Allemaal ene goede nachtrust toegewenst, ik ben er van door, de plicht roept. Binnen een half uurke moet ik beginnen.
Slaapwel en tot morgen
werk ze dettje
even voor de goede orde, ik zou erg graag in turkije willen wonen en hoop dat het niet bij dromen blijft!
oh, mijn verhaal is af, jullie kunnen het tegemoed zien!
Goedenmorgen allen!!
Het werkvolk gaat weer aan de slag, vanavond andere verplichtingen, dus het zal heeel laat of morgen worden denk ik
Sorry voor een ego-berichtje(lees af en toe bij op het werk heeel stiekum hihi)
Goedemorgen iedereen!!!
O.K de maandagblues zijn nu wel vedwenen,dus wens ik iedereen een fijne dinsdag toe.:nod:
Goedemorgen dames.
Ik weet niet of jullie het al gelezen hadden, maar ook nu is weer een touroperator op de fles.
Sinds gister heeft Pasa Tours BV zijn faillietsement aangevraagd ivm. financiel onvermogen. Alle mensen die bij hen geboekt hadden, krijgen hun geld terug van SGR en die er nog zitten worden op de normale wijze teruggevlogen.
Dus nogmaals, als jullie een reis boeken, let er op dat ze aangesloten zijn bij SGR. Heb je wel de pech dat je misschien niet kunt gaan, maar je krijgt in ieder geval je geld terug of wordt geholpen om weer naar huis te komen.
Bron: SGR.
Fijne dag allen verder. ![]()
goedemorgen dames… heb me weer eens verslapen dus geen college vandaag voor mij :o ![]()
ga maar weer eens lekker lezen ofzo! is ook niet verkeerd
Goede morgen meiden!!
Heb de computer weer voor mezelf, J. had world of soccer geinstalleerd het weekend en is niet meer van de computer weg te krijgen. Kreeg gisteravond ook constant telefoon dus geen kans gehad om te reageren. Hoop dat het vandaag beter gaat lukken.
Vanmiddag even met mijn vriendin naar de sportschool, even lekker bijkletsen ondertussen. Moet er weer even tegenaan want heb TEVEEL ge-SAS-t in de vakantie, dik een kilo erbij. Maar dat geeft niet, voor mij geen lijstjes in de vakantie, alleen genieten want al dat lekkers ligt er niet voor niets!! Ga er volgende week weer met frisse moed tegenaan voor de laatste loodjes.
WAT IS HET STIL VANDAAG!!!
WAAR IS IEDEREEN???
Hier ben ik ook !
Nog steeds verstopte neus… Nou, mij zal je wss niet zo heel veel zien vandaag. Straks eens naar oma en naar de bank om mn geld erop te gaan zetten die ik met mn werk heb verdiend. Heb ik nu over doordat ik niet naar Turkije ga in de herfstvakantie… Anders zou ik het niet meer over gehad hebben. Kan ik iets moois mee doen na nieuwjaar ![]()
good morning/ after noon
ff gauw en kort, net wakker en pappie is vandaag vrij, dus die zal de hele dag wel de computer bezet houden…en vanavond lekker zwijmelen bij de Gilmore Girls, dusse…ik doe mijn best, maar het zal waarschijnlijk laat vannacht worden…hihii
enne nur, erg toevallig, verslapen, he shit…
ff snel van kantoor
Niets nieuws, gaat allemaal wel steeds beter!!
Tot morgen
@bloem ja ik ook sé, ook al is het maar een paar maanden in een jaar om te beginnen
@llemaal allemaal éné goeie dag
Van mij ook ff snel1!! Hier druk druk druk… Voel me wel al iets beter, maar nog wel verkouden!!!
Tot snel lieverds!!
x
@sev&cyn…lieverds…snel beter worden hoor!!
@nur…jeetje!! wat rot, nu heb je weer een dag niks moeten gaan doen!!
@marion…goed dat je de pc weer terug hebt ![]()
zoo…hallo meiden.
ben ik ook weer…net terug van het werk. heb het voetballen voor vanaaf maar afgebeld…wordt weer aan mn verslag werken ![]()
naja het moet af!!
verder niet veel meegemaakt vandaag…hoe was jullie dag?
dikke kus
Hier ook weer héél ff iets van mij…
Met oma op boodschappen geweest, zijn we 3 u !!! weggeweest… En ik die nog wou mn kamer opruimen en cursussen in orde doen.
Ga ik dan nu eerst vanal doen, mss tot straks weer lieverds xx
O ja, net askim gehoord, kruipt er vroeg in vandaag en is dolblij dat ze minder bezoek hebben gehad voor de bayram vandaag, want die houden hem allemaal uit zijn slaap
hihi
@allemaal, wat gaat dat allemaal snel zeg, kan jullie echt niet bijhouden! Waar halen jullie de tijd vandaan? ![]()
Dan was het nog redelijk stil vandaag !
hahaha, ja dat is zo maar als je even terug moet lezen…haha duurt toch best een tijdje
Hallo allemaal
Nou wat mij nou weer gebeurt…
Mn vriendin vertelde dat ze zondag in de kerk allerlei israelische liedjes gaan zingen en dat ze vanavond met elkaar willen oefenen zodat het zondag vast een beetje klinkt.
Nou kan ik helemaal niet zingen(ben een giga bas en heb daar soms wat moeite mee, zing 3 stemmig: Hard, Lelijk en Vals) maar dat gaf niet…
Ik dus mee vanavond…was er maar een man of 35-40(wij hebben 900-1000 vaste gasten op een zondag in de kerk!) Veels te klein groepje dus om vanuit de zaal mee te laten zingen…MOETEN WE OP HET PODIUM!!!(als jullie willen zien hoe het podium eruit ziet: www.depijler.nl) IK en HET PODIUM!!!
Nee dat is geen combi, maar goed, ik moet dus ook!!!
Verder gaat het goed, goed gesprek met mn collega gehad, en we begrijpen elkaar nu beter. We zijn niet veel anders, en dat maakt het soms wat moeilijker! EN…mn 1ste salaris…VETTTT!!!
Nou ik ga zo naar bed, tot morgen allemaal maar weer
Moeha, beps! Moet jou weer overkomen ! hahahahaha ga zo door meid ! U can do it ! Ik zit op de eerste rij !!! (om je uit te lachen;)) hihi grapje beps. Ik zing ook…onder de douche (Askim niet inbegrepen daar :p) …
Lieverds, ik ga slapen, morgen een dagje half theorie, half praktijk: harsen + lichaamsmassage… jippiiiiiii
Slaapzacht X