Oei Linda dat heeft mij al 2 wasmachines gekost,altijd de beugelvan mijn beha.
Ik hoop echt dat het wat anders is en dat je wasmachine nog te redden valt.
@jill, de beugels zitten nog gewoon in de beha
@Linda: Oeioeioei!! Beugels van BH’s das echt de pest voor je machine!! Hoop dat het allemaal gaat meevallen dus voor je…Heb de mijne maar weer eens aangezet. Dacht dat dat minder ging worden zonder pubers, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt!
@Jill: hoest nou met je zoon?? Wat een schrik, gefeliciteerd dat het allemaal meevalt!! Wat een spanning en toestanden dus
Ohhh wat een dag, ben doodmoe, en wil eigenlijk wel een uurtje slapen…maar hubbie moet nog een uurtje vanwege de nachtdienst dus. Dan komt hij eerder eruit en gaat nog een paar uurtjes zo aan het eind van de middag(gezellig voor mij maar toch!)
O dat is raar,weet je wat je ook eens kan proberen,onderaan het machine zit een klepje waarachter een filter zit waarin wel eens iets kan zitten.
Maar dat heeft je vader waarschijnlijk al geprobeerd.
@Beppie hij voelt zich een stuk beter maar ook nog wel wat slapjes,maar hij wilt morgen alweer naar school dus dat zegt al veel.
@Beppie het zal ook nog wel even wennen zijn om weer in het werkritme te komen,vandaar die vermoeidheid niet?
Ja dat hebben we al geprobeerd
Pfffffffff hopelijk is het nog te maken.
Hopelijk wel ja, jullie horen het vervolg straks wel
Morgen weer wegen en dan beginnen aan de laatste week van SB, ze zegt een hele zware week, ik heb t in combinatie met…, dus benieuwd hoe ik het ga vol ga houden, maar ga ik geen enkel geval smokkelen, dan zien we volgende week het eind resultaat wel na 9 weken SB, als we terug zijn vakantie beginnen we gewoon weer opnieuw. Mijn zusje zei vanmiddag zelfs dat ik er hip uitzag. Mijn oom en neef zeiden gister tegen mijn vader dat ze zo goed konden zien dat ik zoveel afgevallen was, Diezelfde neef en zijn vrouw zeiden het vanmiddag ook zelf tegen me, dat doet je echt goed zulke zomplimenten
Het geeft je ook de energie om er mee door te gaan!
@Jill: Het werkritme is idd weer wennen. Ben natuurlijk 3 maanden thuis geweest, en dan van niets naar 5 dagen is nogal heftig, maar het lijkt best mee te vallen. Alleen hoop ik dat ze me deze week echt gaan LEREN wat ik doen moet zonder het alleen te vertellen en dan te verwijten dat ik fouten maak. Ik ben een behoorlijke perfectioniste van mezelf, en fouten doen me giga pijn, en als dat dan een beetje pissig verteld word dan word ik heeeel onzeker. Dus hoop ik dat dat deze week iets veranderd, en ik…ik ga NOG meer controleren of ik iets goed gedaan heb dus!!
@Linda, wij hadden er vroeger 1…en wasmachine die onderbroeken en sokken at! En dat heeft haar uiteindelijk ook vermoord, al dat ondergoed(:hihi:)
Nou zo vast hubbie’s broodjes maken(en die van mij dan ook maar meteen) en dan komt hij weer zn bedje uit voor de koffie samen…gezellig!!
Goeie avond !
Jullie hebben weer goed bijgekletst maar heb niet echt zo een zin om àlles bij te lezen, wou juist een goeie dag komen zeggen.
Love you all !
@Sev::wub:
hihihihi beps, jij schat !
Nou, askim komt binnen 5 minuten online !!! Ik belde hem, we babbelden wat, zegt hij: u know what ? ik: No, tell me…
hij: I come internet !
wihiiiiiiiiiiiiiiiii
@Sev: Geniet er maar lekker van…gewoon lekker met askimmie bijkletsen!!!
Ik ga zo hubbie de deur uit helpen en dan…SLAPEN!!! Ohhh ik ben ZOOOOO moe!!!
Hij is er al weer van
Moest boodschappen doen voor morgen de bayram en hij kon niet té lang wegblijven, maar had hem zoooo lang niet meer op webcam gezien, dat elke minuut gewoon welkom was ! Zijn job in de bouw is gedaan, en donderdag begint hij aan zn luilekkerjob in een market hehe ![]()
Das dan weer snel gedaan, Sev. Jammer hoor, maar je hebt hem in ieder geval weer gezien!!
Het is rustig vanavond. Heb ik eindelijk eens tijd een btje mee te kletsen, is er bijna niemand(behalve mn grote vriendin dan!!)
Nou nog 15 minuten en dan gaat hubbie werken dus dames:
Tot morgen
good evening all
@nur, ik heb je site gelinkt op mijn log, als je dat niet wilt, moet je het ff zeggen
@ linda, jeetje, wat een ramp zeg, heeft je vader de wasmachine kunnen reanimeren of toch morgen maar een monteur.
@beps, als je zo moe was, waarom ben je dan niet eventjes bij hubbie in bed gekropen (om te SLAPEN)
@sev, jeetje wat een werk allemaal voor jouw askim, wel tof dat hij werk heeft voor de winter
@ SB-ers, succes!! alle complimenten en je eigen gevoel zeggen meer dan de weegschaal!!
ikzelf geen nieuws, ben vannacht tot 4 uur bezig geweest met een verhaal en daarna tot 8 uur vannochtend wakker gelegen ivm de inspiratie…dusse slapeloze nacht en veel inspiratie…ohoh, tis al wel een beetje meer dan een verhaal geworden.
fijne avond allemaal
@Bloem: Juist daarom niet bij hubbie gekropen, dan kwam er vast niets van, van dat SLAPEN!!! hihihi Ben best benieuwd naar wat het geworden is trouwens, de oorzaak van een slapeloze nacht!
Maar dan nu, het moment is daar, de dag is om en Beps gaat
SLAPEN!!!