@Cynthia: Jij stond wel in mijn lijstje, maar waarschijnlijk niet toegevoegd. Oke, ga vanavond even weer op zoek. Bedankt!
@Viva: Ik zag in een paar oude mutsen wel de maten C 80 en een van C 85 staan, dus zal ik dat wel hebben, maar die waren er niet meer zag ik. Althans niet die ik zou willen hebben van S.
( Op de ZM komen die mutsen ik denk uit China en daar staan gewoon de kledingmaten in en dan koop en ze op kijkhoogte zeg maar. )
@Trl: dat maakt toch niet uit. Lekker er even tussenuit!!! Het is en blijft genieten!!! @cyn en viva: hebben zichzelf lekker verwent!! @roanna: ook nog namens mij GEFELICITEERD met je dochter!!
@Viva: Nou, dan kom ik er even niet uit, want zo klein heb ik volgend mij echt niet. ( Heb even geen goede cm bij de hand, dan alleen van de bouw.)lol2 Laat me anders eerst wel een keer opmeten bij Liver* ofzo.
Als het wel 80 zou zijn, is het meeste daarvan ook al weg zag ik. Ik hou niet zo van als er weer een bandje over de cup loopt, omdat je dat in een t-shirt altijd zo goed kan zien, maar die fel roze en die paarse vond ik echt mooi. Mooi effen.
Zo ik ook weer terug. Hoop dat het nu weer even gedaan is.
Cyn : mooie S gekocht en iedereen aangestoken hier zie iklol2
Trl : dus ook gekocht in de winkel zelf
Viva : heeft ze besteld en komt vanzelf aan huis
Roanna : kan niet kopen/bestellen want weet dr eigen maat niet, ff aan R. vragen dan. Gefeliciteerd met jullie dochter
Bloem : heeft een heel goede beslissing genomen
@Viva: Ik heb nog nooit een kind zo blij gezien met die onderbroekjes van Bjorn B. Hij was er echt zo blij mee en helemaal toen hij die sticker van de Bijenkor* zag. Zo van… oh, zeker geen neppers dan. lol2
@Raak: Nou, ik hoop het met je mee hoor. Ik heb ook weleens van die tijden gehad, achter elkaar en dan jaren weer niets. Pfff… heftig soms hoor!
Hoe moet R.meten dan? Met of zonder inhoud en dat is de omvang?lol2
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Alles goed hier? Hier gaat het redelijk… Beetje een dipje, maar komt wel weer goed… en sinds gister mijn beste vriendin ook kwijt… (al vraag ik me af wat voor vriendin ze eigenlijk was) Omdat we elkaar weinig zien vind zij dat we elkaar net zo goed helemaal niet meer kunnen zien… :finger: Nou dan niet!
Ik vandaag werken (helaas) en morgen sporten en daarna in de tuin zonnen denk ik
@Cynthia: Hier alles goed hoor. Ach meis, je moet maar zo denken, wat voor een vriendin was ze dan. Is het dan altijd nodig om elkaar zo vaak mogelijk te moeten zien, om goede vrienden te zijn. Ik dacht het niet hoor en dat heb ik van de week nog mogen ervaren.
En meissie… soms verlies je een vriendin en krijg je er weer een voor terug. (MOI lol2 )
Had ik net nog met een goeie vriendin over. Echt waar! Toeval? Bestaat niet toch!
Hier in A’doorn is vandaag het jaarlijks drakenbootfestival op het kanaal ( buurten en bedrijven moeten dan tegen elkaar in zo’n lange drakenboot racen) met leuke artiesten vanavond zoals, van Velsen, Alphabeat en Caro Emerald.
Kan er helaas niet naar toe, want wij hebben om 5 uur de afsluitende BBQ van de boer waar kokkie de laatste maanden voor werkte. Ook leuk natuurlijk en vooral met dit weer.
Nou, iedereen een hele fijne dag en geniet ervan en voor de werkenden… werkse helaas!! :mad: