Turkish Teatime deel 11

@nur veel succes ermee

Hoi allemaal, spring nog eventjes binnen, heb dat al een paar keer gedaan vandaag, maar heb de tijd nog niet gevonden om iets te schrijven. Moest hier nog het één en ander doen en als je doodop zijt, verloopt dat allemaal niet zo vlug sé. Heb eigenlijk niet veel nieuws, uitgenome dat ik richting bed ga, zal het echt wel nodig hebben. Maar voor ik slaap nog eventjes bellen naar Turkije. Is al van woensdag geleden (op vaders kosten is ook nog eens leuk) en ben wel benieuwd hoe het daar gaat.
groetjes en slaapwel aan iedereen. Tot morgen

@marion: welkom thuis

@fransijn:veel plezier in turkije

Het is niet echt druk vanavond!
Slaap lekker allemaal, morgen laatste weekend-dag. Lekker leren voor mij, dag erna ook weer leren. Wat een fijne vooruitzichten ;).

Liefs,

Kristina

@ Marion: Ook namens mij, WELKOM THUIS.

@Linda1980: Was je nog naar FC Twente wezen kijken?

Voor zo alvast allemaal… weltrusten en slaap lekker. :wink:

pfff…heel de dag was de computer inbeslag genomen door de rechtmatige eigenaar die een of ander spel zat te spelen. mijn pa is vanochtend begonnen om 09.00 en tot nu toe is de compie nog niet uitgeweest…we zijn niet verslaafd hier hoor, hahaha.
dus vandaar dat ik de hele dag nog niet langs ben geweest.

ff kort reageren, voor zover ik het nog weet
@marion en crazymar, welkom back
de rest: leuke dag gehad??

ik heb 2 films gekeken, brokeback mountain en tristan & isolde. de laatste echt prachtig, machtig mooie film, precies zoals verwacht. besef alleen nu des te meer dat ik de liefde mis. de sms-jes, het msn-en, het urenlang dromen als, wat, hoe enz…pfff…
stond trouwens een heel stuk in de telegraaf van vandaag, over/ met droomprins.
had hem 1x gezien in x-bar, maar toen wilde hij me niet thuisbrengen, later had ik hem gebeld, maar toen was hij te druk, omdat hij een journalist aan het rondleiden was, en later zag ik hem nog een keer op straat en toen nodigde hij me uit om naar het huis van een vriend te komen, en later kreeg ik een sms dat ik niet moest komen, want ze waren ergens anders naartoe gegaan. daarna niks meer van hem vernomen…dusse…laat maar.
maar vandaag dus een stuk in de krant over de dag dat ik hem belde
http://reiskrant.nl/reiskrant/reisreportages/?item.fpl%3Furl=http%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Freiskrant2%2Freisreportages_archief%2F51870461%2FHartelijkheid_troef_in_Bodrum.html%3Fp%3D1%2C1
hij is dus de gids die met naam en toenaam in het stuk genoemd wordt. zucht…
heb m een sms gestuurd met de complimenten voor het stuk. wonder boven wonder kreeg ik een sms terug of dat in de krant van vandaag stond (lekker uitgebreid, not!!) dus sms terug, ja idd, hoe is het, ik heb een kamer, blablabla. kreeg nog wel een sms terug, alles goed hier, fijn voor je…kus.
nou wel alle!! je had de kans om die kus te geven gdv&%“”^69:storm: !!! maar toen was meneer te druk en reageerde ie niet om mn sms-jes. grrrrrrrr
nou ja, goed, jullie merken wel dat ik absoluut geen gevoelens meer heb voor deze droomprins…zucht.
toen die avond ik x-bar. oh jammie, jammie, :wub: wat voelde ie lekker aan :wub: en wat was ie lief.:wub: ik zei hem nog dat ik het zo leuk vond om hem weer te zien en toen fluisterde hij terug, met zijn lippen tegen mn wang :wub: dat hij dat ook vond:wub: , maar toen ik hem vroeg met me mee terug te lopen naar het hotel (omdat ik anders alleen zou moeten:paranoid: ) toen zei hij: dat lijkt me geen goed idee. (nee alleen terug lopen:paranoid: , dat is een goed idee!!) wel alle…&^
""69!! :storm: nou ja…
ok sorry, weer veels te lang:delete:

Goeiemorgen,
Oh Oh Bloem, ik moet eigenlijk ontzettend lachen om al die belevenissen van jou! Het gaat echt van het ene in het andere uiterste hé?!
Maar fijn dat je weer een soort van heelhuids thuis in Ned. bent, je een kamer hebt gevonden en je leventje weer een beetje op de rails hebt.
Mar, mijn dochter en ik gaan zo naar Beverwijk en dan vooral naar de oosterse markt. Beetje Turkije opsnuiven hoor. Misschien dat het heimweegevoel dan een beetje over gaat, of juist niet natuurlijk! Maar we gaan er een leuke dag van maken in elk geval.
Iedereen een gezellige, mooie dag toegewenst.

Allemaal ene goeie zondag. Wat heb ik toch zo goed geslapen na mijn telefoontje naar turkije. Het deed echt deugd om zijn stem te horen. Binnenkort vertrekt hij naar Istanbul, heeft daar werk gevonden. Is echt super. Mss ga ik hem wel daar bezoeken, zou hij echt enig vinden. Dat was het voor nu tot later dada

@roanna: had dit berichtje gister ook al getypt maar volgens ie is niet overgekomen. Ja gisteravond weer naar Fc Twente geweest, mooie uitslag was echt een leuke wedstrijd om naar te kijken. volgende week zondag morgen we alweer

Günaydin meiden!!
Het gewone leventje is weer begonnen. Vanmorgen weer aan het werk en wat viel het tegen … :frowning: … zucht … :frowning: … zucht … :frowning: .Zo meteen eerst maar proberen alles even bij te lezen want was niet ver gekomen gisteren. Wil wel weten wat jullie allemaal meegemaakt hebben de afgelopen dagen.
Tot straks!!!

hmm ben effe niet zo vrolijk net was gedraaid aan einde, bij het centrifugeren hoorde ik iets raars bij mijn was machine, was was klaar alles eruit gehaald zag veel roze pluisjes van een onderbroek, maar kon verder niets vinden. wil nu weer was gaan draaien, maarals ik programma start doet ie niets krijgt geen water of zo kraan staat wel open is ook niet kapot ( net getest) mijn vader komt zo kijken.

goedemorgen (voor mij morgen dan… :slight_smile: ben net wakker)…

moet zo schoonmaken… dan naar verjaardag oma… dan vriendlief F1 kijken… dus dat wordt een gezellige dag… ahum!!!

fijne dag iedereen

Hoi iedereen,

Net gezien dat jullie al aan deel 11 zitten… Het gaat vooruit, amai. Intussen zijn er ook al een paar terug van vakantie heb ik gelezen. Spijtig van het slechte weer voor Filiz. Dan is het hier precies nog een beetje beter (zolang het duurt) maar regen is af en toe ook wel eens gezellig (als het niet te koud is).

Het doet me plezier om soms van die fijne verhalen te lezen.

Groetjes aan die ik ken, ik probeer af en toe te komen kijken,
Doorntjes

@linda, was machines kunnen inderdaad af en toe eens vreemde kuren hebben.

@detje: ja klopt, mijn vader is net weg kon zo snle niet wat vinden nu effe snel iets eten en dan eerst effe nr mijn oma daarna gaat mijn vader de machine uitgebreider nakijken, weten iig wel waar het geluid vandaan komt, dus wordt vervolgd

Whaahah ik ga toch nog verhuizen van het oosten naar het westen van het land voor 5 maandjes.

@ MARION: welkom thuis!!!

Hallo Allemaal!!

Nou de voeding van de compie was idd dood vanmorgen!! Zo dood dat hij kortsluiting in de meterkast veroorzaakt heeft(stop eruit, en zolang de voeding er niet uit was ging de stop niet aan:frown: )
Maar IK HEB HUBBIE!!! En dus doet de compie het weer

@Bloem: Kerels zijn nu eenmaal eikels en dus reageren ze zoals ze zijn:unibrow:

@Doorntjes: Groetjes terug

@Linda: Sterkte met de IS machine, hoop dat het snel over IS!!

Ik ben het al weer kwijt dus…Ik HAD weekend, moet morgen al weer werken, das wel ff wennen hoor…2 daagjes vrij in de week!!

Tot straks

@ besmile naar welke plaats ga je?

@ sevgilim wanneer ga je weer naar Turkije?

@beppie:
is voorlopig nog niet over straks na eten komt mijn vader na om m helemaal goed na te gaan kijken, zijn er wel achter dat het begonnen is tijdens de eerste was die ik vanmorgen gedraaid heb, alle beha’s zaten netjes in een netje. Indat netje zitten twee grote gaten, een beha is helaaml kapot. Jammer. Ze waren me toch allemaal te groot geworden, moet ze allemaal maat kleiner, maar kon ze nog wel aan. Helaas is er nu een kapot.