Turkish Tea Time

@Cynthia: Jij stond wel in mijn lijstje, maar waarschijnlijk niet toegevoegd. Oke, ga vanavond even weer op zoek. Bedankt!

@Viva: Ik zag in een paar oude mutsen wel de maten C 80 en een van C 85 staan, dus zal ik dat wel hebben, maar die waren er niet meer zag ik. Althans niet die ik zou willen hebben van S.

( Op de ZM komen die mutsen ik denk uit China en daar staan gewoon de kledingmaten in en dan koop en ze op kijkhoogte zeg maar. )

Oh ja, nog bedankt voor de felicitatie’s. cheer

@Bloem: Verstandig besluit tot zover dan. :thumbsup: Als het al niet goed voelt… zou ik het ook niet doen.

zo bloem spijkers met koppen…punt uit…gelijk heb je

Roanna 85 C…nou dat denk ik niet, ik heb 85 omtrek…hahahahaha hubs heeft langere armen dan kokkie…hahahahaha denk dat je met 75 of 80 goed zit.

Cynnie blackline, met die spijkers erin ofzo?? ik zit ook in E hoor.

@Trl: dat maakt toch niet uit. Lekker er even tussenuit!!! Het is en blijft genieten!!!
@cyn en viva: hebben zichzelf lekker verwent!!
@roanna: ook nog namens mij GEFELICITEERD met je dochter!!

@Viva: Nou, dan kom ik er even niet uit, want zo klein heb ik volgend mij echt niet. :wink: ( Heb even geen goede cm bij de hand, dan alleen van de bouw.)lol2 Laat me anders eerst wel een keer opmeten bij Liver* ofzo.

Als het wel 80 zou zijn, is het meeste daarvan ook al weg zag ik. Ik hou niet zo van als er weer een bandje over de cup loopt, omdat je dat in een t-shirt altijd zo goed kan zien, maar die fel roze en die paarse vond ik echt mooi. Mooi effen.

Dankjewel Jac! cheer

Viva: de blackline is voor een wat grotere omvang en grotere cups… zijn wat hoger… :slight_smile:

Zo dames, nou ik ga zo ff een happie eten( nasi) en dan ff de provincie uit, om op verjaardagsbezoek te gaan.

Iedereen eetze… en tot laters :dag:

Roanna,veel plezier op de verjaardag.

Bloem,wijs besluit,als het niet goed voelt dan niet doen,en ben je ondertussen ingeschreven?

Zo geslaagd bij de V&D hier 2 setjes van S*PPH,was nog volop keus.

Zo ik ook weer terug. Hoop dat het nu weer even gedaan is.
Cyn : mooie S gekocht en iedereen aangestoken hier zie iklol2
Trl : dus ook gekocht in de winkel zelf
Viva : heeft ze besteld en komt vanzelf aan huis
Roanna : kan niet kopen/bestellen want weet dr eigen maat niet, ff aan R. vragen dan. Gefeliciteerd met jullie dochter
Bloem : heeft een heel goede beslissing genomen

Raak: dat hoop ik ook voor je! :kus:

Cyn : dankjewel :kus:

Zo, daar is ze weer.

@Viva: Ik heb nog nooit een kind zo blij gezien met die onderbroekjes van Bjorn B. Hij was er echt zo blij mee en helemaal toen hij die sticker van de Bijenkor* zag. Zo van… oh, zeker geen neppers dan. lol2

@Raak: Nou, ik hoop het met je mee hoor. Ik heb ook weleens van die tijden gehad, achter elkaar en dan jaren weer niets. Pfff… heftig soms hoor!

Hoe moet R.meten dan? Met of zonder inhoud en dat is de omvang?lol2

Nou, ik ga er maar eens op tijd in. Denk ik.

Dus :dag: weltrusten all. :kus:

Roanna : met inhoud tuurlijklol2lol2lol2lol2

Goedemorgen op deze hete :zon02: dag
Voor iedereen lekker gaan genieten

:ITALY:Trl: 22 juli-27 juli Italy:ITALY:

Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Roanna,onder je borsten meten is je omvang maat en over je borsten meten is je cupmaat,zijn tabelletjes voor,succes ermee…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Goeiemorgen!

Alles goed hier? Hier gaat het redelijk… Beetje een dipje, maar komt wel weer goed… en sinds gister mijn beste vriendin ook kwijt… (al vraag ik me af wat voor vriendin ze eigenlijk was) Omdat we elkaar weinig zien vind zij dat we elkaar net zo goed helemaal niet meer kunnen zien… :finger: Nou dan niet!

Ik vandaag werken (helaas) en morgen sporten en daarna in de tuin zonnen denk ik :slight_smile:

Iedereen een fijn weekend!

:dag: :kus:

Ook goedemorgen all. :zon02:

@Cynthia: Hier alles goed hoor. Ach meis, je moet maar zo denken, wat voor een vriendin was ze dan. Is het dan altijd nodig om elkaar zo vaak mogelijk te moeten zien, om goede vrienden te zijn. Ik dacht het niet hoor en dat heb ik van de week nog mogen ervaren.

En meissie… soms verlies je een vriendin en krijg je er weer een voor terug. (MOI lol2 )

Had ik net nog met een goeie vriendin over. Echt waar! Toeval? Bestaat niet toch!

Hier in A’doorn is vandaag het jaarlijks drakenbootfestival op het kanaal ( buurten en bedrijven moeten dan tegen elkaar in zo’n lange drakenboot racen) met leuke artiesten vanavond zoals, van Velsen, Alphabeat en Caro Emerald.

Kan er helaas niet naar toe, want wij hebben om 5 uur de afsluitende BBQ van de boer waar kokkie de laatste maanden voor werkte. Ook leuk natuurlijk en vooral met dit weer.

Nou, iedereen een hele fijne dag en geniet ervan en voor de werkenden… werkse helaas!! :mad:

@TRL: Oh ja… en nog bedankt voor de aanwijzing hoe te meten. Bedankt!!! :dag: