@mierre: gluurt mee…
@roanna: weer een bbq!! Lekker he!!!
Volgens mij ligt iedereen in de zon!!! Het is hier rustig geweest!
Goedenavond ladies.
Ik ook weer binnen. Inderdaad heerlijk de hele dag zowat buiten geweest en nu even tijd voor computeren. Tusssendoor nog wel ff hier en daar gekeken, maar overal zo rustig.
@Bloem: Ja, de BBQ van de boer was ook echt heel goed verzorgd en gezellig geweest. Zo ook net hier bij ons zelf in de tuin. Heerlijk gegeten en weer ff bijgebabbeld met de kinders.
@Raak: Zo toe maar. In het zwemteneu geweest vandaag. Naar het zwembad of naar open water? Het was er ook echt weer voor he!
@Miere: Hoestie nou? :dag:
Wij zijn vanmiddag nog een poosje bij die drakenbootrace wezen kijken (komt straks nog in HvN op SBS 6)) en toen ff bij de Mac iets lekkers gehaald en toen weer naar huis op aan en lekker in de tuin gezeten. Praatje maken met de buurtjes enzo en zo is de dag weer voorbij gevlogen.
Nou, voor zo alvast iedereen weltrusten en tot morgen maar weer. Werkse! cheer
Ennnnnnnnnnnnnnnn…NEDERLAND voetballen. cheer cheer
Miertje goed hoor. Geniet ook tussen werken door van t lekkere weer. Vandaag was blaaskapellenfestival hier in t durp, maar nog niet half zo druk als andere jaren, iedereen lag op t strand natuurlijk. Zoonlief deed ook mee, en zowaar…ze hebben (weer) gewonnen! Askim was ook mee, en daarna weer lekker gekookt voor me. Verder niet zoveel te melden, alleen dat ik morgen gewoon moet werken, en dus waarschijnlijk niet naar voetballen kan kijken, daar baal ik van. Ga wel bij die asielzoekers zitten, die hebben tenminste TV!!
Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Vandaag zou onze Toos jarig zijn,mijn gedachten zijn bij de familie van Toos,zal geen gemakkelijke dag voor ze zijn… Sterkte.
mogguh
ik hou gewoon stug vast aan het laatste beeld wat ik heb: toos dansend op de bar op haar verjaardag!! was gewoon harstikke gezellig… voor die video opname… hahahaha
ikke toch wel 3 hele uurtjes slaap gehad. roomie kwam net thuis toen ik 5 minuutjes in bed lag. voordat we het wisten was het laaaatttt en nu is het vroeg… ughhh
Bloem: niet veel geslapen vannacht, wordt een lange dag dan
Trl : moet je hele dag werken of vrij met de voetbal ?
Roanna : in het zwembad gedobberd
Mijn gedachten zijn bij JP en kids : sterkte:kus:
Raak,ik werk tot half 4 vandaag dan door naar de mondhygieniste en dan denk de 2de helft bij vrienden kijken,daarna C ophalen bij me ouders.
Goedemorgen ladies.
Ook ik wil hierbij even JP en de fam laten weten, dat ik aan ze denk hoor met deze voor hen toch wel vreemde dag. Zo kort na de begrafenis jarig zijn. :tear: Wendy… mocht je het lezen, in gedachten is ze bij me en dan ook zoals al Bloem zei… al dansend boven op de tafel in ADR, om later heerlijke taart te gaan eten. Sterkte allen. :kus:
@Miere: Oh, da’s mooi jammer dan. Inderdaad, gewoon bij die mensen aan schuiven.
@Raak: Oh, zo ja. Ik persoonlijk zou ook liever naar een zwembad gaan. Voor de kids ook leuk he, met al die toestellen tegenwoordig. Ennenhhhh… einde van de week het menneke weer ophalen he. cheer
En vanmiddag is er ook wat he? Iets spannunds. Nou, ik doe in ieder geval zo na showeren mijn oranje tiet-shirt aanen kokkie ook. Hopenlijk helpt het! cheer
Fijne dag allen en vast tot laters wel weer. :dag:
Roanna : jaja vrijdag zijn de 3 weken weer om hecheer
Trl : dus afspraak gaat toch door, mondhygieniste geen voetbalfan hihi
nou ja iig de 2e helft kijken
Raak,heb niet gebeld om het te verzetten,ga gewoon…
Zo ik ook even hier meiden, het is mega druk op het werk, gisteren de hele dag bij schoonzus geweest, die hebben een nieuw huis, alleen de tuin was een grote wildernis, dus de hele dag in de tuin onkruid aan het trekken geweest, en bomen afgezaagd, dus helemaal brak, vies en bezweet, gisterenavond onder de douche en toen gegeten Damber had gekookt.
Vandaag iedereen naar de voetbal kijken, dus ik werk tot een uurtje of half 3…pfff wat is het hier warm binnen…
Morgen beginnen we met de sleutel halen voor het vztehuis en dan aan de schoonmaak met mijn vriendin, woensdag inspectie van de woning van paps en donderdag/vrijdag/zaterdag paps overhuizen, dus ik heb weinig tijd om hier langs te komen.
Ook ik wil JP en de familie veel sterkte wensen vandaag, en ook ik zie Toos nog op tafel staan dansen.
Viva : meissie doe je het wel een beetje rustiger dan normaal. Met deze temperaturen is dat gehol en geren niet goed hoor. Je voorspelde al veel hitte he:kus:
Viva,:kus:
Afspraak bij de mondhygieniste toch maar verzet
Trl: hahaha gek! ![]()
Cyn,kostte me wel een leugentje om best wil hoor,ze vroeg waarom ik zeg heb geen oppas,zegt ze dan bel je wel laat af,ja vanmorgen was hij bij de oppas maar die is net niet lekker geworden hahahahahah.
Trl : goed zo !!
Trl: hahaha goed gedaan! ![]()
Ik net 2 broodjes naar binnen gepropt… Fietsen maakt hongerig! ![]()
@ Allemaal,
Dank jullie voor de steun van vandaag, het is idd een rare dag, in plaats van haar te bezoeken in het revalidatiecentrum, zijn we met z’n 3en bij het graf geweest, zo onwerkelijk…!
Maar goed, we moeten verder en jullie moeten haar herinneren zoals ze was, zo gek als een deur… en idd dansend op de tafel met een lekkere cocktail en taart…!
JP is met z’n zwager (Peter) naar een concert van Mark Knopfler, effe wat anders…
Wendy: :kus:
Zo wij net de eerste helft in de kroeg op het plein gekeken… haha… tijdens werktijd ![]()