Turkish Tea Time

Zo meiden ik heel even langs…
Ben zo’n beetje uitgewoond, maar hebben hubs en ik er wel een aardige slinger aan weten te geven, nog 5 dozen uitpakken (van de 35) maar dat moet in de wandkast, die zaterdag door neefjes worden verhuisd. Morgen nog zijn bureau over brengen, pc, tv, koelkast, staop stoel en eettafel, en dan is alles over. De kleding hangt gelabeld in de kasten, en hij kan slapen, zitten etc. morgen om 11.30 uur wordt hij verwacht op de etage…beetje vreemd zo verhuizen maar goed het is niet anders, op een gewone afdeling kun je in het weekend instromen, paps dus niet, die komt op pg, dus moest door de weeks instromen, morgen dus de laatste dingetjes in een doos doen die hij nog moest gebruiken, en dan zaterdag het huis strippen, van gordijnen tot en met vloerbedekking, alles moet eruit…morgen nog warmer dan vandaag, dus dat wordt nog meer zweten…het water liep ons beiden al in de schoenen met al die dozen, kasten en stoelen.
Meiden ik meld me weer, geniet allemaal van het mooie weer.

Roanna : lekker wezen winkelen dus maar…je vertelt wel wat je NIET gekocht hebt. Wat heb je dan WEL gekochtlol2lol2
Viva : jullie hebben weer een flinke klap gegeven en nu alleen de allerlaatste maar ook zwaarste loodjes nog.
Ik hoop dat je vader het jullie morgen niet al te moeilijk gaat maken:kus:

Hallo allemaal… ik ben er weer…Totaal totalloss, vanmorgen om 7 uur(turkse tijd) vertrokken, via mn ouders, mn zus(hondjes opgehaald) net weer thuis…
Morgen lees ik bij… maar nu: BEDJE!!!

:dag:
(oh ja: GENOTEN, veel geslapen, lekker eten en zeker een hotel om naar toe terug te gaan…)

@Viva: Ik sluit me gemakshalve even bij Raak aan. Sterkte met deze temperaturen. :beef:

@Raak: Wat heb ik dan wel gekocht? Eigenlijk niets, dan alleen een muis, niet omdat ik die nodig had of naar op zoek was, maar hij was maar €5, dus voor reserve. lol2

Oh, enneh… morgen het menneke weer thuis he!!! Mmmmm…:wub:

Nou ladies… hopenlijk kunnen jullie een bietje slapen met deze hitte. Ikke wel.

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@Beps: cheer :dag: cheer WELKOM TERUG! cheer

:kus: Truste voor nu, :dag:

Beps : duik nu dan maar lekker je bedje in, en maak\ jemaar op voor een zeer warme dag morgen. :slapen: lekker
Roanna : hahaha een reservemuis, ja dat had ik niet kunnen verzinnen.
voor jou ook : :slapen: lekker

Ondertussen in bed onder de airco. Hier koeler dan daar maar benauwd.

Lekker 3 dgn nog vrij dan 3 werken en weer 4 vrij!!!(incl weekend) tot morgen trust

@ viva sterkte morgen, ik drijf echt weg zeg.,…

niet normaal… heb nu wel erg veel kast over, maar goed, komt vast wel weer vol, mezelf kennende :wink:

@ beps heyyyy welcome back!!! :kus:

truste

@Bloemmie:kus: terug. Te moe gaaaaap morgen weer

:belgium:Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen :belgium:

Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Zo goedemorgen all…

Bijgelezen…ff denken:

@MK: Welkom terug…veel gebeurt, maar hopelijk jullie een toptijd gehad…

@Raak: J weer thuis nu, jij moe, je E blijft hangen, en nog een begravenis gehad(:kus:)

@Bloemmie: Ingeschreven bij LOI, nwe kast gekocht, en zoekt bordjes: Don’t speak to me…;)!!!

@Viva: Paps aan het verhuizen, bijna klaar, maar veel te heet. Dikke :kus: meis, nog even en dan is het klaar, en mag jij weer op vakantie…

@Cyn: S*pph’s gescoord, met mams naar Antwerpen, L niet meer vriendin(vrienden veranderen als jij veranderd, niets mis mee, ligt aan de vrienden. Afstand is geen excuus, Bloemmie en ik zien elkaar ook niet elke dag, maar is echt mn beste/liefst/grootste vriendin…) AI geboekt: GROOT GELIJK(waar gaan jullie heen??)

@TRL: Nog even naar Italy, groot gelijk… En zoals Bloem al zei: Schouders eronder, hulp zoeken en omhoog uit het dal. JIJ moet het doen, niemand kan het voor je doen… Maar DOE het …:kus: want je leven is veel te mooi voor veel dipjes…C is dat zeker … :kus:

@Roanna: Moeite met maten van cups, kokkie uitgewerkt, dochter jarig geweest, en oranje tiet-shirt gekocht lol2…

@Wendy: Groot gelijk dat je vader en je oom zijn gaan ‘ontspannen’ of beter: een concert als ode aan je moeder…(ohh wat genot ze daarvan…) :kus:

ehhhhh nou ik weet het niet meer…echt niet… Miertje :kus: en toen…??? Leeg,…

Wij hebben genoten, heerlijk hotel, lekker ruim, veel russen maar geen last van gehad(alles werd zo giga goed geregeld en bijgevuld…) We gaan zeker nog eens terug, paps en mams gaan er wss in sept 2 wkjes heen. 1 keer naar t centrum geweest, en verder vooral geslapen(van 's avonds 9 tot 7-8 in de ochtend…pfff geloof dat ik moe was…:slapen:)
Nu nog lekker vrij, dus genieten!!!

Straks dus voetbal, kan een mooie maar meer dan spannende wedstrijd gaan worden, eerst een biertje erbij ;)!!:beef:

Beps: welkom terug… Ik ga naar Tusan… :wink: Haha nee wij gaan weer terug naar Ephesia… :smiley: Was ook echt super! :slight_smile: Verder wat L. betreft… ach ja… i dont care anymore :wink:

Ik douchen en dan weer naar het werk… Misschien voetbal weer in de kroeg kijken met mijn baas… of op het werk op de tv… maar dan moet het wel lukken met een digitenne kastje :wink:

Beps,welkom terug,heerlijk uitgerust en weinig gedaan,was het daar te warm voor of gewoon geen zin in? Gelukkig geen last gehad van de russen.

Cyn,weer op de fiets?

Roanna,problemen met de klepdoos,maar wel online

Viva,sterkte vandaag,met de laatste loodjes

Vanmiddag vrij,voetbal kijken bij vrienden en daarna bbq-en.

@TRL: Geen zin in gehad. Gewoon lekker niets gedaan. Wat gewandeld, cocktailtje(s) en lekker gezond…zooo ben ik bruin(bruiner dan verleden jaar…) Gewoon een heerlijke ‘ik doe lekker niets’ vakantie…)

@Cyn: Ephesia: Veel trappen??(is nl 2de keuze voor mn ouders…) of kan alles met oprijdingetjes…?? En veel hoogteverschil??

mogguh
nog 1 dag te gaan en dan weekend, en nog 11 daagjes werken in totaal. dan gaat echt de vlag uit!! hiep hiep hoeraaaaaa

@ beps klinkt als een goede turkije vakantie! been there done that, dus lekker gewoon genieten.
was alles goed met de meisjes??

@ trl lekker vanmiddag voetbal kijken!
@ cyn tuurlijk jij ook

wij hebben geregeld dat we om half 4 weg gaan. bedoeling is dat collega en ik naar de stad gaan maar weet nog niet de details. dan hopelijk niet verlengen want moet haar naar het station brengen en dan terug naar huis, gebak halen, richting ouders (paps is jarig!) en dan ook nog eten, en hopelijk alles klaar voor de volgende wedstrijd begint.

Beps,moet ook kunnen he lekker niks doen,daar heb je vakantie voor.

Bloem,gefeliciteerd met je paps

@Bloem: Meisjes: speciaal verhaal, Aiji heeft het heerlijk gehad, Chira wel wat problemen. Nu eerst kijken of de meisjes van mn zus weer herstellen(kleintje vond het niets, of is schijnzwanger. Als het schijnzwanger is, dan kijken we hoe de 2 wkn hier gaan, en anders voor Chira nwe oplossing vinden) Maar nu thuis, of we nooit weggeweest zijn.

@TRL: Ja… heerlijk niets doen. Waren we aan toe. Ook gezellig met collega en kind…

Trl: veel plezier vanmiddag!

Beps: Ephesia (ik zat in Beach he) is opzich allemaal vlak, echter de kamers zijn gebouwtjes van 2verdiepingen… Dus wel kamers op de begane grond, maar ook veel kamers boven… en ze hebben geen liften daar… Verder op het park kan het absoluut, alleen bij 1 zwembad moest je eventueel 6 treetjes op… maar ook een zwembad zonder trap… (waren ook andere mensen met een rollator… :wink: )

@Cyn: Heb de ‘gewone’ en die bij ‘ons boven’ ook bekeken… maar alle kunnen. Ze zijn er eigenlijk wel uit… nog geen 1500 voor 2 wkn… voor 2 pers… niet zo moeilijk: Tusan haha…

Nu eerst eens de schapjes enzo. Wil er wel k&k voor zitten vanmiddag…