@Raak: Wat is er morgen met jou dan? Heb ik nu weer iets gemist?
@TRL: Lekker hoor. En nu een keer naar iets heel anders. Leuk hoor! >>>
Oh, nu kan ik helemaal niet meer bij de vissies, want mijn java is niet up to date of zoiets. :mad: Nou, maar ff wachten tot de buurman weer terug is van vakantie.
Truste lieve mensen en tot morgen maar weer. :slapen: :kus:
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
@Raak: Oh sorry hoor. Nu achteraf weet ik dat ik het wel gelezen had, maar was het gisteravond toch ff kwait, maar nu weet ik het weer. Heel veel sterkte, als je het nog leest. :kus:
@Viva: Nou, hier ook hoor. Met de franse TGV slag er door heen hier en dan heerlijk genieten van het weer. Vanaaf even naar de dochter, want die is jarig vandaag, dus onze dag is al wel weer gevuld.
Iedereen een fijne dag verder en geniet van het weer, zolang het kan. Ik hoorde net, dat het nog wel even zulk mooi blijft, dus worden wij even verwent. cheer :zon02:
Trl: jij lekker naar Italië… Goeie keus om het toch gewoon even te proberen! Daar zijn geen herinneringen… dus hoop dat je daar echt voor de volle 100% kunt genieten! :kus:
@trl: wow je gaat nog lekker een weekje genieten in Italie!!! Lekker hoor!!!
sommige zijn even schapjes aan doen…
Ik net naar mijn buurmeisje gekeken want die gaat trouwen…
En nu mail checken en dan lekker de zon in want die schijnt hier met al zijn glorie!!!
hahahahaha
Roanna gefeliciteerd met jullie dochter.
Ik net binnen boodschapjes gedaan, op een terrasje een bakkie gedaan, en nog even geshopt,
1shirt, 2 rokjes, 1 legging en 1 paar schoenen op de valreep. Dus mezelf lekker verwent, nu even een was wisselen, en stofzuigen en dan vind ik het wel goed.
Zo, ik ook klaar met alles en alles op mijn gemak gedaan en zelfs tussendoor nog schapjes wezen doen en een ijsje wezen eten.
Bed weer lekker verschoond, dus ruikt weer heerlijk alles. cheer
@Cynthia: Ik heb alleen jou nieuwe profielfoto gezien, maar de rest kan ik echt niet vinden daar, dan alleen je Thailandalbum. Maargoed, ik zal wel weer wat verkeerd doen en dan hoor ik het graag.
Kan intussen ook weer bij de vissies ( iets gedownload), maar b.v. mijn boot plaatsen lukt nog steeds niet. Wel de afbeeldingen op die munten. Stom gedoe. :mad: En toch kijk ik iedere keer weer. lol2
@Viva: Ook lekker kalm an gedaan vandaag. Gelijk heb je. Stap voor stap he en morgen weer (nog warmer) een dag!
Zal ook eens kijken voor die mutsen bij V en *. Heb alleen geen idee, welke maat ik heb. Koop ze altijd op de gok bij de ZM. Zal eens kaike!
Roanna er zal toch wel ergens een maat in staan???
Cynnie ik had niet zoveel keus…niet veel in mijn maat meer voorradig, ben al blij dat ik er 1 heb. Heb toevallig verleden week er nog een gekocht, een turquoise…
zo meiden, ikke weer terug van de sollicitatie… had andere kleren bij me, maar ja, autorijden zonder airco, daaro wachten, zat me toch een party te zweten…
maar goed, gesprek ging een beetje zo-zo… halverwege merkte ik al dat het niet de ‘droombaan’ was, qua combinatie werk-studie. die directrice was ook zo stug als een loden paal, dus merkte al vrij snel, dat dit em niet ging worden…
maar goed… stapte dus naar buiten en dacht… dit wil ik toch allemaal niet…!! wat een gedoe… F*** it! Ik ga gewoon die studie doen en dan zien we over een half jaar wel weer hoe ver ik ben en hoe de arbeidsmarkt er dan voorstaat. Dus als ik dit gepost heb, dan ga ik naar de loi site, om me nu toch echt definitief in te schrijven voor de opleiding Communicatie & Multi Media Design… zo!