Turkish Teatime deel 11

hoezo niet…? zou toch super zijn als yasar hier zou zijn met de kerst…?

xx

Ja Cyn ? Super toch ? Alhoewel ja, met al die camera’s erbij, hmhm, zou ik ook niet echt graag hebben, maar toch… als je hem daarmee kan zien ? :smiley:

ik wou net zeggen!!
wat boeien die camaera’s nou!! als je toch je vriendje kunt zien, hahaha!

@ marion, gelukkig heeft je vriendin een goede vriendin, sterkte voor jullie
@ crazymar, gefeliciteerd met je pappa, feliciteer hem maar namens mij, hahaha, zou hij het nog weten?
@ beppie, GA EENS AAN HET WERK!! je zit weer stiekum te forummen op je werk! gnagna. enne heb een goed vervolg bedacht, dusse kan niet wachten tot vanavond!!
@ sev, geniet lekker van je vrije dag
@ filiz, is askim al online??

pfff…ik ben moe! lag er pas om 4 uur in en tja, dan is 11 uur echt geen uitslapen. moest de honden uitgelaten en die liggen lekker te slapen…die missen ook een hoop slaap op deze manier.

anyway, fotoalbum:
je klikt op mijn fotoalbum, links onder je avator en waar staat hoeveel posts je al gemaakt hebt enzo
door diegene zonder fotoalbum zal die nog leeg zijn, en dan staat er ergens in de tekt…foto’s plaatsen/ uploaden…dan krijg je een heel blablabla…maar als je gewoon de instructie’s volgt, kun je foto’s oploaden…
eitje…toch :confused:

en ikke!! ik werd net gebeld!! jahhaaa!!
ben altijd zoooooooo blij met telefoon (not)
ik werd gebeld door iemand van een grote touroperator!!! dat ze mn cv hadden ontvangen en erg erg veel interesse hadden, MAAR (en das wa minder) zij niemand in dienst namen voor dat gebied (3x raden welk!!) en of ze mn cv mocht doorsturen naar de lokaal agent aldaar en dat ze dan hoopten dat ik aangenomen zou worden, zodat ik toch voor kun kon werken…:retard:

heb die sollicitatie meer een beetje voor de ‘niet geschoten is altijd mis’ en ‘we zien wel wat er van komt’ wc-tegels verstuurd, en dan krijg ik zo’n reactie. whhhaaahhhaa (waar is die dansende banaan gebleven??)
dus: me happy!!
Daarna belde ex-hubbie natuurlijk met allemaal vervelende vragen…grrr…how to spoil a moment!

@Bloem: heb ik dus gedaan in mijn album precies zoals je vertelde. Zie je een foto in mijn album staan ? Wel, ik toch niet … Ze zeggen na het uploaden: de upload is goed verlopen of zoiets maar dan kan ik mn eigen foto’s niet zien ??

Hé lieverds!! We zijn er weer! Een dag later dan de bedoeling was. Zouden woensdagochtend vertrekken maar m’n moeder voelde zich een uur voor vertrek zo slecht dat we de hele dag in het ziekenhuis hebben gezeten en dus niet met de vlucht meekonden. Was nog een hele toer om een andere vlucht te vinden. Ben nu echt doodop, heb drie nachten niet geslapen dus nu maar eerst ff lekker naar bed. De rest horen jullie later!

Dikke kus!!

@Dia: welkom thuis ! In het ziekenhuis in Turkije dan bedoel je ? Owwwww wat erg voor jullie dat de vakantie zo moet eindigen, maar jullie zijn weer thuis nu, hopelijk gaat het al een beetje beter met je moeder ?

@dia
Ziekenhuis, dag later naar huis, 3 nachten niet slapen???
Dat zijn geen goede berichten! Rust eerst maar lekker uit, we horen het verhaal later wel.

jaa…askim was online.weer heerlijk zitten te kletsen…jeeh mis m nu nog meer!!

@bloem…super toch?! ben benieuwd, houd ons op de hoogte

@dia…wat vervelend!! hoop dat de rest van de vakantie beter was. hoe gaat het nu met je moeder…
horen snel van je…

hmm…ga me nu toch maar eens omkleden…loop namelijk nog in slaap outfit

xx

@marion
Jij hebt het laat gemaakt vannacht, wat een ramp om zo lang door te moeten werken. Is het nu wel klaar? Sterkte met je vriendin en haar moeder.

@cyn
Oooooh, stel je voor dat Robert straks bij je op de stoep staat… ik ga kijken hoor de 24e!

@bloem
Je hebt het hele dag en nachtritme omgedraaid :slight_smile: 's nachts werken aan je verhalen en overdag uitrusten :smiley:
Ik zie het wel als er weer een verhaal af is, je hebt m’n adres :wink:
Spannend hoor dat ze je belden en stel je voor dat ze je straks bellen om toch weer naar ‘thuis’ te vertrekken. Moet je straks weer onbetaald verlof vragen.

