@Wendy: Dat moet het zeker geweest zijn. Fijn dat je het toch nog even met ons wil delen.
Enneh JP . Ff een verzetje en gelijk heeft hij. Even het knopje om. Komt nog genoeg op hem af, dus dit moet kunnen. Ook hij moet door!!
Ik wens jullie nogmaals veel sterkte en stel het zeer op prijs, dat je onze mening over Toos ook op prijs steld, want inderdaad⦠soms zo gek als een deur. Toffe tijden.
Doe iedereen van je familie ff de groetjes van mij en als je er weer aan toe bentā¦, we zien je graag terug hier.
:kus: :dag:
Iedereen hier nu aan de voetbal? Hi, hi. Tis wel spannend hoor!
Roanna : goed he, stuur die naar iedereen waarvan ik weet dat ze zitten te kijken en niet hoeven werken cheercheerZit nu klaar om Chili te zien winnenlol2lol2lol2
Wendy : ik sluit mij aan bij de mooie woorden van Roanna en hoop dat jullie je gedachten af en toe een beetje kunnen verzetten en dat zal bij MK best lukken :kus:
Cyn : zo dat is luxe he onder werktijd het terras op om te kijken
Trl : was de moeite he om je afspraak te verzettencheer
@Raak: Denk dat het wel zeker is. Kan een mooi potje voetbal worden dan.
Heb ik al verteld dat ik vandaag nog een nieuw tuinbankje heb gekocht? Nee he? Nou, heb ik dus en staat hier nu tegen de muur aan de voorkant van het huis. Vind ik wel lekker als de zon uit de tuin is, kan ik ff daar zitten tussen de schuurtjes uit de wind. lol2 Ik had nog wat van die Iri*bonnen van mijn werk over. Nu op dus!!!
Ik was daarnet ff een poosje wezen wandelen en tegelijk de plastic flessen in de container doen en iedereen in het oranje feliciteerde me, omdat ik ook in het oranje was. Leuk he. cheer
@Viva: Rustig an he!!!
@Bloem: En? Nog voor iets kunnen slagen bij de *kea? Zo ja, wat?
Roanna : klinkt leuk hoor, je bankje. Hier in de tuin is het nu ook echt zalig.
staat een herlijk windje, enne jaā¦brasilie heft gewonnen,is afgelopen nu. vrijdag wordt heeeeel spannendcheercheer
@ roanna denk dat die vraag al via FB beantwoord is?
@ raak mag nie meer op jouw FB posten vin je me nie meer lieffff???
tis nu lekker buiten. ik heb alle ramen en duren open. lekker fris briesje. beetje op tijd slapen zo en dan morgen eindelijk sporten. heb me toch een spierpijn van niet sporten⦠moet echt wat gaan doen
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Sƶke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Heel even langs meiden, helemaal verkreukeld,maar de kamer van paps schoonā¦met 3 man aan de gang geweest van 10 tot 16.00 uur en het werd schoon opgeleverd, ahumā¦vanavond terug met de gordijnen die zijn ook klaar, dus kunnen er maar hangen.
Gisteravond tot 23.00 uur bezig geweest nog bij schoonzus en zwager in hun nieuwe huis,ā¦en nu is de koek even opā¦morgen de opzichter in paps zijn oude huis, en dan hoef ik ff een dagje nietsā¦Damber heeft de boodschappen gedaan, en zorgt voor het eten en de boel thuisā¦donderdag en vrijdag sjouwen met spullen. En het huurhuis van paps leeghalen, voor het grof vuil wat dinsdag aan de stoeprand moet staan. Dus weinig tijd om hier langs te komen. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat.
Raak ik maak nu even pas op de plaats tot donderdag dan ga ik er weer tegen aan met hubs. Iemand moet het toch doen, ik heb geen broers of zusters die even kunnen helpen. Dus wat moet dat moetā¦nog 3 weken werken en dan 5 weken vrij om bij te trekkenā¦
@Viva: Wij hebben inderdaad makkelijk praten, maar zo is het wel. Het gaat niet vanzelf en de kabouters doen het ook niet, maar we bedoelen het goed. Je zit/zat zo met je rug, dus nu ff pas op de plaats en dan er weer tegen aan en dan⦠:zon02: >>> Uitrusten van alles. :kus: cheer
Ladies⦠ik ga erin. Weltrusten all en tot morgen weer.
@ viev ik denk dat we bedoelen, dat we snappen dat je paps helpt, maar waarom moet je OOK nog eens in de tuin bij de kennissen helpen en ook nog eens helpen in het huis van schoonzus. ik bedoel, 1 persoon helpen is meeeeer dan genoeg!! :kus: morgen ff chillaxen jij!
Goedemorgen op deze hete dag :zon02:
Ga lekker in de tuin krant zitten lezen, is nu nog heerlijk
Viva : dat is dan wel een heerlijk vooruitzicht he 5 weken vrij
Roanna : vandaag ook weer een heerlijk daagje nix doen, went wel makkelijk zo he met dit weertje
Bloem : jij was ook nog laat aanwezig, te warm in je huisje ?