Turkish Teatime deel 11

Zie je nu wel, ik wist het…vandaag…ik dacht gister!

:confused: Dia hoe was het daar:confused: Heb je genoten:confused: Toch nog bruin geworden:confused: Iedereen verteld dat je volgend jaar niet komt:confused: VERTEL!!!:stuck_out_tongue: :retard: .

Nou hubbie zo naar zn werk. Hij heeft heeeeel lief het hele huis vandaag opgeruimt(ohhh wat ben ik toch gelukkig!:wub:)
En dan nog ff de IS en dan slapie/slapie doen. Hopelijk zonder dat er weer iemand:ninja: vind dat Beps maar eens wakker moet worden, en in eens om 24 uur gaat bellen en niets zegt:crybaby:

Nou tot morgen allemaal

slaap lekker askim

whahah mijn ex online

Ben ik ook weer even!!!
Vandaag mijn kantoordagje gehad. Begon al goed onderweg. Het ene gedeelte weg is weer open en het volgende stuk is al weer afgesloten. Weer een dikke omleiding dus :frowning: .
Kindlief was op schoolreis en wat doe je dan als eenzame moeder. Even op de koffie bij mams, gebeurt niet zo vaak dat ik haar even voor mezelf heb dus grijpen die kans. Mijn bril was gesneuveld in de vakantie, een grote ster in mijn rechterglas, dus samen maar even naar de opticien geweest om een nieuwe uit te zoeken. Heb 2 leuke gezien dus nog even kijken welke het gaat worden, kan niet echt een keuze maken dus dan schakelen we maar even de hulptroepen in. Volgende week donderdag mijn ogen op meten en dan moet het goed gaan komen :unibrow: .
Door al mijn koffieleuten en shoppen moet ik zo meteen nog wel even de boekhouding bijwerken want morgen komen ze weer inboeken. Ben moe en heb er geen zin in maar wat moet dat moet. En dan lekker met een boek het bed in!!!

@Jill
Is de badkamer mooi geworden met de nieuwe tegels?

@Sev
Is het al wat minder met de snot?
Fijne collega trouwens. Ben maar blij dat ze op je benen begonnen is. Als jullie het wenkbrauwen epileren gaan oefenen dan zorg je maar dat je ver bij haar uit de buurt bent!!

@Cyn
Denk eerst maar even aan jezelf. Wij wachten geduldig af tot je weer volop in de race bent.

@Filiz
Sorry dat ik jullie een beetje in de steek liet. Maar mijn vriendin had even een schouder nodig gisteren.

@Bloem
Heerlijk he dat je je zo kunt verheugen op lekker eten! Hub was gisteren weg en ik had dus besloten chinees te halen. Heb altijd startproblemen na de vakantie dus nog even lekker lui. Had al maanden geen babi pangang meer gehad en het water liep me in de mond bij de gedachte alleen al. Heb zooooooooo genoten van mijn bordje!!!

ai…en nu?? lekker kletsen of elkaar negeren.
ik negeer M. ook, kan hem nog niet blokkeren, maar blijkbaar blokkeert hij mij ook niet…raar…maar ja, we negeren elkaar nu een beetje, moet me nu echt inhouden om niet toch met hem te gaan kletsen…zucht

ohhh!! babi pangang, tja dat heb ik dus al een dikke 7 maandne niet meer op …zucht, gauw maar eens een keer doen…maar ja, mijn ouders zijn van de konijnen he? (sla)
erg lekker, maar geen ruimte voor vette chinees

@Bloem
Jammer … was maar deze kant op komen scheuren. Hadden we de sla aan de cavia gevoerd en had jij je lekkere bord babi pangang gehad :wink:

@Beps: Love you ! http://www.internationalclubkusadasi.com/

@Marion: alleen mn mams mag aan mn wenkbrauwen komen, en niemand anders ! Mag er niet aandenken dat er ineens een stuk ontbreekt ! Hell no ! Kom er :retard: van als ik er aan denk !

@Dia: welkom thuis !

