Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Goedemorgen lieve meiden, natuurlijk weet ik wel wat jullie bedoelen en idd het is heel veel werk, maar als er wat bij ons moet gebeuren staan ze ook voor ons klaar, en het mes snijdt dan altijd aan twee kanten…a.s. zaterdag komen mijn neefjes helpen, een uit zoetermeer en 1 uit tiel…gewoon omdat mijn zoon niet kan helpen, Damber geen partner heeft en hubs en ik het niet in ons eentje kunnen…en zo krijg je dan die wisselwerking. Maar dan houd dan wel in dat je soms heel veel werk moet verzetten.
Maar het einde is in zicht, en het gevoel dat ik door een trein ben overgereden gaat ook wel weer over, eerst maar even paps verhuizen, en dan krijg ik geestelijk rust, en daar heb ik best wel een paar brakke dagen voor over, want moe en verrot zijn van het bottenwerk, is lang niet zo erg als het zwaard van damocles boven mijn hoofd met paps zijn buien en streken en zorgen voor.
Zo meiden geniet van het weer al is het hier knap bewolkt, maar nu is het in de tuin heerlijk, ik jump onder de douche en ga dan richting ikeaaaaaaaaaaaa.
Ja, zeker rustig hier. Maarja… ik heb dan ook nog steeds het Zwitserleven gevoel he. Kijk zo nu en dan wel even op de pc, maar overal rustig dus.
Heb nu zoveel tijd en klunkel maar wat in en om het huis. Daarbij weer even de schapjes gedaan en de foldertjes in de tuin zitten lezen, maar ben van ellende maar weer naar binnen gegaan. De buren heb zo’n joekel van een zwembad buiten staan en hebben zelf al 3 meiden en dan zit de halve buurt er nog bij in. Pffff… en dan wil er een niet luisteren, dus buuf weer van: *&(^%$, is dat nou een keer afgelopen zus en zo. Nou, de ballenbak bij de Mac is hier nog heilig bij. Wat een partij kabaal hier! lol2
Maargoed, verder vermaak ik me nog steeds prima en kokkie ook. Gaan eerdaags ff de schuur met z’n bieden opruimen en zo komen we de tijd wel door. cheer
Tja en verder zijn er nog best veel vakantiegangers dus… errug rustig hier.
@Viva: Het begint erop te lijken bij jou he!!! Nog effekes door het stof heen en dan mag je ook gaan genieten.
Wij zo even een hapje eten en dan ff naar de achterhoek.
@roanna: veel plezier in de achterhoek… En ik hoop dat je de schuur opruimd na de warmte???
succes zou ik zeggen…
ikke net terug van shoppen. Niets bijzonders gekocht. Tandenborstel elektrisch dan…
en slippers voor mijn neefjes. Vond ze zo stoer. Enne een suikertante mag dat he toch??
Nu iets voor mijn nichtje nog zoeken maar dat komt wel…
ik was kasten aan het installeren, daarna snel richting aquajoggen en nu geen zin meer om kasten in te ruimen moet eigenlijk wel, maar armen zijn zo moe… poehee
Zo, 2 daagjes niet bijgelezen, maar dat is makkelijk te doen, nu. Ik ook niet veel bijzonders te melden, werk, huis, honden doen, eten, slapen, werk…enz. Vanaaf ff bij jongste zoon geweest, had ik lang niet gezien, was wel gezellig. Die andere 2 zijn op vakantie, inclusief kleindochter. Rustigjes dus. Verder alles weer z’n gewone (saaie) gangetje.
@ Viva, sterkte ermee, ff doorbijten, en dan genieten van je welverdiende rust! @ Bloem, succes met de kasten, maar het is er geen weer voor, om nu kasten in te gaan ruimen, hoor! @ Roanna, geniet van het zwitserlevengevoel, hoop dat je je niet gaat vervelen! Wij gingen toen trouwens weg met het vliegtuig waar jullie mee gekomen waren! @ MK en Beps, alvast welkom terug! @ Jac lekker geshopt voor de neeffies, ik heb voor kleindochter van die leuke turkse slippertjes meegenomen, maar kan ze nog niet geven, want ze zitten ergens in Frankrijk @ TRL ook weer terug aan t werk, je zit zo weer in de sleur, hoor, bah! @ Marion, alles goed, druk zeker??
** Nou, slaap lekker allemaal!
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Trl: lekker een nieuwe fiets uitzoeken op kosten van de baas! En die sleur en je niet happy voelen… pfff vertel mij wat! Kan echt niet aarden hier in NL op het moment
vandaag niet sporten dus kan de kasten inruimen
@ miere nee tis er geen weer voor, maar kan amper nog lopen in de woonkamer, alles moest uit de kasten en kan er nu dus weer in
@ trl jezelf gelukkig voelen gaat niet automatisch vanzelf. daar moet je iets voor doen. achterover leunen en wachten tot het gebeurd is zelden the case. Kijk naar mij, ik heb er een half jaar keihard aan gewerkt. leuk is anders, maar ben nu tenminste wel happy. C wordt alweer bijna 2 jaar straks, al die tijd ongelukkig zijn… doe er iets aan. zoek hulp
Ook namens mij natuurlijk hartelijk welkom terug. Jullie hebben in ieder geval de warmte en de :zon02: mee heen genomen en zo ook weer mee terug genomen. Vinden we fijn. Hopenlijk hebben jullie het ook leuk gehad, maar daar twijfel ik haast niet aan.
@TRL: Oh, das nie verkeerd iedere 3 jaar een andere fiets.
@Miere: Ja, dat zei je dien nacht toen we elkaar ontmoette, dat het jullie vliegtuig was, waar wij mee aankwamen. Was goed te doen he? Nu weer aan het werk, denkende aan de volgende vakantie?
@Bloem: Nog verder kunnen komen met de "Billie"s, of toch maar even laten liggen, voor de wat koudere dagen. lol2
Maar wat een weertje en een temperatuurtje he!! Lijkt Turkije wel, alleen de sfeer hebben we hier niet.
Ik denk vandaag eens even lekker naar de stad te gaan. We zien het wel. Eerst even het een en ander strak trekken hier, maar heb een tropenrooster ingesteld en dan mag je je niet zo druk maken. Hi, hi.
Roanna : nou druk niet maar moet tussendoor wel wat werken he, dus ook hier op tropenrooster.Heb 2 kleinkids tot maandag hier, dochter en vriend zijn naar Werchter, dus vanmiddag na school lekker zwemmen met ze
Bloem : wel heet hoor om nu kasten in te lopen ruimen maar moet helaas ook gewoon gebeuren he
Trl : misschien wel verstandig om naar bloem te luisteren en hulp te vragen.
Lekker hoor een nieuwe fiets en net op tijd met dit mooie weer
Miere : alles zn saaie gangetje:dag:
MK en Beps welkom terug
Viva : 't is Juli meis, eindelijk :kus:
Cyn : aan het werk, gaat de tijd lekker snel
Wij vanmiddag ff de ov-jaarkaart geactiveerd en toen op naar Deventer om een poosje te shoppe. Ze hadden daar trouwens nog wel die tweelingmutsen in de opruiming. Nee, niet gekocht nog.
Verder is de klepdoos weer terug bezorgd van de reparatie en moest ik alles weer opnieuw zien te vinden. Pffff…en dan zo’n digibeet als ik. :mad: Maargoed, met wat gescheld en getier, zit ik er nu weer even op. Heb het toch voor elkaar gekregen. Alles staat er weer op tot aan een virusscanner toe.
Verder niet veul te melden Warm he!!! Morgen NOG warmer. Lekker! cheer