Hallo meiden, nou het is klaar, gebeurd…paps is helemaal gesetteld, alles is overgehuist en uitgepakt. Zijn oude huis is helemaal gestript…tjonge wat hebben we gewerkt, en wat was het HEET, ongezond gewoon, van het vztehuis kwamen ze ons steeds drinken brengen, op donderdag en vrijdag waren we met zijn tweetjes. Vandaag moest alleen zijn eiken kast nog over gebracht worden die stond om 11 uur op zijn plek, met assistentie van 2 neefjes, om 12.00 uur was ik terug in zijn oude huis, en daar was bijna alles al gestript, door schoonzus, en Damber en de 2 neefjes en hubs, omdat ik dus de laatste dozen had uitgepakt in de wandkast, om 2 uur was het gedaan, natuurlijk moesten we toen nog wel het laatste opruimen ect. maar het was voor vandaag een vluggertje.
Nu kan de rust gaan beginnen lichamelijk en geestelijk, hij vond het helemaal geweldig, brood was veel lekkerder, en eten was zo goed, nou gelukkig maar.
Mk jij terug van vakantie, zal weer wennen zijn meis.
Beps paps en mams weer geboekt, enk woefjes weer terug, en jullie hebben het ook heerlijk gehad.
Roanna en Raak en Beps aan de pimpel tijdens de voetbal, wij hebben er weinig van meegekregen, om 4.15 uur kwamen we met paps zijn tv aan, die konden we wel zo neer zetten omdat we alles al zover aangesloten hadden dat alleen de scartkabel en de stroom erin moest.
toen weer terug voor de volgende lading en in de auto dus even radio geluisterd. Jammer genoeg hebben we er niets van gezien dus…
Tlr., C. gevallen van de trampoline en toen nog van de bank, ach arme C.
Het typen lukt niet zo goed beetje dikke handen en vingers van het sjouwen maar morgen doe ik helemaal NIETS…niks nakkes nada.
@Viva: Oh, ik werd al moe toen ik het las en dan met die hitte. Wat een energie moet dat gekost hebben. Nou, hopenlijk is alles nu naar zijn zin en krijgen jullie die weldiende rust. Eindelijk. :kus:
Hier een klein buitje gevallen en een beetje afgekoeld. Lekker wel even, maar ik klaag niet! lol2
Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:
Hallo Dames, heb het druk gehad, helemaal geen tijd om hier te komen.
Zoon met kids op visite, andere kids logeren hier, schoonzoon uit Bonaire ook hier, dus druk druk druk, alles hier gegeten en nu slapen dus heb ik ff tijd. Morgen gaan we naar Mollenpop lol2Daarom is schoonzoon hier, die moet daar draaien.
Viva : meis, het zit er op en volgende week zal die waarschijnlijk zeggen waarom ben ik hier niet eerder naartoe gegaan. Maar jullie hebben je rust echt zoooo verdiend. Ja lekker hoor dat J. weer thuis is. Maar hij is alweer moe van de druktelol2
Beps : ouders toch weer geboekt, leuk hoor
Trl : beterschap met C, hoop dat het meevalt
Roanna : wat is het geworden met eten??Zal best lekker geweest zijn. Hier is het gaan regenen, niet hard maar toch wel weer lekker een beetje afgekoeld
Ik duik zo ook lekker mn bedje in, :slapen: lekker allemaal en misschien tot morgen:dag:
Ook ik weer thuis, was gezellig bij vriendin, eerst gegeten, toen lekker in de tuin.
@Raak: Wat een drukte dan: Sterkte!!
@Viev: JEMMIG!!! Ik ging al hyperventileren en zweten toen ik het alleen maar las. Nu loslaten, en het lijf tot rust laten komen: Nog 6 wkn denk ik… vakantie???
@Roanna: Ja echt. En hij heeft hem gebeld(mn vader naar S in Turkije) moet morgen even voor hem de bevestiging mailen(kan die ouwe man niet meer ;)) En hij kreeg al telefoon van S dat vanmiddag alles voor hem geboekt was. Aanbetaling, en het restant in ADR… netjes hoor…(blijf hem een E***l vinden, maar hij regelt het netjes)
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
ik zat gisteren in de bus naar utrecht en de hele 1.1 uur heeft het gegoten! niet te zuinig. echt heftige regenval, hele snelweg blank, langzaam rijden etc…
hier thuis viel het denk ik ook wel mee…
zo, ikke ontbijt achter de kiezen. ridderfestijn op een kasteel vandaag… ben benieuwd! ik hoop dat het wat is en we nie voor nix die kant op rijden. maar goed, dat zien we laten vandaag wel.
ciaooooo
Ik ben weer bijgelezen hoor! Maar iets teveel om op te reageren.
Iedereen krijgt een dikke :kus: en voor Viva nog een dikke pluim, wat een werk heb je verzet!
Wij hebben het heerlijk gehad! Wel een naar bericht natuurlijk, maar wel blij dat ik het toch wel wist. Een paar keer een plensbui gehad, maar verder mooi weer. Heeeerlijk hotel, gewoon weer top!
Beps : doe je ouders de groetjes he
Trl : fijne dag, C geen last van de builen op zn hoofdje?
Bloem : op naar de ridderspelen
MK : welkom terug meisje, dat was idd voor ons ook een moeilijke beslissing wel/niet voor dit bericht. Fijn om te horen dat jullie het allemaal zo fijn gehad hebben. En hier nog een beetje nagenieten vandaag in dezelfde temperaturen:kus:
Hier ontbeten en lekker de tuin in, heerlijk :zon02:
@MK: Blij weer even wat je te horen hier en wat fijn dat jullie ondanks het bericht, toch nog een fijne vakantie hebben gehad en zo hoort het ook. JP had het liever niet, omdat je net weg was, maar we hebben het als team in de groep gegooid en toen heeft iemand je toch even bericht en ook ik vind van… beter zo.
Maargoed…ook een goed hotel? Ook een aanrader miss voor ons? Kun je in de buurt wel een beetje shoppe enzo? De kids daar ook goed vermaakt?
@Beps: Oh, wat leuk om te horen en jij mag het weer regelen. hiihi. Ik ben benieuwd. Och, ikzelf had niks met hem persoonlijk dan he. Daar niet en ook niet laatst op VK beurs. Heb ik nog een tijdje met hem gesproken. Als het zo kan ( ook nog voordeliger ) en vooral de transfer… ideaal. Groetjes aan je ouders!
@Raak: Jij ook naar de mollepop? Hier was vannacht een of ander gabbergedoe op Recreatiepark Buchsloo aan de gang en de wind stond pricies deze kant op, dus de hele avond… dong, dong, dong, dong. :mad: Veul plezier in in ieder geval. lol2
@Bloem: Jij ook een leuke dag gewenst. Vooral voor de kids( als die meegaan) lijkt me dit echt tof. Nou, ik wacht weer op je foto;s.
@TRL: Ja, ik wou ik ook nog vragen. C. niets overgehouden van die vallen en duikelingen?
Hier in de stad ook weer het een en ander te doen en winkels open, dus denk wel even die kant op te gaan.
Zo weer lekker thuis. paps en mams doen de groetjes terug…
En hebben er weer zin in(ohhh ik ga bijna zover dat ik toch…nou vooruit 1 wkje…NEEEEEE ik ga niet…en zeker neit gelijk met hahahaha)
Hallo all, wij ook weer thuis, was gezellig en heerlijk in een park. Veel bekenden gezien, teveel gekletst en over de muziek heen gegild, dus…beetje schor nulol2
Ga de kids in bad stoppen. tot latersssssssssss:dag: