Turkish Teatime deel 11

@Dettje: jaa haha dat zeggen ze allemaal ! Alleen, mn askim toen ik hem daarjuist opbelde: Hellooo oooo oo ? haha met zo een hoog stemmetje, verbinding was ook de eerste keer verbroken. Als ik hem anders opbel en hij weet dat ik het ben zegt hij nu altijd: Aha ! en als ik privé bel (wat blijkbaar soms gebeurd, versta het zelf niet) dan zegt hij ook efendim :smiley:
Heb jij een vriend in turkije ?

@Beps: mis je ook ! Amuseer je je nog wat op je werk ?

@Jill: leuk dat alles bijna opgelost is met je zoon en dat jij je gebit goed verwerkt hebt :wink:

Zo, heb mn pyama aan, en ga nu beneden lekker in de zetel wat in een boek lezen. Heb er de laatste tijd weer zo een zin in om te lezen ! Ook omdat na nieuwjaar het boekenfestijn er weer aankomt, en ik dan weer een hele hoop nieuwe boeken wil aankopen, maar dan moeten al deze nu uitgelezen worden en dat zijn er wel een paar 10?

Heerlijk he lezen!! Het liefste doe ik dat in mijn bed!!! Ik heb de boeken van Kluun (schrijft over zijn vrouw die hij verliest aan kanker) gelezen… En dan lees ik het serieus uit in 2 dagen!! HEERLIJK!!!

Meiden sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar ben gewoon moe enzo… Denk wel aan jullie en lees vaak ook wel mee!!! Ga zo weer offline, en dan lekker vroeg mijn nestje in!!!

Kus Cynniej!

@sev hadden wel iets op reis, en het is het eerste jaar dat we eigenlijk nog zo goed contact houden, vorig jaar na mijn verblijf deed hij echt kl**t*g. Negeerde mij tot hij terug thuis was, toen seinde hij terug (ne had het beklaagt). Dit jaar loopt alles gewoon perfect. Maar k loop niet vooruit op de tijd, we zullen wel zien. moet wel zeggen heb er een goede vriend bij.

@cyn kom nou dat is toch niet verwaarlozen, iedereen heeft zo eens een periode. we verstaan het sé, wou dat ik dat ook kon doen in mijn bed kruipen en slapen, maar helaas roept de plicht alweer

Ga wat tv kijken, kom later nog eens terug als ik niet in geslapen gevallen vooraleer ik naar het werk moet

@cyn
Er komt een vrouw bij de dokter.
Heb me laten vertellen dat het een goed boek is, weet je dat er ook een vervolg is?

MK: Ja er zijn er al 2 op maar ik weet zo snel de titel niet! Moet je ff bij B*L.com kijken zeg maar…

Oh jongens we gaan weer MEETEN!!! Gezellig, kunnen we weer stemmen en gezichten enzo voelen als we tegen elkaar spreken!!!
Als het ffies kan ook onze buurvrienden hoor: Sev, Detje, Jill. Het is voor Filiz uit Maastricht(ong) net zo ver hoor!!! Kan Jill mss met Filiz en Sev met Det reizen hahaha(ikke is regelnicht!!!)

Nou meiden, GTST en dan broodjes voor hubbie mee naar het werk en dan…Prison(nee nog niet eens op de helft hihi)
Tot straks/morgen

@bep
De weduwnaar.

MK: Oke, zelf ook maar ff heen gegaan, maar ik weet het idd weer. Ik was ff vergeten dat hij eerst: “Help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt” had geschreven, toen “Kwam een vrouw bij de dokter” en daarna “De weduwnaar” Maar ben er nu weer uit hihihihihihi!!!
Ik heb er nog steeds niet 1 gelezen, maar wil ze de volgende keer halen als we op vakantie gaan! Ohhhh, en ik wil zoooo graag ff een weekje weg…MAAR NU FF NIET!!!(helaas)

Ik heb ze ook nog niet gelezen, maar ik ben het nog wel van plan.
Tegenwoordig lees ik ook alleen nog maar op vakantie. Heb de laatste vakantie eindelijk de da vinci code gelezen.

Ik heb de laatste vakantie alleen flut-romans gelezen…lekker zonder problemen zeg maar. Was zooo toe aan niets doen!! En toen kreeg ik het telefoontje voor dit werk hihi!
Ik wil de volgende vakantie ook weer een keertje een leuk boek mee denk ik!! Ohh VAKANTIE!!!

Haha heb ik jullie nu allemaal aangezet tot lezen ?

Momenteel lees ik: Mijn Woestijn en Dochter van de Nomaden. 2 boeken in 1 van Waris Dirie. Zit nog niet zo ver maar het leest lekker vlot en met veel gevoel. Ik lees enkel waargebeurde verhalen en nog liefst over andere culturen of ingrijpende gebeurtenissen :wink:

@Dettje: ik zag aan je foto’s dat je in Imbat hebt gezeten. Komt jouw vriend van daar ? Hoe noemt hij ?

En bep, nu moet je weer vrij vragen voordat je op vakantie gaat… oeps een nadeeltje van een werkende vrouw :smiley: :smiley:
En ben je nog van die baal met pepernoten afgebleven??? :slight_smile:

@sev
Net

@sev
Net zoiets als ‘in een sluier gevangen’ van Betty Mahmoody?

Ja !

En onder vakantieliefdes staat ongeveer heel mn boekenlijst :wink:
Topic: Mooi boek - Turkse Vlinders

MK: Die baal ligt in een kast, nog netjes dicht, en dat willen we zo lang mogelijk zo houden!!!(Er gaat daar een POND drop per dag doorheen, is echt TE erg!!)

En wat dat vrij vragen…nu nog maar ff niet, ik werk er net 2 weken haha!!!

De winter komt er toch aan, in het voorjaar maar weer nieuwe plannen maken.

@sev
Het is nog steeds niet gelukt om je foto’s in je album te zetten.