Turkish Teatime deel 11

@bloem…daar heb je gelijk ik. maar goed mdocht ie nu die weken komen. moet hij ze hoe dan ook inhalen en dus 2 weken langen in het leger blijven. dat zou inhouden dat ik in februari niet naar hem toe kan.
dan kies ik liever om in februari te gaan, dan hebben we dat k*tleger teminste gehad!!

@jill…klopt alleen maar gezellige mensen hier:D

ben net trug van de winkel…de turksewinkel wel te verstaan.
vraag me af waarom ik 2 turkse broden heb gekocht…krijg ik nooit alleen op.
en waarom ik pudding heb gekocht om zelf te maken…de beschrijvind is namelijk in het turks…hmm…naja optimistisch blijven…het zal wel lukken!!

xx

@Jill: Dettje heeft het over een ander forum hihihihi

Hey meiden, ben er weer!!!
En gelukkig met een goed bericht, de moeder van mijn vriendin is in ieder geval goed door de operatie heen gekomen. Wat kruipen de uren voorbij als je zit te wachten. Ze heeft inmiddels wel veel bloed verloren en is heel lang op de vercouverkamer (weet niet of het goed geschreven is) geweest omdat ze een flinke ondertemperatuur had. Maar ze ligt gelukkig nu weer op de afdeling. Wel ontzettend wit en moe natuurlijk maar dat is normaal. Ze krijgt momenteel bloed bij en zuurstof, en ze zal straks wel weer ontzettend ziek worden van de narcose. Maar ook dat gaat hopelijk snel voorbij. Nu maar hopen dat ze geen bloedingen meer krijgt.

@Mar
Leuk een dochter!!! Is in ieder geval goed voor de lijn, voor het humeur iets minder denk ik.
En natuurlijk gefeliciteerd met je vader en geniet lekker van jullie bakkie samen.

@Filiz
Ook jij mag af en toe dippen! Valt ook niet mee maar we proberen met z’n allen om je door die 4 maanden heen te slepen.

@Cyn
Spannend!!! Hoop dat we jullie op tv gaan zien.

@Bloem
Sommigen mannen zijn echt een ster in het vergallen van andermans pleziertjes! Kan je hem niet gewoon blokkeren?
Ben benieuwd wat het gaat worden met je sollicitatie, wordt weer even spannend voor je. WIL MEE!!! Heb je geen assistent nodig? Ben (soms) vrij goed in de boekhouding en erg flexibel in de werktijden :wink: .

@Dia
Jeetje wat een vreselijk eind van jullie vakantie!! Gelukkig hebben jullie het de dagen ervoor wel erg leuk gehad.
Hoorde van de windhozen in Alanya van een man in het vliegtuig. Hij vond het prachtig om te zien.

@Marion: Gelukkig is de operatie goed gegaan en hopelijk stelt ze het nu ook verder goed en zal ze vlug genezen zijn !

@Marion gelukkig dat ze de operatie goed heeft doorstaan!!

@jill & sev, heb ik iets gemist of mss verstaan, over welk forum hadden jullie het, heb het eigenlijk maar vluchtig gelezen:)

@bloem het was ook heel gezellig, is echt voor herhaling vatbaar ga der zeker nog eens gaan bezoeken als ik volgend jaar ga

@Dettje: ik had het over het international club of kusadasi.

ok dan had ik het toch juist

Zo weer thuis, heb wel bijgelezen(jaja bloemmie ook af en toe op het werk als het ff rustig was, of ik bijna pauze had) dus…

Zo eerst ff eten boodschapjes doen, en dan kom ik wss nog wel ff voorbij

Mis jullie wel hoor

wij missen jou ook beppie…!!

@dia…heb je het meeting topic al gelezen?

xx

hallo
zeg weet er iemand wat de turkjes juist zeggen als ze de telefoon opnemen. K had gisteren heel slechte verbinding toen ik naar daar belde, dus was een heel kort gesprek, heb het dus niet kunnen vragen. We hebben zelf niet fatsoenlijk kunnen afsluiten:frown:

ik weet niet hoe je het schrijft maar is het dit wat je bedoelt?

EFFENDEM?

effendim!!

Schrijf het vast fout, maar dat zeggen ze!!
Betekend iets van: aanwezig, ik ben er zoiets

Jillie!!! Samen posten, wat gezellig!!! Hoe is t nou bij jullie?? En met je zoon??

HAHA Beppie twee zielen een gedachte!

Ja Beppie gezellig he!!! Onze zoon is weer bijna helemaal de oude gelukkig je ziet he dat jong grut kan wel tegen een stootje.
Met mijn tanden alles o.k eigenlijk is het allemaal heel erg meegevallen.

mercikes, dacht dat het zoiets was

juist efkes in het woordenboek gekeken en t word als volg geschreven efendim

@Jill: Mooi dan, gelukkig dat bij jullie alles weer een beetje ‘normaal’ is…voor zover dat bij ons allemaal ooit gaat gebeuren ‘normaal’!!!

Nou zo nog maar eens lekker een kopje koffie…echte lekkere koffie dus!!