Turkish Teatime deel 11

goeie avond allemaal

hier ben ik dan weer, juist terug van de engelse les, nog eventjes de computer aangelegd om hier wat te tetteren vooral ik naar het werk moet. Hopelijk regent het niet binnen een 1.30 want t heeft al zijn best gedaan vandaag. Moet wel lukken, weer zo’n str***tweer juist de week dat ik met de fiets moet:frown: . Nu ja hier zeggen ze, je hebt er deugd van is goed voor de conditie en gelijk hebben ze.

@Jill leuk dat je nog eens naar turkije kan gaan.

was te vlug met het versturen
@sev verzorg je maar goed, dat je snel weer de oude zijt. Haal er gerust maar een dokter bij.

nou dettje, ik weet niet precies waar jij woont, maar het stortregent hier…

@Filiz we gaan naar onze vrienden in Alanya,

@bloem k woon in west-vlaanderen (belgië) dan is het al bij jullie we hadden stortregen tussen 19.30-20.30 met zelf wat lichtspel, klank is achterwege gebleven

Hier ook Bloem het komt er met bakken uit!:storm:

hier ooooooooooooooook regen regen

ja dettje, ik wist dat je daar woonde, dus is de regen eerst ove rjullie getrokken, voordat het hier was. nou ja, anyway, tis verschrikkelijk…heel de dag binnenblijven, films kijken, forummen en ove rturkije dromen, wat ene straf!! wat een straf!!

heb trouwens ook foto’s op het album gezet, niet van mezelf, dat laatste draadje privacy dat ik nog heb, laat ik ff bestaan.

en hier is het lekker droog :wink: al zitten we toch knus binnen dus het zou me ook niet kunnen schelen al zou het wel stortregenen :smiley:

hey nur niet te veel lachen sé, want niet is kan nog komen, maar ja als je binnen zit geeft dat zo niet

@bloem idd een straf, als we nu eens de wereldkaart zouden herschikken en turkije tssn nederland en belgie zouden leggen, dan is het zover niet en kunnen we eens meer gaan:D

ja he!! hoest???
leg liever nl naast turije!!! hahahaa

@dettje: precies! ik zie het morgen wel weer :smiley:

ja bloem bij nader inzien heb je gelijk, maar mag belgie ook mee. we zijn zo klein, we nemen niet veel plaats in:dope:

ja ok, maar ik wil dan graag dat NL tussen Kos en bodrum in komt te liggen…
er is denk ik nog wel plaats voor belgie bij de grens met rusland…hoor dat het daar in januari prachtig mooi weer is…:smiley:

ow wat gaat sev dat ook graag horen, leg ons toch maar meer in de streek van Izmir. kunnen we gemakkelijker naar kusadasi gaan

ik geloof dat er nog wel plaats is tussen lesbos en kusadasi…
zou dat bevallen??
misschien kunnen we het regelen?
aan wie zullen we dit schriftelijke verzoek in 3-voud met handtekeningen aktie voorleggen ??

jaja is goed, maar aan wie gaan we de papieren voorleggen das idd de vraag. eventjes denken. anderen mogen ook helpen, het is tenslotte voor het goede doel:p

tja, ik stel dan voor dat we eventjes op ons vliegend tapijtje hoppen en terug in de tijd vliegen en het voorstel bij ataturk op zij buro leggen, die heeft zoveel hervormingen doorgevoerd voor turkije, misschien kan hij ook de buurlanden een beetje veranderen??

maar ja…laten we heel eerlijk wezen, als we naast turkije zouden liggen, wat is dan de charme van er heen gaan nog??
ik vrees dat ik gewoon in het verkeerde land geboren ben (maar ben er wel blij mee hoor!!)

Ja idd, het leuke is er dan vanaf, Turkije is heel mooi om op vakantie te gaan maar om er te wonen!! Alhoewel ik er wel van droom sé