Turkish Teatime deel 11

@marion
Gefeliciteerd met je moeder!

@ jill en sev, weet ik niet, heb er geen verstand van…ze zei dat het kwam omdat het de eerste keer was.
doe het ook niet meer, mijn ene voet is de mooiste voet die er is, en die andere is nogal ‘cok kotu’…erg slecht, schaam me dood.

anyway
hondjes liggen tevreden te slapen, broodjes zijn in huis en ikke ben alleen thuis, met een computer, lekker stil, geen radio niks, alleen mijn vingers die over het toetsenbord vliegen.
zal eens gaan kijken hoe het verhaal verder daat…ben zelf ook wel benieuwd.

Haaai allemaal,

Marion: gefeliciteerd met je moepsje! Hoop dat het gezellig is.

Leren leren leren… Aaaah, ik word gek!
Dinsdag examen… Stressssss! Iemand kalmeringstips?

sorry voor mn egooo :wink:

@bloem
Succes met je verhaal!!!

@christina geen probleem sé, reageer je maar eens af, niets is lastiger dan examentijd

Hier ben ik ook weer nadat Bloem me op het idee heeft gebracht om es met mn hond te gaan wandelen, ligt hier nu uitgeteld naast mij, altijd schattig om te zien !

@Cristina: Tip: goed blokken, bespaard je het schuldgevoel alvast achteraf :wink: en anders is het dat je het niet verstaat :hihi:

@Beps: verveling op het werk meissie ?

hey meiden, ik ben er vandoor moet wat boodschappen gaan doen, tot later dezer

@Dettje: succes met de boodschappen, enneuh… niet té veel kopen hé ?! :stuck_out_tongue:

@Bregje: Welkom hier, pas op zooo verslavend, dus kom vaker en niet bijlezen!

@Marion: Gefeliciteerd met mamsje!!!

@Sev: ohh een vrije middag, wil ikke ook!!

@Bloemmie, vergeet niet je verhaal te posten, of naar ons te versturen, ben zooo nieuwsgierig wat je ervan gemaakt hebt

Zo meiden, alles heeft hier het bedrijf verlaten, en ikke zit hier helemaal alleen te zitten.
De mannen verkoop en onderhoud lopen nog een beetje in de rondte maar dat is het dan ook!

Alles gaat hier nu redelijk, ik heb na verleden week geen(bekende) fouten gemaakt, dus iedereen word hier steeds vrolijker over me, en dan is het ook lekker werken dus

Nu is het over 2 uur WEEKEND!!! HEERLIJK!!!(maar zoooo kort :hihi: )

Zo kom straks nog wel ff langs

@ beppie, hard aan het werk he?
@ sev, ging elke dag met mijn twee honden wandelen in eht bos (2 uur, da was nog toen ik parttime werkte hoor) en mis het wel, maar ja, kan onmogelijk mijn teen in wandelschoenen wurmen, en op slippertjes door het bos is geen doen, dan maar een klein rondje lopen…
tis een drama
wel goed voor de inspiratie, zal ze zo nog es uitlaten.

mijn verhaal gaat goed, ben alleen nu op het punt aangekomen dat het echt alleen maar puur fictie is geworden. kan jullie niet aandoen om te wachten totdat er weer iets gebeurd en dan pas verder schrijven…(of wel…uhm…)
maar ja, welke fictie wordt…krijgt meneer een visum en komt naar Nl, of schakelt hij zelf AYNIL in en word ik verrast op mn werk door RtB???
moeilijk, moeilijk…
dillemma…
beppie een voorkeur??

@Beps: don’t worry, heb nu wel een vrije dag, maar als jij morgen weekend hebt, mag ik eerst nog de hele ochtend gaan werken. En als ik thuis kom, vlug douchen en omkleden om naar een receptie van een trouw te gaan en zondag verdeelt mn oma haar meubels en heel de inboedel van haar huis, dus heb ik nog laaaaaang geen vrije tijd pfff

@Bloem: welke honden heb je ? Welk merk dan bedoel ik :wink:

ja, erg vervelend om allemaal spulletjes van je oma te krijgen…

mijn ouders hebben twee engelse cocker spaniels
een rode (kirmizi kopek vanaf nu)
en een zwart witte…(kopek de whalla…)
ze spreken al een beetje turks…

ik zelf had een engelse springer spaniel en een welsh springer spaniel,maar die hebben nu een goed leven in noorwegen (hoop ik :paranoid: )

:tear:
:crybaby:

Niet teveel kopen is zo moeilijk, alles ziet er zo lekker uit in de supermarkt ;).

Beppie: lekker radiootje aan op je werk? En ach, je hebt ons om je bezig te houden, dus je hoeft je niet eenzaam te voelen!

Bloem: jaaaaaaa, verhaal! :smiley:

@Bloemmie: Nee geen verveling, maar de klusjes die er liggen zijn van die echte K*T Klusjes…formulieren stempelen, boekjes invouwen enzo…BLEHHH

@Sev: ik heb er nu al weer 5 dagen op zitten hoor. En das toch veel meer dan een paar halve dagen school en 1 dagje werken denk ik… En vrij het weekend, dream on…verjaardag…de boodschappen…het huis…de IS(was) ga zo maar door

nee ik klaag niet!!!
Tot straks

@Bloem: ooooooh engelse cocker spaniel !!! heb er ook zo een exemplaar rondlopen ! Heb je wss gezien op die foto met die wedstrijd…
Hoezo Noorwegen ?

Zondag zie ik er gewoon tegenop dat heel de familie er gaat zijn, en er een paar drukke personen inzitten … Durf zelfs mn hond niet meedoen of die krijgen we de rest van de avond en nacht niet meer rustig. Kan je denken hoé druk ze zijn ?

@beps: ok ok, heb geen klagen ! Ik kan naar school en ik verdien geld en heb nog enkele vrije dagen, en deze week die komt HERFSTVAKANTIE in belgië. Ben me er wel van bewust dat ik echt geen klagen heb ! :biggrin: