waarschijnlijk heeft de pomp een tik gehad, mijn vader gaat nu kijken of ie dat nog weer kan herstellen anders wss nieuwe pomp erin. kan voorlopig dus niet wassen, alle was maar naar mams, tijdstip beetje ongunstig vlak voor de vakantie
ja idd en dan kan er natuurlijk ook geen monteur komen als jij die week weg bent…
hopelijk valt het allemaal mee.
duimen!!
@bloem: mijn vader is mijn monteur, mijn vader is gelukkig erg handig, hij kan t t zelf
Het is niet zijn werk hoor, maar een vader die erg handig is en veel kan is altijd handig
@bloem: dank je
dat vind ik wel leuk!
Goenmorgen allemaal
Niets bijzonders gebeurt sinds ik gisteravond naar bed ging(hihi helaas!)
Dus nu ga ik naar mn werk, en spreek ik jullie vanavond wel dus
@Linda: Sterkte met je machine en geef de monteur maar gauw iets extra’s dan!
Goede morgen iedereen!
Zo weer een nieuwe week, een lekker druk weekend achter de rug, maar wel gezellig allemaal.
Donderdagavond naar The Wiz geweest, dineetje vooraf, drankje achteraf en een hele mooie show!
Vrijdag ff stressen, want ik moest nog wat hebben voor op m’n nw rok. Ik had lekker vrij, dus kon nog even naar de stad. 2 Jasjes gevonden, ik weer blij naar huis. Snel een broodje naar binnenwerken en op naar het gemeentehuis voor de trouwerij van mijn nichtje. Dochter weggebracht, wat eten en 's avonds naar de bruiloft. Heerlijk feessie gehad en pas om 2.15 uur weer thuis.
Zondag weer op tijd uit de veren om een beetje bijtijds bij de Ik** te zijn. Koopzondag en lekker druk, maar wel leuk om lekker rond te snuffelen. Zeker voor herhaling vatbaar.
En vandaag is het weer maandag en hebben we weer een week voor de boeg.
Goeiemorgen!!!
Iedereen een beetje lekker geslapen? Ik echt super!! Mijn moeder heeft een nieuw kussen voor me gekocht… Kostte een fortuin, maar slaapt echt heerlijk!!! Ben dit weekend wel lekker ziek geweest, en voel me nog steeds een natte dweil… Maar goed…
Jammer hoor van die meeting, dat dat nu zo is gegaan… Ik had graag meegegaan maar ook ik kan niet op zaterdag en al helemaal niet in Rotterdam…
Sorry voor het ego bericht, maar heb pijn in mijn hoofd(mega pijn in mijn hoofd) dus daarom ga ik snel weer!!!
Maar vind jullie wel allemaal lief!
X
Goedemorgen iedereen!!!
@Cyn beterschap he,ben je toch aan het werk?
Een mega dikke knuffel!!!
Ik begin op maandag pas om half 1 met werken… tot 18.00 dus dat is wel te doen… En dan de rest van de week ook gewoon werken… Heb alleen zaterdag vrij!! Dan gaat mijn moeder trouwens naar Turkije met mijn oma… en dan ga ik lekker een week in het huis van mijn oma leven… Eens kijken hoe me dat bevalt!!!
X
@MK,volgens mij is het normaal de bedoeling om in het weekend uit te rusten,haha fijn dat je zo een gezellig weekend hebt gehad.
Hopelijk ben je vanmiddag een beetje opgeknapt!!!
Leuk een weekje in het het van je oma.
Ik ben zo even boodschappen doen in maastricht tot straks!!!
Effe testen of het hier ook werkt. Het werkte hier dus niet dus heb t maar weer weggehaald.
Hey hallo, het is weer maandag. En dat vind ik de moeilijkste dag hahahaha.
Maar ik ben niet zo druk geweest als MK, ik heb het eens rustig aan gedaan.
Had 4 weekenden gewerkt dusnu eventjes weer wennen aan het weekend.
Straks werken, maar ik klaag niet hoor.
Wel jammer van de meeting, ik kan helaas niet op een zaterdag/rotterdam.
Dus misschien de volgende keer beter.
Nou en nu moet ik kiezen wat ik ga doen: op vakantie in aegean dream.
In april 8 dagen of september 14 dagen.
En dan kies je natuurlijk voor september, maar in april zijn al mijn vriendinnen er ook.Dillema!!! Misschien kan ik ook alebei.
Nou ik ga eventjes verder kijken en alle kosten op een rijtje zetten en dan zien wel wel weer verder!
Groet jac
Ik heb net met mijn ouders over volgend jaar vakantie gesproken, en we gaan in april 1 week, en september 2 weken. En misschien kan ik dan nog wel een weekje in Juli gaan ofzo… Ohh dat zou helemaal geweldig zijn!! We willen in september trouwens naar het World of Wonders Bodrum/Gümbet…
BETER ![]()
@Jill, ja komt wel weer goed hoor!!
