Turkish Tea Time

http://www.budgetflag.nl/upload/cache/B6CC230078EEAACBB969FBA0A26C7D2B.jpg

De oranjekoorts begint al aardig op te lopen hier…

**@MK: Zoals ALTIJD… zo nog even oranje limonade halen voor de avond, en een biertje zonder alcohol(voetbal zonder bier…daganie…dus…) **

Ohhhhh ik krijg er alweer pijn in de buik van…krampjes enzo…

@ roanna nee gordon gordon… van ik heb er de kracht nie voor
whatever…

@Bloem: Oh, die. Broer van Gerard toch? Met die oude volkswagen? Nouja, inderdaad… whatever. lol2 Ken ze nie!

@Beps: Beps…dakannie he!! Bier zonder alcohol. Da’s net as alcohol zonder bier.

** Toch al last van die wormpies in de buik?**

Oh, ben best alweer een bietje nerveus. :cheer:

Beps : bij mij gaat dat prima hoor : voetbal zonder bier lol2lol2lol2lol2
Viva : wowwwwwwwwwwwwwwwwwww jouw vlag is mooi groot, ik heb een kleintje op FB
Roanna : jij al een bietje de zenuwen, wel blijven kijken he vanaaf
MK : jaja dat is hier al goe losgebarsten he :cheer::cheer::cheer:
Bloem : heppie wat vanavond met Gordon ???
Ga nu ff naar AH voordat alles uitverkocht is:dag::dag:

**Daar heb je ons niets over verteld lol2lol2!!!

Nou meiden, ga me in t oranje steken, boodschapjes doen… en op naar t werk…
Dus…

:dag: we houden contact als het zover is…:dag:**

Hier geen last hoor van voetbalkriebels hoor! J. is helemaal anti voetbal.
Ik net de verjaardagstaart voor G. besteld, zondag gaan we het vieren. Morgenochtend gaat hij wel trakteren op het KDV en dan morgenmiddag alvast het partijtje voor M.
Net cake gekocht, allerlei versiersels en natuurlijk slagroom. Chips, pakjes drinken, patat, kroketten enz. enz. Ben wel erg benieuwd hoe het zal gaan…

Ohhh wat gaat dat snel, das al weer 3 jr geleden…
Meiden wat hebben we een hoop met elkaar al meegemaakt…:tear:
(ben zo jankerig de laatste tijd, eergister ook nog naar Hachi gekeken… nu blijft het lopen … )

@Beps:La je lekker gaan hoor. Ik heb dat ook zo nu en dan hoor. Kan me sommigen dingen gewoon niet voorstellen. Nog steeds niet!!!

@MK: Ja… tss… is dat alweer zolang geleden? Wat een feest wordt het weer dan. Gezellig hoor.

@Raak: Wist ik ook niet hoor. Echt niet. lol2

Wij ook nu ff schapjes doen en ik ook natuurlijk in het oranje. Wat dacht je dan.

Ben zooooooooooo… zene… ik kom er niet meer uit! lol2

Laterssssssssss en Beps… wie kiep in tuts ofkorselek vanavond. Werkse zo.

Oh ja… 13 Okt. 8 dagen ADR voor € 951. 2 pers. Bij Coreon. Twijfel, twijfel.

@Roanna: En??? Bij S?? Wekeepintoets…

@iedereen: een hele fijne oranje avond!!! Het is een blijft spannend. En uru is natuurlijk wel een schop ploeg!! Hopelijk laten ze robben een beetje heel!!!

**Mooi prijsje Roanna…wel een beetje laat in het seizoen of niet??
Mk ja morgen al weer 3 jaar onze kleine grote G. toen zat je om half 9 nog op ww hahahaha, spannend voor hem.
Beps bier zonder alcohol…blehhhhh…dat is net een condoom, toch??? Voeten wassen met je sokken aan. Werkse meis.
En wat the f*ck is dat met Gordon…die omhoog getilde marktkoopman toch???
**

Net paps aan de telefoon gehad, hij heeft het fantastisch, geweldig…o hemel zij dank…hoop dat het zo blijft.

OHHHH WAT GOED!!! Ik duim mee dat het zo blijft. Hij heeft natuurlijk veel aanspraak ed. En verzorging… dus…
Jaaaaa ik denk dat het wel zo blijft…:wink:

Viva : bij mijn moeder na 4 jaar nog steeds zo, hoop voor jou ook, denk het eigenlijk wel hoor
Zo Dames : wij zijn er klaar voor, ik hoop “onze” jongens ook.
toi toi toi, veel kijkplezier !!!:cheer::cheer::cheer::cheer:

Zo, bezoek net weg.

Ik ben er klaar voor hoor. :cheer:

@Viva: Vorig jaar waren we ook dezelfde tijd in ADR met mijn schoonzus en zwager en het is dan toch nog zo’n 30 graden, alhoewel je dat van te voren ook niet weet. Het is wat minder druk in het dorpje, dat wel, maar ADR zat vol dus daar heb je genoeg te doen nog. Oke… je hebt dan natuurlijk wel huize Avondzon en Weltevree gehalte, maar daar hoor ik bijna zelf al bij. lol2

Nu heb je nog die €50 extra korting bij coridon. Eerdaags niet meer!
**Nog ff nadenken. **

@Viva: Nog vergeten te zeggen… tja die wijzigknop is weg, maar dat zijn goede berichten over je vader. Houwen zo! :thumbsup:

**Wijzigknop is bekend, we hebben het Jeroen al aangegeven.

Zooo even de hapjes klaar zetten, en dan gaan we naar hiernaast(in de planaire ruimte hangt de beamer, en goed geluid…)**

Kampioenen!!!