Trl : heerlijk hoor, lekker plonsje nemen, leuk geregeld. Nou alleen die dronkelappen na de overwinning er uit halen :cheer::cheer::cheer:
Beps : ach jeetje, werken vanaaf maarre gelukkig wel een tv
Roanna : ja hoor, we zijn er klaar voor, vooraf bbc en daarna…ole ole ole olelol2lol2lol2 De rose ligt weer koud ennnnnnnnnnnn heb ook maar alvast flesje champie voor zondag koud liggen :cheer::cheer::cheer:
Bloem : relaxxxxxxxxxxxx
@ roanna ik weet van nix? was er iets? geen idee…
Viva: klopt… ik zit niet zo lekker in mijn vel… dus heb even een pauze ingelast…
Cynnie kus erop…gooi je haar los, en tel verder af.
Roanna…jij dus al bijna gesetteld voor vanavond.
Bloemmie??? ik weet het ook niet.
Raak heeft de champy al klaar liggen.
en we moeten ook nog eten vandaag, ik weet het ff niet meer, wie heeft een idee, wel iets snels en makkelijk, maar moet ook nog lekker zijn.
Ik maak vandaag macaronischotel(kan Rubbie hier eten en ik meenemen naar t werk)
Ohhhh…pfff WARM…
**@Bloem: Dan weet ik ook ff van niks. **
@Viva: Uhhh… wij gaan eerst tomatensoep uit de zak eten met een stokbroodje kruidenboter erbij en dan nasi van eigen huis met alles er op en aan en dat moet het voor vandaag zijn. :chin:
**@Cynthia: Komt vast weer goed. Stap vor stap en aftellen weer. **
@Raak: Nou, zo te zien kan het feest bij jou los barsten. :cheer:Wel de kop erbij houden he!!!
**@Beps: Ook lekker makkeli. **
hubs is niet zo gecharmeerd van pasta’s dus dat gaat hem niet worden denk ik.
misschien wel iets van garnalen in knoflook, met stokbrood en kruidenboter…en iets van komkommersalade met dille, dat is zo jammieeeeeeeeeee
@Viva: Garnalen op een stokkie, even op de gril…(bbq) ook een optie(En lekkeerrrrrr…)
Gewoon niet te moeillijk maken…en genieten vanavond
Iemand een idee wat het gaat worden wie durft te voorspellen??
2-0 voor nederland
Beps : 2 - 1:cheer::cheer::cheer:
Viva : enne hier MOETEN oranje tompoezen bij de koffie van de kleinkidslol2lol2
hahahah…ja en worteltjes en gerookte zalm, wel helemaal in stijl blijven he Raak
Beps goed idee, gewoon op de bakplaat, en klaar is klara
Ohhh oranje tompoucen…denk dat ik die maar eens meeneem naar t werk…
@Viva: Ja he… vinden we hier echt een toppertje…en dan idd met salade met dille, of iets met knoflook(of de marinade voor de garnalen met knoflook…ook zooo verschrikkelijk vies lol2)
En ook hier denk ik 2-1, heb zelfs al een idee voor de ‘finale tegen Duitsland’ … maar eerst die 2-1 voor Nederland maar afwachten…
@ roanna gordon is vandaag jarig, bedoelde je dat voor belangrijks vandaag?? ik heb er nix mee igg ![]()
@Bloem: Gordon? Welke Gordon? Ramsy? Ik heb er in ieder geval ook niets mee. Laten we het maar op de bekende klokken en klepel houden. lol2
Iedereen aan het oranje voedsel. Nou, toevallig is de totmatensoep ook oranje. :cheer:
**3-1 voor Nederland. **
He… wel K*T hoor, dat die wijzigknop weg is. :mad:
Viva: Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk lol2