@Jac, tsja moeilijk kiezen is het dan!!
x
wat zijn jullie allemaal vrolijk zeg, blegh:puke:
ik heb een typisch maandagmorgen gevoel, ondanks dat ik gewoon nog vrij ben en pas over 2 weken hoef te werken
dat zal dan wel meteen the worst mondag ever zijn, maar goed!!
@jac, keuzes, keuzes, lastig lastig!! Kun je niet 2x 10 dagen gaan ofzo?? april zal toch ietsje goedkoper zijn?? of boek anders april en kijk de rest van het jaar of je nog vrij kunt krijgen/ extra kunt sparen voor sept??
@cyn, beterschap, maar met zo’n vooruitzicht was, denk ik je hele hart en hoofd weer opgefleurd!! lekker zeg, en dan ook nog in de wow!! wel verder weg van barstreet he…:unibrow:
zijn je ouders ook zo gek van turkije?? :delete:
maarre…je moeder en je oma…ze wilde dus niet haar plekje aan jou afstaan?? jammer!! maar dat betekend wel dat alles weer helemaal ok met haar is. igg ok genoeg!
@crazymar, lekker pittig berichtje over de meeting, zo doe je dat!! hahaha:thumbsup: vraag me af wat de reactie gaat worden…
ik hou me op de vlakte, heb geen zin in een forumruzie.:evil:
ik ga vanmiddag lekker thee leuten met een vriendinnetje die ik al heel heel lang niet heb gezien, alleen jammer dat ze niks van de hele turkije-liefde :wub: snapt, dus zal een beetje mijn mond moeten houden…:paranoid:
@cyn…ik vind jou ook lief hoor (K) wat vervelend dat je ziek bent geweest. hoop dat je je snel weer helemaal de oude voelt…en natuurlijk super dat je een nieuw lekker kussen hebt…!!
@linda…wat vervelend van de wasmachiene…!! is ie ondertussen alweer gemaakt?
@mk16…klinkt reuze gezellig wat je allemaal gedaan hebt…!!
@jac…hmm moeilijke keuze. zou natuurlijk super zijn als je alle 2 de keren kon gaan. lekker 2 weken gaan is ook super, maar als je vriendinnen daar zijn is het natuurlijk ook weer erg gezellig. moeilijk hoor!! laat je ons weten wat het geworden is?
@jill…veel plezier met boodschappen doen ![]()
@sev…jmmr dat je vriend maar ff op msn kon…maar je hebt m iig weer ff gezien;)
zo eerst maar even gereageerd voordat ik aan mn eigen verhaal begin…hehe;)
goedemiddag allemaal…ziet eruit dat iedereen een leuk weekend heeft gehad (op cyn na dan).
ik ook hoor…zaterdag in de cafe geweest, was een dj komen draaien was echt super gezellig!! zijn toen om 2 uur maar door naar de stad gegaan:D lekker gestapt en om 6 uur thuis. de dag erna moest in naar de verjaardag van mn schoonzusje en daarna weer naar de cafe.
vandaag weer gewoon naar school geweest, dus das wel redelijk zwaar;) maar echt een top weekend gehad!!
nu eindelijk eens aan mn voorbereiding van mn tussen evaluatie beginnen. boodschappen doen. strijken, koken, de garage nog ff bellen. heb een lekke band ![]()
druk druk druk…
spreek jullie later weer…dikke kus voor iedereen?
oja…de meeting? naja ik ga maar ff lezen…vind rotterdan redelijk ver…
hellows iedereen…
zit een beetje duf te zijn momenteel… heerlijk uitgeslapen en ben net begonnen met leren maar er na een kwartier alweer mee gestopt… dus ik mag zo weer heel gezellig verder! geen zin!
de meeting is volgens mij een beetje een chaos aan het worden. helaas kan ik niet
…
iedereen heeft volgens mij hetzelfde maandag morgen/ mddag gevoel!!
heerijk, hahaha
zeg dat…!!
ik weet echt niet waar ik beginnen moet…helamaal nergens zin in!!
heb al gebeld. moet dadelijk de sleutel brnegn dan komen ze de aoto morgen halen…hoe morgen op t werk te komen!!!
naja…als ik toch de sleulet moet brengen kan ik in een keer doorlopen naar de winkel.
was al begonnen aan mn verslag maar na 3 vragen maar weer gestopt. vorig jaar stond alles veel duidelijker beschreven…en snap dr nu iig niet veel van…maja
het weer werkt ook niet echt mee…moet ik ook nog door de regen gaan lopen!!
bah…was viel liever in turkije. lkkr met askim op de bank…
oej oej…nog 4 maanden…laat de AUB snel voorbij gaan…
jeetje wat ben ik een zeur als ik het zo lees…sorry hoor…!!
xx