@Bloem: ik ben 20 en mn vriend 29 maar het kind uithangen kan hij als de beste :smiley:

Morgen zet ik wel es ff een fotootje van me online als ik tijd en goesting heb :stuck_out_tongue: moehahahahaha nou ja, jullie zien het wel zeker ?

@ marion, bedankt voor t aanbod, maar heb gisteren lekkere nasi gegeten, en dan weer een dagje sla is ok, geen SB maar wel een beetje opletten, wie weet in nov…ga echt als een student leven, dusse…maaltijdje halen moet kunnen dan…? toch???

moet me ECHT inhouden om niet met M. te msn-en, getverdemme

oh ja, gezellig, nu komt ex-hubbie er ook nog bij!! ik HAAT msn…:smiley:

ik zeg lekker niks tegen hem. Hij zoekt het maar lekker uit.

@ dia welkom thuis

Jaaaa, bij mij zaten er ook veel Turken online vandaag, tot er weer eentje me goed boos heeft gemaakt, en toen de anderen kwamen praten heb ik me daarop ook goed afgereageerd. Behalve op askim dan :wink:

@ Bloem: wordje weer student? Wat gaje doen? Of heb ik nou weer iets raars begrepen?

@Cristina: no sé …

Ben gaan slapen lieverds, tot morgen ! Heb vrije dag ! :smiley:

@ Sev: slaap lekker! Geniet van je vrije dag morgen… Wat gaje allemaal doen?

@ cristina, nee!! nooit meer studeren voor mij (tenminste zoals eerst) maar ja in een studentenhuis wonen met 6 medebewoners (studenten) ik doe werk wat studenten ook doen en ik ga heel heel zuinig leven en echt op alles beknibbelen 9net als een student met een studie beurs zou moeten) alleen…uhm…ik studeer dus niet

@ cyn, heb net het foroalbum doorgebladert en die foto van jou met je askim, oh wat zien jullie er beiden gelukkig uit!! jeetje minna hee, mn scherm barstte bijna van zoveel geluk

@sev, slaap lekker

hey meiden…ben ik ook weer…!!

@marion…was ook maar een grapje hoor;) natuurlijk moet je er voor je vriendinnen zijn waneer zij je nodih hebben.

@sev…laat ze kletsen. niks van aan trekken!!

@bloem…ja heel gedoe met die schoonheid he;) vind het heerlijk als mn vriendin die er ook voor aan het leren is mij af en toe behandeld…!!

@beppie…gezellige avond gehad? waren de broodjes lekker?

@cris…ja exen…wat moet je ermee he!? idd gewoon negeren!!

hmzz…ja sorry voor diegene wat ik vergeet.

ben net thuis…en wa sal van half 11 vanorgen onderweg. hadden een jarige op het werk, dus hebben we er daar een gezellige dag van gemaakt:D
toen naar turkse les. wordt steeds leuken…in de pauze lkkr over turkije kletsen…
op de terug weg een broodje kebap gegeten…jam!!

morgen vrij=uitslapen.
hopelijk komt askim online:D…maar even afwachten

nou slaap lekker allemaal en tot morgen!!

dikke kus

@Dia,welkom thuis! ik hoop dat je een mega toffe vakantie hebt gehad.

@Sev,het is duidelijk dat je nog een aanbidder hebt!Geniet van je dag vrijaf.

@Filiz slaap maar lekker uit en een hele fijne vrije dag morgen.

@Marion is het bij pearl of hans anders niet 2 voor de prijs van 1?

@Filiz
Een fijne dag morgen, hopelijk komt Askim snel online!

@Jill
Ga eigenlijk nooit naar Pearl of H. Anders. Er zit een hele goede opticien bij ons in de buurt en ik kom daar al zo’n 25 jaar. Bevalt daar goed dus dan ga je vanzelfsprekend daar heen.

zucht
tis al laat en ik ben moe en ik weet dat ik naar bed moet, maar heb weer mega veel inspiratie voor een verhaaltje (uhm…?) en weet dat als ik nu stop en naar bed ga, ik toch niet kan slapen en maar blijf denken aan mijn verhaal…
shit, shit, dilemma!!
straks gaat mijn vader alweer naar zn werk en dan zit ik hier nog…arch!!