@Bloem
Vlug verder schrijven dan. Des te eerder kun je naar bed!
Wou dat ik al mocht maar kan nog niet. Zit met kleine oogjes de boekhouding in orde te maken. En ik dacht nog dat ik bijna alles bij elkaar had, mis ik nog een hoop. Pfffffffffffff…waarom schuif ik die rotkarweitjes toch telkens op de lange baan.
zodat je lekker snacht ongestoord kan forummen tijden het boekhouden, gnagnagna
ik moet dit verhaal echt afschrijven anders slaap ik toch niet, maar vrees dat het nogal lang gaat worden, wil het natuurlijk wel goed vertellen
Ja hoor tuurlijk, moet tussendoor ff checken want we moeten wel een beetje bij blijven :biggrin: ! En het leest gemakkelijker zonder een gluurder over je schouder
.
Trouwens, ben benieuwd naar je volgende verhaal!!! Je hebt echt de smaak te pakken he?
ja idd
maar sta nu ff voor een dilemma.
ben niet zo goed in verhalen schrijven die ik zelf niet of nog niet heb meegemaakt, dus ga daar ff in bed over prakiseren
hopelijk morgen een goed vervolg…
zal ik hem vast posten??
nee, hahaha
jullie wachten maar mooi ff tot ik weet hoe het verder moet.
iemand suggestisch??
zoals ik beleefd heb, offe…spannend…offe, nou ja, das dus het probleem, ik weet dus niet hoe het verder moet.
hihi
nou, hasta la pasta en buenos nootjes, hopelijk slaapik nog een beetje!
Truste Bloem, duik er ook in!!! Heb er even genoeg van. We prutsen morgen wel weer verder.
Goedenmorgen allemaal!!!
@Bloem: Probeer het eens aan te spekken, lekkerder te maken, wil wel eens weten wat jouw fantasien zijn:hihi:
@Marion: We zetten altijd alle rotklussen op de lange baan, en doen eerst wat we leuk vinden toch! En dan, als het tegenvalt zit je midden in de nacht nog die F*** dingen te doen(als ieder ander lekker in zn bedje ligt enzo!) jaja dat heet straf haha!! Hoop dat het nog een btje meegevallen is, en dat je uit kon slapen(zie dat het heeeel vroeg geworden is dus)
Nou ik weet het al weer niet meer, ben het alweer allemaal kwijt, word TE oud voor alles(HAHAHAHA NOT!!)
Tot vanavond ofzo!
Goedemorgen iedereen!
@Jill: Wat ben je vroeg!!! Nou ik ga hoor, moet over 5 min in de auto zitten(ben er helemaal klaar voor, dus sleutels en wegwezen)
Fijne dag allemaal
Goeiemorgen allemaal !
Vrije dag vandaag, dus straks heerlijk wat relaxen in bad en gewoon alles doen waar ik zin in heb of zo, en mss een beetje leren voor school :frown:
Goeiemorgen!!!:drugged:
Ben nog steeds super verkouden, heb ook weer bijna niet geslapen, maar verder gaat het goed met me hoor:lol: .
@Bloem, thanks schat! Ik was ook mega gelukkig op dat moment… En nu voel ik me alleen maar klote!! Zucht nog 6 maanden!!!:tear:
@Beps, werkse!
@Dia, welkom thuis meis!!
@Sev, laat die turk maar lullen!! Hij kent jouw vriend niet eens dus hij kan er ook niet over oordelen!!!
Gisteren weer UnderCover Lover gekeken! Nog meer liefhebbers van dat programma? Die Sergio is zooo LEKKER!!! haha… ![]()
Ben nu op mijn werk, en weet nu al dat ik het druk ga krijgen… Spreek jullie straks weer schatjes!!!
Kusjah!
