Roanna: ja precies… maar goed… het viel me ff rauw op mijn dak… Maar komt verder weer goed! Ik vind ook dat vriendschap niet hoeft te betekenen dat je dag en nacht op elkaars lip zit…
Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Sorry!!! ![]()
Cyn : wat een onzin zeg van die “vriendin”. Maar lekker weer met mams op stap, altijd gezellig
Raak: ja vind ik ook… stom mens!
Roanna,graag gedaan hoor.
Cyn,lekker 2 dagen met je mams naar Antwerpen,leuk…
Wij vanmiddag bbq met vrienden.
mogguh
@ roanna owh dat klinkt leuk! jammer dat je er vanaaf niet bij bent, maar de BBQ is natuurlijk ook genieten!
ik ga hier binnen maar eens aan de slag… opruimen en plaats maken… want als ik moet studeren, dan moet er wel plek zijn om te studeren en dat gaat nu ff niet zo goed…
trouwens sms van beps, ze had het heerlijk naar d’r zin!
sommige aan het bbqen…hopelijk smaakt het
@Cyn: idd raar mens hoor!!! En je gaat lekker met mams naar antwerpen!!! Dat wordt vast genieten. Ze zeggen dat de dierentuin daar super is??? Of ga je vrienden opzoeken???
@trl: ook geslaagd voor de Sap##
Koliboli: haha na gisteren ben ik vriendloos
Dus nee we gaan lekker shoppen, eten, chocolade scoren… en misschien dierentuin ![]()
Hey meiden hier ook even een klein berichtje…net voor de voetbal
Cynnie laat ze de pip krijgen, graag of helemaal geen vriendin, dit soort mensen mogen niet eens de titel vriendin krijgen.
Roanna naar de bbq, wij ook al aan het bakkenenknoeien geweest.
Voor paps de hele dag op stap geweest, een nieuw bed gehaald, een nieuw kastje en ook nog langs de ikea voor een nachtkastje, wat hubs in elkaar heeft gezet.
En meiden wat was het warm vandaag zeg…enne mijn tweelingpetje is binnen. Damber heeft ook al een bestelling de deur uit gedaan.
Roanna met inhoud meten hoor…
Viva : voor pap wezen winkelen voor de grote dag volgende week
Je petje binnen en er weer blij mee, goed zo
Ik ga lekker naar het water strakjes want in de ruin is er niet te zitten:zon02::zon02::zon02:, fijne dag voor iedereen. Duurt nog weken dat we mogen genieten als we de berichten mogen geloven
Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Raak,veel plezier bij het water.
Viva,gisteren druk geweest voor je paps,en vandaag wel lekker van de zon genieten?
pffffffff drijf me bed bijna uit… bah wat is het warm! zweetdruppels staan gewoon op mijn hoofd…
Straks even sporten (ook al zo lekker met dit weer) en dan de tuin maar in… met een plantenspuit erbij ![]()
Bij mij in huis is het heerlijk koel,zo koel dat ik s’avonds nog wel eens lange mouwen aantrek
Goedemorgen all. :dag:
@TRL: Hier bij ons thuis ook. Ik laat zoveel mogelijk de lamellen schuin staan en dan blijft het hier heerllijk koel. Mensen die hier weleens binnen komen, vragen ook altijd of dat we een airco hebben. Nou, nee dus! Gewoon met die hitte niet teveul open zetten.
@Raak: Nou, gelijk hebbie. Lekker de verkoeling opzoeken. Veel plezier. :dag:
@Cynthia: Ook al uit bed gedreven en dan ook nog sporten zo. Jij kunt je zweetdruppels wel kwijt vandaag en dan lekker rustig relaxen in de tuin.
@Bloem: Jij al een beetje opgeschoten met ruimen? Tja, je moet wel de ruimte hebben straks hoor. Het moet wel een bietje overzichtelijk blijven. Dat leert ook wat makkelijker, dan dat je steeds loopt te zoeken, waar alles nu weer ligt. Succes! :dag:
@Viva: Bij jullie hopenlijk de laadste loodjes wat je vader betreft. Jullie ook nog succes hierbij. Enneh… zal straks eens even laten meten. lol2 Misschien is er dan nog hoop voor mij, bij die afgeprijsde mutsen.
Wat ik vandaag ga doen…? Zo eerst even spullen klaar maken voor de BBQ vanavond hier bij ons in de tuin met zoon en schoondochter. ( (ingelast plan ). Vanmiddag ook ff een poosje naar het water, maar dan langs het kanaal kijken naar de laatste drakenbootrace. Er is daar tevens een soort van braderie a la zwarte markt spullen, dus ik maak er maar weer een leuke dag van samen met kokkie.
Iedereen een leuke en :zon02: gewenst. cheer
@cyn: kon wezen dat je daar nog vrienden had!!
hahahahaha
maar ook lekker shoppen altijd goed he
mogguh
@ roanna hoe was het gisteravond op de BBQ
ik hier nog geen meter opgeschoten…vandaag dan maar… ben een beetje lamlendig… maar goed.
hier ook alles dicht. luxaflex dicht, gordijn ervoor en alles potdicht houden… werkt goed als je stilzit, echter als je wat moet gaan doen :retard:
![]()
:kus:![]()
![]()
Hallo dames,
Iedereen van het lekkere weer genoten? wij zijn gaan zwemmen, heerlijk maar het water…brrrrrrrrrrrrrr ff wennen en hier is ook alles potdicht geweest en lekker koel hoor. Mag van mij zo tot November blijvenlol2lol2
Ga nu weer voetballen kijken, fijne avond allemaal :kus::kus: