Turkish Tea Time

@Jac: Even nog een berichtje aan Jac. Oh, maar het zou heel goed kunnen hoor, dat jou tickets voordeliger zijn dan elders, omdat jij waarschijnlijk ook een van de best members van dat hotel bent en misschien voor een vriendenprijs er naar toe kan. Als ik zeker wist dat het veel zou schelen, zou ik de gok zonder SGR ook wel durven wagen, maar dat zal in mijn geval denk ik niet zo zijn, dat het veel voordeliger is.

Maar ik gun het je van harte hoor en bedankt voor je antwoord… >>>

Hallo meiden…ik ben al druk geweest, nu ff tijd voor WW.

Wendy meissie heel veel sterkte, en machtig gewoon zoals jullie als team je hier doorheen slaan…maar pas op hoor…neem de tijd. Ja ik ben er woensdag ook hoor.
Raak jeetje wat eens schok zeg, arme jongen wil hij voor oma even een demo geven en dan dit…vandaag hem maar even lekker verwennen, en wat een onzin met je ego…hallo mag je even.
Roanna weer op zoek voor adr…enne kokkie uitgewerkt en een lekkere bbq, het weer doet er goed aan geloof ik hittegolf op komst…tja zal niet zo zijn, als ik moet verhuizen is het altijd bloedheet…echt waar hahahahah, nou ja beter dan regen maar je zweet zo he als je moet sjouwen (nee ik niet de zware dingen).
Beps hele programma omgegooid en Rubbie als mien Dobbelsteen.
Bloem een goede instelling en gelukkig weer goed geslapen.

Nog geen nieuws over Raaks kleinzoon dus…
Nog niet druk op t werk. Gelukkig.
Meeste nu klaar thuis voor mij nu even ‘rust’… Pfffff hihi, werk en rust :wink:

En dan ECHT vakantie? lol2

@Viva: Ja, zul je net zien, als jullie moeten verhuizen dat het bloedheet wordt. Maarja, wat je zegt, alles beter dan dat het konstant door pijpestelen regend. Moet je ook niet aan denken.

Rug nog aan het opspelen momenteel?

Nou, ik geniet ook nog steeds van mijn vrijheid hier thuis hoor! Doen en laten wat ik wil, maarja… vanaf volgende week is kokkie ook weer thuis, dus even zien of dat wel goed gaat. :unibrow::wink:

Nou ja vakantie… nee ik ren me rot tot die tijd…;)!!!

Maar nu op mn werk even lekker rustig aan

@Beps: Tja… dat kunnen niet velen zeggen dat ze kunnen uitrusten op het werk, maargoed, als je de gelegenheid daar hebt… nemen. lol2

Maargoed, ik ga ook eens even verder met wat doen hier thuis. Niet dat ik nog niets gedaan heb, maar het schiet niet zo op. Morgen komen ze hier een nieuwe energiemeter plaatsen, dus moet het meterkastje leeg. Pfff… er daar stond nog wel het een en ander in, maar het gaat er nu op lijken.

@Roanna: Succes!!!

@roanna: wij zijn benieuwd als kokkie thuis is… hahahaha nee hoor ik ben er niet bang voor en dan ken ik jullie persoonlijk geen eens haahha.
Volgens mij gaan jullie op en top genieten van alles saampjes…
En linda gaat officieel per 1 juli samenwonen.

trouwens wat een blunder portugal heeft gewonnen met 7-0 van noord korea!!!

Ja, wat een afgang he!!!

@Jac: Dat zal zeker ook wel lukken hoor. Lekker dagjes uit naar hier en naar daar. We vermaken ons wel. :wink:

Even snel bijgelezen.
Wendy,heel veel sterkte de komende dagen,denk er ook elke dag aan hier.

Raak,die waveboards schijnen erg veel botbreuken te veroorzaken ziekenhuizen zijn er niet echt blij mee maken overuren,Sterkte voor je kleinkind.

Roanna,een reisje geboekt,dat de koffer ingepakt is?

Allen,sterkte de komende dagen.

@TRL: Ikke? Was maar waar. Ik denk dat je Beps bedoelt. >>>

Enneh… geniet er nog even van he. Groetjes aan Cyn als je haar nog ziet.

Roanna,owww omdat je schreef mijn reis kan morgen starten… Dacht ik die hebben nog een goedkoop reisje geboekt…

Genieten,dat is toch wat anders gelopen,Cyn zie ik niet meer,vanavond haar laatste avond,morgen om 16.00 uur vliegt ze.

@TRL: Mocht je het nog lezen…dat bedoelde je!! Nee, ik bedoelde daarmee, dat ik mijn treinticket al via internet gekocht had, om morgenavond naar L’town te reizen, omdat we woensdagochtend al vroeg met de auto van Beps willen/moeten vertrekken voor de reis naar Zeeland.

Maar het had natuurlijk wel gekunt, maar dat was het dit keer nog niet.

Zo, kokkie ff showeren en dan nog snel ff schapjes doen bij Dirk en voor voetballen weer thuis.

Latersssssssss :dag:

@ TRL hoezo nie genieten dan??? wazzup??

@all, ben weer thuis. Zoon en kleinkids was naar dochter gekomen. Hij is dus weer thuis maar krijgt volgende week als het goed gaat ander, lichter, gips.
Nu is het heel zijn arm, en midden nederland heeft vroeg vakantie, dus daar is die mooi klaar mee.Maar ja, het is niet anders.Verder gaat het gelukkig goed met hem. Dank jullie wel voor je reakties.Hebben lekker durum doner gegeten met z’n allen als troost
Trl : niet goed gelopen ???
Beps : toch nog druk druk druk
Viva : hittegolf???ik lees rotweer dit weekend:mad:
Roanna : lekker saampjes thuis straks, komt wel goed hoor
Jac : ja scoren makkelijker dan Nederland he lol2lol2

@ raak owhhh hele arm in t gips en dat met de zomer voor de deur… gelukkig wordt ie wel lekker verwend! een teddybeer doet wonderen!

Bloem : nouuuuuuuuuuuu,\bij hem niet meer hoor. Meer oorlogs en vechtgames haha

Hier een foto van afgelopen woensdag van mijn zoon en kleinzoon,zo zie je,niet zo’n kleintje meer helol2lol2

Zo mezelf eens wat verwend: ik zit aan de patat met calamares… jammie…
Thuis, lekker rustig geweest, en nu eens aan de slag hier…

@Raak: Ziet er goed uit die 2… En ja die is niet meer te lijmen met een teddybeer…