Morgen meiden!!! Het goede laat ik er vandaag ff af. Kreeg zojuist een verontrustend telefoontje van mijn vriendin. Gaat niet goed met haar moeder. Ze is dinsdag geopereerd en ligt nu al voor de 3e keer op de operatietafel omdat ze al voor de 2e maal een nabloeding heeft. Het is voor het vrouwtje een heel groot risico om onder narcose te gaan. Dus ben nu als een speer naar mijn vriendin zodat ze niet alleen hoeft te zijn onder de operatie en zodat we straks samen naar het ziekenhuis kunnen als haar moeder van de ok af komt. Tot later!!!
@Marion: sterkte ! Nog een geluk dat jouw vriendin zo een goede vriendin heeft ! Zal haar goed doen dat er iemand bij haar is zodat ze de dag niet alleen door moet…
Ben ik nu zo dom of weet ik gewoon niet hoe je een foto moet plaatsen in je album ???
Goeiemorgen
Wat een leesvoer weer op de vroege ochtend…! Heb mijn best gedaan met bijlezen en geloof dat ik wel weer een beetje bij ben nu.
Diamond weer thuis als het goed is, hoop snel te weten of ze ook naar de meeting kan komen.
Beppie, spannend hoor die nieuwe baan van je, hoop dat het allemaal naar wens gaat. Valt niet mee om nu weer helemaal in zo’n strak werkritme te zitten denk ik. Kan me voorstellen dat je 's avonds helemaal uitgeblust bent!
Sev, geneer je niet hoor. Ik heb ook geen idee hoe ik foto’s moet plaatsen en zo. Ben al blij als ik gewoon kan komen op de pc waar ik wil haha.
Marion, sterkte met je vriendin steunen. Ze zal je hard nodig hebben.
Cyn, hoop voor je dat je verkoudheid gauw over is. Lekker stomen en vroeg onder de wol dan maar.
Bloem, heb je verhaal gelezen, meid meid meid…!!! meer zeg ik er even niet over, zegt al genoeg denk ik. Maar ga vooral door met schrijven!
Voor de rest weinig nieuws. Dochter heeft herfstvakantie en ook ik ben`14 dagen vrij. Was graag met haar nog een weekje naar Marmaris gegaan, maar zoals eerder gezegd was er moeilijk aan betaalbare tickets te komen. Dus vermaken we ons prima hier. Dinsdag in Arnhem geweest bij mijn zoon en gisteren dagje Amsterdam. Geshopt met mijn bijna 14 jarige dochter. Nou mensen, die weet wat ze wil hoor. Heb ongeveer 100 km gelopen (zo voelde het in elk geval) en alle kledingzaken van binnen gezien! Ja, je zou eens wat missen?! Had gisterenavond serieus spierpijn in mijn benen. Maar nu gaat t wel weer gelukkig haha.
Vandaag is mijn vader jarig, 76 is hij geworden. Hij doet er eigenlijk niet veel aan. Ga wel ff bakkie doen straks en vanmiddag gaat hij met z’n vriendin lekker op pad. Hij heeft ons gezin uitgenodigd voor een etentje, maar dat doen we later. Tis een hele toer om ons allen op 1 dag bij elkaar te krijgen, dus dat kan nog wel even duren. Maakt niet uit, komt wel.
Ierdereen een goeie donderdag toegewenst.
@Marion, sterkte!!!
@llemaal, krijg net een email van Linda, met een brief… En die brief heeft ze naar All You Need gestuurt… aaaaaaaah
x
@mar…proficiat met je vader…![]()
@sev…geniet van je dagje vrij
@cyn…waa wat super:D ben benieuwd of je wordt uitgekozen!
@marion…sterkte meid…we denken aan je en aan je vriendin (K)
@beppie…werkze
@dia…ben je dr al? welkom thuis!!
goede morgen allemaal…zou eigelijk nog ik bed moeten liggen want de wekker loopt das over 10 min af.
maar oke;)ben al lkkr onder:D
straks komt askim online:D:D…
de laatste dagen een redelijke dip…wil gewoon bij m zijn:)maar goed geen gezeur, de meeste weten wel hoe t is.
gewoon nog ff 4 maanden doorbijten!!
dikke kus
Halen we de 500 vandaag?
Ik hoop juist niet dat ze me uitkiezen!!!
En die 500 moet kunnen toch??
x