Beps : nooooit van gehoordlol2
MK : :kus:
@Raak: Ik van de naam ook niet, wist meteen wat mn collega bedoelde…
Wat ze ermee moet…kanmenietschelen.com… als ze er blij mee is…
@Beps: Ik ook niet hoor. Wel wandluizen, broekpaling en dergelijke, maar hiervan nog nooit. lol2 Maarja… wat je zegt, als je collega er maar gelukkig mee is. Toch!
@Raak: :dag:
@MK: Alweer een beetje bijgekomen van de vakantie of toch nog wel een bietje de blues? Trouwens… voor jullie allen… :kus:
Hallo allemaal hier ben ik dan weer na even een tijdje afwezig te zijn geweest. Afgelopen weken/maanden erg druk geweest met inpakken, verhuizen en alles regelen. Woon sinds 19 juni op mijn nieuwe adres. Ben afgelopen donderdag begonnen met mijn nieuwe baan. Bevalt goed tot nu toe. Toen ik afgelopen vrijdag na werken naar huis wilde gaan vertelde de assistent supermanager dat hij erg blij word als hij mij achter de kassa ziet zitten en met klanten omziet gaan. Erg leuk om te horen natuurlijk, dat al na je 2e werkdag. Vandaag nog lekker vrij en dan morgen weer werken tm vrijdag. Tot aan mijn vakantie eind augustus heb ik een wisselend rooster en na mijn vakantie krijg ik een vast rooster. Afglopen week elke avond nog druk geweest met dingen uitzoeken en uitpakken, wat kan er in de doos blijven zitten en wat willen we wel gaan gebruiken. Elke avond dat gedaan tot het slapen gaan. Erg vermoeiend maar gelukkig heb ik weer ik weer overzicht. Moet nog wel dingen uitzoeken maar het grootste gedeelte is gelukkig al wel gedaan. Nu langzaam aan ook mijn eigen dingen weer gaan oppakken, TTT, wenskaarten maken, lezen. Maar samenwonen bevalt goed tot nu toe.
@beps: heb er ook nog nooit van gehoord
@mk: welkom terug! hoe was jullie vakantie?
@trl en c: bedankt voor jullie kaartje!
@roanna: hoe is het? hoe bevalt om niet te hoeven werken?
@raak: hoe heeft J. het gehad?
@koliboli: ook bedankt voor jouw kaartje!
Zo nog 15 min en dan zit de 1ste werkavond er weer op…
GIGA rustig…
@bep: moet je vanaf nu weer veel werken?
ikke ga slapen, morgen werken van 9-18 uur slaap lekker allemaal en tot morgen
@beps: sorry kon bij die ene post je naam niet meer wijzigen!
@Linda: Geeft niet: nee, niet veel. Het is zomer, komkommertijd…deze week alleen vandaag morgen woensdag, 18 uur totaal, elke week minimaal 2 dgn vrij…en max 27 uur werken tot eind juli… ik vind het PERFECT!!! lol2!!!
**Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Môge
Ik weer wakker, totaal verrot: Hoesten, hees, stem kwijt…
Zo eerst maar aan de Isla en kijken of het tot rust komt…
:dag: tot straks
Goedemorgen meiden…zit al weer achter mijn bureau, en het is hier snikheet, maar goed tot 2 uur of iets in die richting en dan maandag weer.
Straks nog het alarm terug brengen, en het modum opsturen. Morgen de laatste was laten labelen, en dan kan ik op mijn kont gaan zitten hahahahah.
Beps ja die beessies ik ken ze hoor met zo’n nylon draadje.
Raak J. weer aan het werk, en jij een schoon huis
Beps geen stem meer, hoe moet dat nu vanavond als ze winnen…toch maar de vuvuzela erbij gebruiken dan.
Linda overgehuisd en bij je nieuwe baan begonnen.
Mk een lekkere vakantie gehad.
Cyn hier niet gespot, ook al weer druk aan het aftellen.
Bloemmie vermaak je je nog een beetje, of kun je niet meer op internet komen.
Marion ook al lang niets meer van zich laten horen of heb ik er overheen gelezen.
Roanna geniet van haar pensioen, en komt de dag wel door samen met kokkie.
en toen…en toen…uhuuuu leeg, blanco.
Goedemorgen all,
Viva : wowwwwwwww wat een update, sluit ik me graag bij aan
Fijne dag voor iedereen
Iedereen al een beetje zenuwachtig voor de wedstrijd van vanavond??
Vanavond kijken we bij mij,C gaat lekker bij opa en oma slapen.Maar straks eerst me nieuwe fiets ophalen… En we hebben een groot zwembad op ons binnenplaats staan,2 buurmannen hebben er 1 gekocht met een doorsnee van 3.66 m.
das nie mis! lekker groot en lekker plonzen!
ik ben er wel maar en een beeje moe.
Tlr. lekker een duik.
bloemmie rustig aan meis…hahahahah hoor wie het zegt.
Goedemorgen all.
**Zijn jullie er klaar voor? **
@TRL: Dus toch!!
Lekker spatten en spetteren dus. Nou, ik hoop dat jullie en nog een tijdje plezier van mogen hebben en zoals het nu naar uitziet, voorlopig wel. :cheer:
@Beps: Isla? Misschien een Margaritha er achteraan en je zingt weer als een vogeltje. Anyway… beterschap hoor!
**Verder sluit ik me ook ff bij Viva aan. **
Ga nu ff mijn bakkie doen en dan snel showeren om zolang mogelijk van deze mooie dag te gaan genieten.
**@Linda: Gefeliciteerd met alles en wat fijn dat alles nu een beetje op z’n plaats is. **
@Bloem: Volgens mij was er vandaag wat met jou of bij jou, dus heel veul succes of moet ik sterkte zeggen?
@Viva: Rust…(bijna) eindelijk rust. Wat is dat, zou je bijna denken he?
@Raak: Ole, ole, ole, ole in koor. :cheer: :cheer:
**@Roanna: Isla is een zuigtablet, en ik moet zeggen dat ik er erg veel baat bij heb meestal…
@Bloemmie: Rustig aan … maar bijna veel rust ;)!!!
Ohhhh ik baal nog steeds, wel TV geregeld voor de avond haha**
**@Beps: Oke… weet ik dat ook weer. Hopenlijk komt het goed met die tv op je werk. **
Mijn internet ligt er steeds uit en dat is al een paar dagen zo, dat ik iedere keer de modem moet resetten. Als dat te vaak voor komt, ga ik switchen hoor. :mad:
Meiden… fijne dag en verder nog en vast nog wel tot laters ergens. :dag: