. dadelijk slapen, maar heb nog niet echt zin om te gaan.
hoef morgen pas om 1 te beginnen…:)das zoo lkkr he!!
dikke kus…kom dadelijk vast nog ff lang
Slaapzacht lieverds. Moet er morgen om 6u terug eruit maar in de namiddag ben ik vrij !
Dikke kus X
ik ga ook lekker slapen, tot morgen!
@ Diamond: Welkom thuis. Joh, dat was wel wat dan he? Gelukkig zijn jullie weer goed en wel thuis gekomen.
Alle anderen, weltrusten voor zo. ![]()
ik ga ook slapen…tot morgen.
dikke kus…!!
nou, jullie hebben mij neit gemist zo te lezen,
heb ff een siesta gehouden en daarna eten en daarna film gekeken, matchstick man, wel eluk einde.
oh, komt een vrouw bij de dokter! ik zat dus op rotterdam airport, helemaal alleen, keurig 2,5 uur van te voren ingecheckt en toen ff langs de boekwinkel, meteen gekocht en de weduwnaar ook. en nog een boek…uhm, oh, ja man van de maand
maar goed, 2,5 uur dus wachten, 20 minuten vliegen naar maastricht, daar 1,5 uur wachten en toen begon de film (the devil wears prada), lastig lastig, maar een tip: lees komt een vrouw bij de dokter NIET in een openbare plaats, want je jankt je de ogen uit je kop…
maar goed, gauw uitgelezen, film gekeken en op dag een ook maar eventjes de weduwnaar verslonden en toen nog dat andere boek…
erg goed allemaal.
\vandaar waarschijnlijk ook de inspiratie, heb weer veel gelezen.
anyway…
uhm…
oh ja, vrij vragen, ik hoef pas over een week weer te werken en heb nu al een verlofaanvraag (1 dagje) ingediend, leuk, leuk, leuk.
zucht, wil helemaal niet werken, gatver, zie er zo tegen op. staat al vast gelegd wanneer ik pauze heb, of ik mag plassen of niet, heel de dag binnen…:crybaby:
zucht
herinner nog dat ik op mijn stoeltje in de zon zat, beetje voor me uit te suffen, beetje kletsen met toeristen, wat verkopen enzo en toen dacht ik al…ik kan nooit meer tussen 4 muren opgesloten zitten en werken zoals ik eerst deed, maar ja…zucht
ze hebben geen vacatures bij de plantsoenendienst, dus tja…
zucht
@Bloem
Mag je blij om zijn dat ze geen baan voor je hebben! Lijkt me ook niet ideaal om met de winter in aantocht je dag al schoffelend in een plantsoen door te moeten brengen
.
Dames jullie zijn net als ik avond of zelfs nachtmens geloof ik.
@Marion wat betekend dat vind mij bij jouw advatar?:delete:
op het moment ga ik 17 december naar Turkije en dus niet eind november
we kunnen het lijstje langer maken door vast de data’s van 2007 erop te zetten met de vertrek data’s!!
@Jill
Op de wereldkaart kun je daar je woonplaats aangeven. Stond geloof ik een keer in een nieuwsbrief. Je kunt dan helemaal inzoomen totdat je een plattegrond krijgt van de straat waarin je woont. En daar zet je dan je vlaggetje neer. Maar bij mij is het behoorlijk mislukt want toen ik later keek stond mijn vlaggetje ergens in de Middellandse Zee in plaats van in Brabant.
Haha Marion,het ligt ook niet zover van elkaar he!!! hahhahahahahah:D
:teeth: :teeth: :teeth:
Met het vliegtuig niet nee! Maar zou het niet graag zwemmen
.
nou zou graag ergens in het oosten van de middellandse zee willen wonen, lekker dicht bij Turkije!
hahaha
maar ja, als ik dan toch ergens in NL moet wonen, dan in BRABANT! hahaha
*Hoi allemaal, nog ff wat naar jullie schrijven hoor. *
Morgen lekker een dagje vrij, als het goed is ga ik nu eindelijk aan m’n gordijnen beginnen te naaien, ik heb een week of 7 geleden de stof al gekocht. of als het goed weer is de tuin wat opruimen, ik zie wel.
Vanavond lekker bij Crazymar op de abnk zitten OH-en over ja wat anders, Turkije en de vakantie!
En super dat we weer gaan meeten, ik verheug me er ontzettend op was vorige keer ook hartstikke leuk!
@ Dia, welkom thuis!! Jammer dat het eind van jullie vakantie niet zo leuk was, en hopelijk is je moeder nu weer helemaal in orde!
@ Allemaal, ja lezen…zwijmel… vroeger dee ik het nog wel eens, maar tegenwoordig met dat drukke leven kom ik er niet aan toe, heb wel nog wat boeken staan om te lezen, maar zelfs op vakantie kom ik er niet aan toe, moet toch eens meer tijd vrij maken
@ Marion, ben je nog wakker???
@ Bloemmie, ff gemst, maar wat voor werk ga je dan doen volgende week?
@ Allemaal, het zou zooooooooooooooo leuk zijn als er nog wat meer mensen zouden komen de 12e naar Utrecht. Kom op, maak er een leuk dagje van en we gaan heerlijk Turks eten. Lekker treinen, boek mee ( hé, goed idee!)
Voor wie nog wakker is, welterusten voor straks, en de rest, sweet dreams!!!
Hé, wie doet er mee, ff de 500 volmaken???
oh ik ben er nog hoor.
volgende week mag ik weer plaats nemen in mijn quebeckle van 2,5 bij 1,5.
dan klik ik mezelf vast aan een draadje met een lengte van maximaal 3 meter, schroef mijn hand vast op mijn muis en richt mijn blik op het beeldscherm van mijn computer (zonder internet!!)
en dan:
Goede-dagdeel- bloem hiero-voor die en die- wat kan ik voor u doen?
oh, u heeft een probleem, wat vervelend nou?
oh, en dat is mijn schuld?
tjja, oh, u begrijpt mijn uitleg niet, geeft niets hoor, ik leg het graag nog 4 keer uit.
Kan ik anders nog iets voor u doen?
heeft u verder nog vragen?
Nee, bedankt voor het bellen en een fijne dag verder
klik
en dat 534 keer op een rustige dag en 672 keer op een drukke dag…
zucht
i love my job!!
heb trouwens besloten om het verhaal semi fictie- semi real te houden, dusse…
lekker vaag he.
maar de gesprekken zijn dus echt :wub: , alleen niet alle gebeurtenissen zijn echt gebeurt
…zit nu dus weer vast, want moet ff een bruggetje verzinnen.:paranoid:
dus…tijd om te gaan slapen, ben zo moe…pfff :drugged:
slaap zacht en droom maar lekker
mierre, aan jou dus voor nr 500
@Mar
Ben nog steeds wakker ja maar moet toch echt naar bed. Slaap anders morgenvroeg dwars door de wekker heen.
Knap van je dat je de gordijnen zelf kan maken. Ben echt een nerd wat de naaimachine betreft, hebben binnen de 5 minuten ruzie met elkaar.
@Bloem
Hoe zit het met de inspiratie vannacht? Can’t wait
!!! De mijne is nu even op…kan dus nu rustig naar bed!!!
**TRUSTE!!! **