Turkish Teatime deel 11

[leuke foto’s marion en dettie. Yoehe alweer een lief sms from turkiye. Is die nu eindelijk weer eens wakker. zucht

zo het lijstje is echt klein geworden. Ik denk over 9 weken dat die wel weer wat groter wordt.:slight_smile:

@ marion, jij denkt dat ik niet lang kan stilzitten…uhm??? ik kan uren en uren achter de pc zitten, ik kijk de hele dag films en mijn grootste hobby is slapen???..ja ik ben lui en jij denkt dat ik niet lang kan stilzitten, hahahahahahaa

Goeie avond allemaal !

Heb echt nog niets bijgelezen, maar ben echt niet zo goed… Mn keelpijn is nu over en is nu veranderd in een verstopte neus en hoofdpijn ! Praten doe ik momenteel door mn neus dat zelfs mn askim hoort dat ik verkouden ben !
pfff…

Sorry voor het ego bericht maar ga morgen mn best doen om eea bij te lezen…

X

daarnet heel gezellig gewandeld met vriendlief… in de natuur, dat was wat minder vanwege alle muggen maar hij vond het leuk… hihi ik krijg al de kriebels als ik aan al die beesten denk… :o het was wel gezellig hoor :wink: ben alleen niet zo’n natuur mens… nu is hij heel erg lief zuurkool aan het maken!!! daarna weer een heerlijke avond :smiley: met de dvd van assepoester :D:D:D dus dat wordt wel leuk!

@sevgilim: beterschap

@ nur, wow, klinkt lekker romantisch zeg. is ie al een beetje bekomen van de shock van de roze wc??

@sev, meissie toch, nog steeds niet over?? heb geen middeltje uit grootmoeders oude boek, dus gewoon maar beterschap!!

@Bloem: Askim zei me net dat hij een goed middel heeft ! haha nou ja …

tja…en dan moet je het zeker gaan halen?? of niet?? :wink:

@bloem: ja hij is er nu wel aan gewend… alleen ik niet :o hihi
de wc is nog steeds roze, alleen met wat oranje accenten… (ja wilde toch mijn wc matje terug) maar de fluffy spiegel en andere fluffy dingetjes zijn er nog!

ach ja, je moet toch wat he!

leuk man!! ik krijg een fuchia roze kamer (met wit) dusse…help!! hahahahaa

@Bloem: hoe raad je het :wink:

heerlijk, ouders
zij staan te koken en ik kan blijven forummen totdat het eten klaar is (nou ja, sla dan, maar dat vind ik alleen maar lekker)

ai…moet toch nog iets doen!!
tafeldekken!!

tot vannacht

Zo meiden ik ben weer een beetje boven water gekomen

@Sev: Liefje een beetje opknappen hoor!! Is alles goed met Oma, en heeft ze genoten??

@Alle monday-troubles: Morgen is het dinsdag dus geen gezeur meer

@Bloem: Hoop dat je geen fluffy heet na al dat knaagvoedsel!!

@Cyn: Hij vind je echt heeeel lief, geloof dat nou gewoon!!

Zo, en nu ikke:
Heb de dame van het uitzendbureau gesproken en het bedrijf is best tevreden over me. We moeten gewoon aan elkaar wennen dus, en ik wil gewoon weer eens te snel! Vandaag gewoon lekker gewerkt!

Ga nu lekker spelletje doen en straks lekker slapie slapie(moet er toch wel behoorlijk aan wennen dus, die 5 dagen)
Tot morgen(of nog ff straks)

Valt niet mee hè bep dat werken, went snel als je thuiszit :slight_smile:
Lekker joh dat ze tevreden over je zijn en nu niet meer alles 3 dubbel controleren, want dan maak je jezelf gek. Gewoon genieten van het werk :slight_smile:

@MK Ik blijf dubbel controleren hoor, wil gewoon geen fouten maken. En ook niet teveel overlast aan de collega’s bezorgen dus, want zij hebben veel werk om mijn fouten te herstellen zeg maar(dus daarom controleer ik ook alles zoveel!)
Maar ik ga het gewoon goed doen, en alles goed leren!!

@Marion en Dettje leuke foto´s!!!

@Sev zou je niet naar de dokter gaan je bent nu al een paar dagen niet in je beste doen he.

Jep we hebben besloten begin december nog een keertje naar Turkije te gaan,alleen jammer dat ons hotel gesloten is omdat ze de lobby gaan verbouwen.
Iemand een goede tip?We zoeken een hotel 5 sterren of een goed appartement in alanya liefst logies ontbijt.

@Beppie heerlijk he als je weet dat ze tevreden zijn over je werk!!!trouwens van jou had ik niet anders verwacht.:teeth:

@beppie…joehoe!! fouten maken is menselijk…bovendien hebben je collega’s het ook eens moeten leren, en waren toen waarschijnlijk ook bij dat ze bij een ervaren iemand mochten aankloppen…!!

@jill…waaa:D:D wat lkkr joh!! je kan gewoon binnen kort alweer in het lijstje dan!! welke kant wil je op?

liefs

@bloem: ik heb nog wel wat roze spulletjes over hoor :wink:

@ beppie, nee geen konijnenstraartje al ga ik zelf wel prat op mijn zachte velletje, maar dat komt niet door het groenvoer.

@ nur…NEE!!!
@ jill, oh wat heerlijk, lekker nog in dec!! ik was vorig jaar tussen de 8e en de 18e in alanya en toen was het warm!! (nou ja, warmer dan verwacht) echt wel een paar dagen op het strand gezeten en verbrand. wel al om 5 uur donker en dan is het toch wel koud. ik zou zeggen…haal de lijst en zet jezelf erbij!!

auw, mijn buikje doet pijn. ik heb teveel gegeten. alweer. dat is mijn probleem ik eet mijn bordje leeg, hoe veel er ook opzit, maar ik krijg het maar niet voor mekaar, dat mijn ouders minder eten op mijn bord doen…zucht. streng toezicht vereist!!