Turkish Teatime deel 11

Geloof dat iedereen last heeft van het maandagmorgengevoel want hier zit er nog eentje! Nog steeds gammel en wat verkouden. Mijn lijf in Nederland maar met mijn kop nog in Turkije. Maar dat klinkt jullie allen bekend in de oren. Turkije-blues dus :frowning: .
Veel bezoek gehad het weekend want iedereen wil natuurlijk weten hoe het de 2 dames (en kleine heertje) bevallen is in Turkije. Soms verbaasde gezichten toen ik zei dat het heel goed bevallen was, zelfs voor herhaling vatbaar :smiley: .
Momenteel nog bezig de laatste vakantiewas weg te werken. In huis hoeft gelukkig niet zo heel veel gedaan te worden dus kan nog rustig wat bijkomen. Had verwacht een grote bende aan te treffen bij thuiskomst maar mijn anders zo slordige hub heeft zich van zijn beste kant laten zien en had in huis alles prima bijgehouden. De was gewassen en zelfs gestreken, tot groot vermaak van het personeel hier. Blijkt dus dat hij verborgen kwaliteiten heeft. Hoe goed ken je iemand na 15 jaar :o ?
Heb inmiddels het grootste gedeelte bij gelezen en het was een hele klus :confused: !

• Bloem, zonder teennagel, weer terug op Nederlandse bodem. Is de pijn al weer wat minder?
  • Beps begonnen bij de nieuwe baas!
  • Jill heeft het ergste er bij de tandarts opzitten
  • Filiz, Toos en Besmile ook weer terug van weggeweest
  • Sevke kan het nog steeds niet laten Beps te plagen :wink:
  • Fransijn gelukkig toch nog naar Side
  • Dia nog in Alanya
  • Cyn weer pech met haar laptop
  • Linda een kapotte wasmachine!!! Zijn echt niet te missen die dingen :hihi:
  • De marren weer lachen op de buikdansles, hebben jullie inmiddels al zo’n pakje :wink: ?
    Weet het ff niet meer maar vind jullie allemaal lief hoor!!!

nou marion…complimenten hoor!!! zo goed heb ik niet bijgelezen…:wink:

pff…tot dadelijk…ga nu echt ff wat doen

@ filiz, hier schijnt het zonnetje!! whaaahhhaa, heb nog steeds geen schoenen of sokken aangehad, hier in NL, hahaha (past ook niet)
@ marion, zo jij hebt goed je best gedaan zeg, hubbie baalt natuurlijk dat hij zo zijn best heeft gedaan, want nu wordt het elke dag van hem verwacht!! hahaha
met mij ok, alleen bukken, buigen, strekken, gaan zitten (rechtop) en meer van dat soort zaken doet nog vreselijk veel pijn. de teen geneest mooi, maar ja, zonder nagel ziet het er nog steeds gruwelijk uit.

@Bloem
Nee hoor, heb de huishoudelijke taken direct weer over genomen, moet anders de stallen in. Ben toch liever in huis want daar staat tenslotte de computer :wink: .
Hoop dat de pijn snel minder wordt. Je lijkt me nu niet echt het type dat heeeeeeeel lang stil kan zitten.

Tussendoor mijn fotoalbum wat gevuld. Kon niet achterblijven vond ik. Weten jullie ook wie er tegen jullie zit te llln :so: !

Leuke foto’s Marion!!!

Hey iedereen,
Kijk allemaal ff op Meeting poging X…

hey marion toffe foto’s, zou ik ook eigenlijk dringend eens moeten doen.

leuke foto’s marion…!!

ja ik heb inderdaad ook dat maandagmorgen gevoel… nu ook nog :wink:

ik heb een poging gewaagd om te leren… poging is allang weer opgegeven en ik maak er maar verder een heerlijke baaldag van. Ben te moe om wat anders te doen! Heerlijk de hele dag boekjes lezen, aan mijn site werken, vertalingen doen (ja dat vind ik leuk… :D) enz enz enz… vanavond ga ik lekker niet naar college dus heb ook nog een lekker avondje met vriendlief voor de boeg!

jaaa…:smiley: mn lijstje is ver afgewerkt…

hey niets van aantrekken iedereen heeft wel eens een baal dag. Zelf ga ik ook niet hoog van de toren blazen, ben nl ook maar laat in gang geschoten. Maar dan wel intens sé. De tijd vloog op een mum van tijd was ma daar terug van haar werk. Ik moet pas deze avond om 23.30 beginnen, dus heb nog tijd zat om lekker niets te doen. Nee dat ga niet gaan want k heb engelse les vanavond.

@ Marion: leuke foto’s.

Ga zo werken moet maar 5 uurtjes, maarde gang er eventjes heen.
Is soms ook zo moeilijk, maar als ik maar er ben gaat alles weer goed.

Groet jac

Zo gezegd zo gedaan, deel 1 van de foto’s staan erop. Duurde wat lang zijn grote bestanden en mijn computer is ook niet meer van de jongste

leuke foto’s dettje…:smiley:

der gaan der nog volgen maar vandaag niet meer sé

Mooie foto’s dettje.

leuke foto’s!!!

Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

zo, nog ff het lijstje erbij gehaald…al is ie wel erg kort nu!!

toennet was askim nog ff online:D jaaa…mn maandag dip is over!!

liefs

De mijne was ook net online!!!:smiley: Dus mijn maandag dip is ook over haha…

Hij was wel vaag… Ik vroeg hem om vanavond te komen, en hij zegt echt zo: No, i dont come… Geen uitleg niks… dus ik had echt zoiets van mm ok!!! Toen zei hij, i go room… love you baby

en toen was hij offline… Heel vreemd… Maar kreeg net een smsje, sorry baby but the internetmoney my friend… so little talk… I dont come cause seker bayrami my family we house… love you askim… Dus het is weer ok hoor :wub:

Ga zo naar huis! Spreek jullie snel!

x

leuke foto’s marion en dettie. Yoehe alweer een lief sms from turkiye. Is die nu eindelijk weer eens wakker. zucht.