Goedemorgen, zo ik heb een ochtendprogramma gehad waar ik niet meer aan gewend ben : ontbijt maken, boekentassen inpakken,lunchtrommels en veel drinken en fruit mee.kids wakker maken, eten,drinken en naar school brengen. Boodschappen gedaan want ook ik wil zo k+k zijn. Belt de kuisvrouw af:mad: Nou ja,die komt maandag en leef nu toch buiten, dus ok.
J. landt om 10.40 en ze komen met z’n 3tjes hierheen en kijken hier ook voetbal. Kids komen om 14.30 uit school. Dus ben nu eten aan het koken, goulash met ORANJE paprika’s, salades en frites, dus komt goed. Bier en rosé liggen koud.Nu nog winnen lol2lol2lol2cheercheercheer
Beps : heerlijk geluierd, kun je hier nog ff mee doorgaan
Bloem : proficiat met je vader, jij hebt een druk schema om alle voetbal te kijken
Trl : ook lekker vrij en na DE match een bbc
Cyn : waarschijnlijk weer gezellig het terras op
Beps: prima dan toch! Ik denk dat Ephesia Beach nog duurder is?!? Ik betaal al 500euro voor 4 nachtjes… haha… (nou ja… ik niet, maar elke andere klant wel
)
Raak: jij er helemaal klaar voor! Wij kijken op kantoor… De tv is aangesloten… dus zijn er klaar voor!!!
Goedemorgen all. :dag:
@Raak: Je was dus echt ff weer huismoedertje die de kids op weg moest helpen. Ach zo voor een keertje wel weer leuk toch!! Jij gaat zelf J. niet ophalen begrijp ik? Nou, geniet in ieder geval van al het oranje vandaag! Ole!! cheer
@Bloem: Gefeliciterd met je vader en jullie ook een hele fijne dag gewenst. Lekker alles buiten, als het niet tè warm is.
@Beps: Klinkt allemaal goed zeg! ( alleen die russen niet ) In ieder geval lekker uitgerust en je kunt er weer even tegen. Dus je vader en moeder toch maar niet meer naar ADR? Tja… Kusa zal voor hen toch ook wel weer een keer fijn zijn.
@Cynthia: Jou hotel zag er op de foto’s van jou ook heel goed uit. By the way, werkse vandaag.
@TRL: Ik had de klepdoos stuk, maar weer in orde nu, alleen moest ik vele dingen er zelf weer opzetten en dat is me dus gelukt met pijn en moeite. :mad: Maar hie dut 't weer.
@Viva: Zet 'm op meid. Laatste ronde hopenlijk. :kus:
Nou dames, ik ga snel ff aan de rituelen. Kan je maar beter weer gehad hebben.
Roanna: thanks… En ja mijn hotel was echt top! (heb niet snel dat ik ergens graag naar terugwil!
)
Beps: wat de russen betreft, bij ons zaten er een stuk of 20 denk ik… Maar dat was wel 1 hele grote groep die echt een leger rond het zwembad vormde… Schreeuwen, zuipen, boeren en vreten… Meer doen ze niet haha
Maar goed… 20 is nog wel te doen!
en sex hebben… hopelijk nie bij de pool maar toch
@ raak en beps, wat is K+K? ikke nie snap
@ beps owh das jammer voor chiertje… zou het helpen om chira bij je ouders te doen en aiji bij je zus? begrijp ik goed dat de hondjes van je zus 2 wkn in aug. bij jullie komen?
hoe was het voor de meiden om elkaar weer te zien??
Bloem : kant en klaar lol2lol2lol2lol2
awh zo… owkey nu ikke snap
@Bloemmie: Aiji moest Kliera niet haha: Grommen enzo: IK WAS VAN JE AF…!!! lol2lol2lol2… daarna weer feest saampjes ;)!!!
Hondjes (hondje) van zus komt niet… waarschijnlijk… ik zie wel
@Cyn: Ephesia… zelfde prijs(100 meer max) dus… geen punt… maar het maakt opzich niet uit. Mama wil naar Kusa, maar ik krijg haar niet aan het verstand dat je dan AI niet meer ‘een band’ hebt/krijgt met het centrum. Maar goed…ze kijken maar ![]()
Bloem: dat sexxen inderdaad maar niet bij de pool… Zolang dat in hun kamer gebeurd heb ik er “vrijwel” geen last van… ![]()
tenzij je er naast/onder ligt…
@ beps hihi ze zoeken t maar uit, ze zijn oud en wijs genoeg!
@Bloem: Oud ja… wijs…
die wil ik nog eens doorspreken
lol2…
Nee echt geen last gehad van die russen… die borden vol… ach ja… dat drank en lallen(deden ze aan het grote zwembad, wij lagen lekker ruim aan het ‘kleintje’ …) Dus… ruska lekker belangrijk…![]()
klinkt zalige vakantie! lekker je eigen ding doen!
had je collega+ zoon t ook naar de zin gehad?
Zijn jullie er klaar voor? Ikke wel.
**veel plezier en dat de beste maar moge winnen. **
cheer** cheer cheer cheer cheer cheer cheer**
Roanna: je hebt nog ff hoor ![]()
Iets meer dan een half uurtje nog Cyn. Ik moet me hier altijd heel goed op voorbereiden en dat is nu zover. lol2 Nu alleen nog ff wachten op de aftrap. cheer
Have fun. cheer
@Bloemmie: We hebben echt met zn 4en de vakantie doorgebracht. Man van collega was zo te spreken over de berichten, dat zij terug gaan begin sept…haha met het hele gezin!!!
Jaa ik zit klaar, in de kleuren, Beessies op mn kop/om mn nek…;)!!!
Hoorde dat ook de ‘dames van plezier’ een WK-aktie hadden: Gratis ‘beessies’ bij elk bezoek lol2lol2lol2lol2
@Beps: Tip… mochten je ouders bij Corend*n willen boeken… momenteel met €50 extra WK korting. :wereld:
Schaamluizen zeker? lol2 lol2 lol2
jammer eerst doelpunt al tegen…
Ik had het al gezien, Zuidtours is voordeliger…
Pfffff nog 45 min!!! PFFFFFF GO BOYS GO>…(ben al dronken van het bier ;)!!)