Alhoewel… toch wel weer leuk. cheer
@Beps:Kan de wijzig knop niet vinden. :mad: Weet jij miss waar die gebleven is?
Alhoewel… toch wel weer leuk. cheer
@Beps:Kan de wijzig knop niet vinden. :mad: Weet jij miss waar die gebleven is?
@Raak: :dag: Ik ook nog bezoek hier thuis zitten, (zoon en schoondochter) maar zitten sport te kijken.
Nou, doe kallum an he nanny. lol2
hoi hoi
@ MK welkom thuis! ik vond het een moeilijke beslissing maar ik dacht echt: ze moet het weten. gelukkig heb je een heerlijke vakantie gehad en nu weer fris aan de studie
@ viev lekker in de tuin?
@ roanna ja dat zou je zeggen maar ze zijn zo apathisch… ik weet echt niet wat dat is. misschien te veel indrukken ofzo, geen idee. maar we hebben een leuke dag gehad. wel stikwarm. verbrand en heb nu een beetje hoofdpijn maar das vast zo weg…
op naar de foto’s
Paps en mams zeiden: Ohhh gaat Roanna een offerte vragen, vertel even wanneer wij gaan, wil niet met ‘ouwe mensen’ opgescheept zitten ;)!!! lol2lol2lol2lol2!!!(en vervolgens kon die ouwe man niet meer stoppen met lachen lol2lol2lol2)
@allen: las net een verhaal van nu nieuws dat een 26 jarige vrouw haar kind had laten zitten in een snikhete auto kindje was anderhalf! Kind verloor zelfs soms het bewustzijn!!
Moeders was gaan winkelen. Omstanders hebben de politie gewaarschuwd!
Echt ik krijg altijd kippevel als ik dit lees!! zo´n kind aan het lot overgelaten. Omstanders zouden maar te laat komen of te laat waarschuwen. Echt erg!!
Vooral als ik naar mijn nichtje kijk die is nu ook anderhalf!!
moet er niet aan denken!
@roanna: ik ben benieuwd!!!
En wat een leuke voorpret allol2
Kolibolli,niet te geloven toch dat mensen zoiets doen,die gebruiken hun verstand niet.
Beps,je paps en mams toch maar weer ADR geboekt,lekker toch weten ze in elk geval wat ze hebben.
Raak,en al weer helemaal gewend aan jonge kids thuis?
2 buurmannen hier van het appartementen complex willen voor hier op de binnenplaats een groot zwembad kopen voor hier op de binnenplaats…ahahah
Hoe later op de avond enz. lol2
@TRL: Helemaal nog geen gek idee van die buurmannen als het goed uitgewerkt wordt over hoe en wat. Lijkt me een goed idee.
@Beps: Ik lach me ook een deuk hoorlol2 lol2 Ik heb daarnet ook een offerte aangevraagd via S.
Nee, tuurlijk willen J en H niet met oudjes opgescheept zitten. Pffff… moet je toch niet aan denken!! Begrijp ze volkomen. Gelukkig roken wij niet. lol2 lol2 Kunnen ze daar geen last van hebben. Hahahahahah
@Bloem: Prachtige foto’s weer. Ik heb weer genoten op FB.
Truste all :dag::slapen:
**Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Ook ik weer wakker, vandaag begint het leven weer: Werken vanavond(morgenavond ook…bah voetbalkijken zonder bier lol2)
Werk ze iedereen…(*en Roanna: geniet van vandaag maar weer ;))
goedemorgen, iedereen een fijne dag toegewenst!!! Geniet ervan…
Goedemorgen, kids weer allemaal naar eigen huis, kuisvrouw hier om de vlekjes weg te werkenlol2 J. en ik ook weer aan het werk, moet tenslotte toch ook gebeuren he. Morgen tenslotte ook maar half daagje en als het meezit woensdag ook, de morgen zal er dan ook niet veel gewerkt worden
Kom strakjes nog wel even langs, fijne dag:dag:
Goedenmiddag.
@Beps: Nog bedankt voor de gelegenheid van daar boven. :kus:
Ben nog steeds zoekende waar ik nu toch weer eens heen zal gaan en heb hier en daar al offertes van laten komen, maar ben er nog niet helemaal uit.
Verder even niet veul te melden. Kokkie ff met oudjes lol2 hier uit de buurt naar de Lidl* voor de boodschappen, die ze zelf niet meer kunnen halen en ik ga zo ff lunchen.
@Raak: Weer rust in de gekuisde tent lol2 cheeren nu nog ff een bietje telewerken thuis.
@Beps: Werkse vanavond. :mad: lol2
Och jee… de sirene hier. Tja… hoorde ik op het werk natuurlijk nooit.
Iedereen een fijne dag, al dan niet werkend.
Hey meiden, ik druk op het werk…gisteren echt helemaal niets gedaan, languit in de zon, en in het zwembad wat hubs even had opgezet…maar heb nog steeds het idee dat er een intercity met zware loc over me heen heeft gereden, maar goed dat gaat wel weer over.Moet geestelijk ook de knop nog omzetten. Maar het komt goed…
Iedereen een fijne dag…want echt bijgelezen heb ik ff niet…dus een beetje ego zeg maar.
Maar dat bedoel ik niet rot…
kus voor iedereen.
@Viva: Niks ego… we weten allemaal wat een werk je de laatste tijd verzet hebt, dus nu ff lekker rust… al is het dan druk op je werk.
Ga straks lekker genieten van je rust, zowel geestelijk als lichamelijk. :kus:
Hou je haaks!!!
het is hier rustig…
Ik ben aan het kijken voor een buitenkeuken… pfff wordt je ook niet vrolijk van die prijzen…
Denk dat het voorlopig blijft bij een skottel. Maar goed ik ga nog even verder neuzen… Want wie weet… misschien vind ik er 1!!
@viva: geniet van je rust!!! En gooi het er allemaal meer lekker uit!!
@roanna:is nog steeds zoekende. Heeft vele offertes opgevraagd… ze houdt ons nog even in spanning!! Wordt het turkije- turgutreis-alanya-lara-kusa of wordt het spanje of ja en ga zo maar door. Of gewoon nederland?? Succes met kijken… Vind ik ook zo leuk om te doen!!
Heb voor mijn reis naar buitenkeukens ook nog lekker naar vakantie gekeken… HEERLIJK!
@Roanna: hihi…sterkte met zoeken, of beter: Veel plezier met zoeken!!!
@Viva: Niets erg hoor, ego, je bent zo druk geweest, eerst even de batterijen opladen. Dus nu even rust, opdat je over 6 wkn er weer lekker tegen kan…
Ik weer op het werk…bah lol2…
@MK: Ik had juist op jou gewacht. Fijn dat je het topic nog gevonden had…
Dikke :kus:
HELLUP!!!
Wie weet het: VROEGUHH had je die beessies, die je zo ‘door je vingers’ liet glijden…van die soort ‘beessies’ maar dan met een doorzichtig (vis)draadje eraan…
HOE HETEN DIE???
Ik weet precies wat je bedoelt, maar een naam??
Al gevonden…magic worm