Nog dronkener…maar WE GAAN DOOR!!!(niet verwacht wat een wedstrijd!!!)
Nu eten koken
Nog dronkener…maar WE GAAN DOOR!!!(niet verwacht wat een wedstrijd!!!)
Nu eten koken
Lekker laten gaan Beps. Ik neem er vanavond wel ff eentje of tweetje op. Proost. cheer
Dit kan toch nooit goed zijn voor het hart. Wat een wedstrijd zeg! Prachtig!!!
Niemand wil tippelen met dit weer, dus moet ik me eigen hier in de tuin maar weer vermaken. Klepdoos op de tuintafel, zo ff en bakkie erbij en heb weer het gevoel van …lol2
niet verwacht en toch hebben we gewonnen!!! JJJHHHIIAAAAA
@kaylo: welkom terug!!
Nou die bier is ingeslagen, last nu van ‘katerig’ gevoel…ds… Truste ;)!!!(boven airco, en voetbal dus…:dag:)
Hallo, wat een voetbaldaagje he dames. J. zit nu de nabeschouwing te kijken maar ik heb het nu wel gehad, ga mn bedje in. Had voordat de wedstrijd vanmiddag afgelopen was al een fles rose op. We hadden 't verdiend, toch ??
Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Wat een wedstrijd was dat gisteren,maar we zijn door,hoop dat ze nu wel beter gaan voetballen…Na de wedstrijd nog heerlijk gebbq-ed daarna naar huis,onderweg nog even gestopt bij het huis van me nichtje en vriend en wat gedronken,helaas viel C van de trapoline en later nog van de bank,dus een flinke buil op zijn hoofd en neus geschaafd.
Ben wakker… heb nog in bed gekeken naar Uruguay-Ghana… had het Ghana erg gegunt(en ons Ghana ;)!!) maar goed… Het kan te doen zijn… ze zijn minder goed dan Brazilië… (en we gaan er weer voor toch: voor de wedstrijd op Zondag… niet op Zaterdag ;)!!!)
Vandaag lekker eten bij de vriendin/collega ivm haar verjaardag… dus… wordt een lekker dagje…
Goedenmorgen dames op deze weer zo heerlijke warme dag.
@Beps: Klinkt weer goed en geniet ervan, want het het werk wacht alweer op je, al moet je daar nog maar even niet aan denken. Eerst nog lekker weekend! By the way… ook nu geen kater? lol2
Vanmiddag komt de dochter hier, dus waarschijnlijk buiten bakplaten, of anders een gewoon lekker boordje gezond. Maak me niet druk met die warmte.
Meiden… wat een potje voetbal he gistermiddag. We hebben genoten hoor en zeg heel eerlijk, had dit niet verwacht tegen Brazilie. cheer
@Raak: Jij ook weer nuchter? Kun je vandaag de lege flessen weer in de container gaan doen. Je mag wel met de auto gaan, anders vast niet te tillen. lol2 Fijn zeker weer om J. thuis te hebben? :wub:
@MK: Welkom terug. :dag:
Iedereen een fijne dag verder. :dag:
@Beps: Hij is weer mooi en fraai hoor. :lol: ![]()
Ja kwam weer wat tegen hihi!!!
@MK: Zag je meelezen… welkom terug. Gelukkig hier ook warm, maar vond het daar lekkerderderder…
Dikke :kus: voor jou!!!
@mk: welkom terug!!!
Jaja… geloof het of niet hahahahaha
Mn ouders hebben net ADR geboekt… 11-9 erheen…en gewoon met ADR-Travel hahahaha
(scheelde toch rond de 400 euro Roanna! Het is nl duurder in die periode dan mn vader dacht)
Ze gaan weer lekker…
Jac: Je gaat ze er weer zien hahahaha…
hahahaha LOL!!! Erg lachen dit!!!
Ik zal ze weer begroeten met goedemorgen, middag of avond!!! ![]()
Ja de kans dat ze nu weer naast je zitten…die is klein natuurlijk
lol2
@beps: inderdaad!!! maar ik zal ze vast zien aan het zwembad of in de poolbar!!! hahaha maar wel weer lekker voor je ouders!!!
hier nu even een buitje en af en toe een slag onweer…
Echter het koelt niet af…
@Beps: Ik lig dubbel. Dus toch weer ADR!!! cheer cheer Geen Kusa!!! En dan ook nog voordeliger dan hier. Nou, dan moet ik toch ook maar ff een offerte opvragen bij S. Zou er ook best weer heen willen hoor, maar dat zeg ik al het hele jaar! Even kijken maar!
Heel leuk voor ze hoor Beps. Heerlijk vooruitzicht weer! >>>
Oh, het wordt hier ook wat donkerder en het gaat waaien. La ma komen even.
Grrrrr stomme eikels daar van dat zwarte voetbalteam… blegh!!
Hier ook regen…
@cyn: ongelovelijk he!!! Die lui krijgen het ook altijd voor elkaar he…