@marjan
Lekker joh 2 weken vrij, alleen jammer dat je geen betaalbare tickets kon vinden. Anders had je nu daar gezeten :frowning: :frowning:
Heb je ook nog wat gekocht in A’dam of hebben jullie alle tijd nodig gehad om aan die 100 km te komen :smiley:
Gefeliciteerd met je vader.

@filiz
Is je brief naar all you need al op de bus?

@Dia, jeetje dat klinkt heftig! Gaat het wel weer wat beter met je moeder???

@Mk, haha ja zie je het voor me… Mijn collega is me ook al gek aan het maken… Ach we zien wel… En inderdaad die 2 minuten camera voor mijn neus boeit me ook niks!!!

x

Pfff ja was inderdaad nogal een toestand. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Hebben 7,5 uur in het ziekenhuis gezeten en heb de hele dag lopen bellen en regelen. Zijn super geholpen door de alarmcentrale en hostess dus dat was erg fijn. Vanochtend zijn we met Corendon weer teruggevlogen naar Eindhoven, er was geen enkele vlucht meer te vinden. Vandaar met een taxi (ook allemaal al geregeld voor ons) naar huis.

Gelukkig hebben we verder een wereldvakantie gehad. De eerste dag hebben we echt bizar weer gehad, de straten stonden compleet blank en boven zee waren allemaal waterhozen te zien, raar!! Gelukkig werd het daarna weer beter en konden we de rest van de week lekker in het zonnetje. Hadden een super hotel (het nieuwe Grand Zaman Garden) en heel veel plezier gehad in het centrum en met alle mensen die we daar kennen. Heb me een avond lekker helemaal uitgeleeft op de bar bij Queens Garden haha.

Enne…dat voor de laatste keer naar Alanya…neem ik gauw weer terug :lol:

@mk…ik denk dat zelf robert mn askim onmogelijk uit het leger krijgt.
dus voor mij geen brief :wink:
wel lief dat je er aan denken…(K)

@dia…klinkt voor de rest wel als een super vakantie…!! gelukkig:D
is je moeder ook weer helemaal de oude?
nooit meer alanya…dat zou volgens mij net het zelfde zijn voor je als nooit meer mogen eten…!! :wink:

@Dia,hoe is het nu met je moeder?Is ze weer een beetje opgeknapt?
Gelukkig dat de rest van jullie vakantie helemaal toppie was.
Wij zijn de laatste keer ook in Zaman gaan kijken we kregen zelfs de kamers te zien,dat is echt helemaal toppie!!!
Helaas sluiten ze binnekort tot april anders waren we er nu in december wel naar toe gegaan.
We zijn nog altijd op zoek naar een goed hotel of appartement voor begin december.
Gran Kaptan is ook dicht voor verbouwing.
Dia heb je “Kees” gezien?:wacko:

@Dia,hoe is het nu met je moeder?Is ze weer een beetje opgeknapt?
Gelukkig dat de rest van jullie vakantie helemaal toppie was.
Wij zijn de laatste keer ook in Zaman gaan kijken we kregen zelfs de kamers te zien,dat is echt helemaal toppie!!!
Helaas sluiten ze binnekort tot april anders waren we er nu in december wel naar toe gegaan.
We zijn nog altijd op zoek naar een goed hotel of appartement voor begin december.
Gran Kaptan is ook dicht voor verbouwing.
Dia heb je “Kees” gezien?:wacko:

Sorry voor het dubbele bericht.

@Marion sterkte voor jou en je vriendin,hopelijk komt alles goed.
Ik zou superblij zijn met een vriendin als jou.

@Cyn,en toch aan het werk terwijl je zo ziek bent,hopelijk waardeert je baas dat.

@ diamond, jee, je bent weer thuis, maar wat een gedoe zeg. is je moeder weer een beetje ok?? je vakantie klinkt voor de rest helemaal super, plaats maar gauw wat mooie foto’s

@ filiz, als je niet schrijft, weet je zeker dat het niet lukt…
@ cyn, whhaahhaa, het zou wat zijn, maar ja, nu ben je helemaal telerugesteld als robert niet komt, je vriendin had beter helemaal niks moeten zeggen!

@mk, onbetaald verlof zit er niet meer in, moet ik eerstw eer 2 jaar werken, dus als ik ga, moet ik ontslag nemen…was ik toch van plan in het voorjaar, maar deze baan is ook voor het voorjaar…dusse…wie weet

@ jill, heb je nog geen ander goed hotel gevonden?? lastig is dat, het meeste zal toch idd dicht zijn

zo, straks ff op zoek naar een nieuwe fiets! nou ja, een oude en goedkope, maar nieuw voor mij, aangezien ik er geen meer heb.

@sev ja k ben idd lid van deze club, heb er zelf een paar ontmoet dit jaar toen ik kus was. Waren uitgenodigd bij iemand thuis. Waren echt gezellige uren; wel een beetje vreemd sé, je spreekt elkaar wel via msn, maar in real life is het toch wel anders sé. Maar we zijn goed ontvangen geweest.

@ dettje, klinkt echt super gezellig!!

Hier zitten alleen gezellige mensen op het forum toch?:biggrin: