Turkish Tea Time

goedemiddag allemaal
gisteren kon ik niet reageren wist gewoon domweg niet wat ik moest zeggen…
Maar goed het is weer een nieuwe dag…
alle papa´s fijne vaderdag nog. Ik hou er zelf niet van zo´n verplicht nummertje.
En mijn vader had in april al zijn kado gehad. Erg makkelijk zo.
Zag dat het super weer werd aankomende week.
Ik zit in het nachtleven dus ´s middags lekker in de zon. HEERLIJK!!!
@beps: je ouders misschien in september?? Wie weet zie ik ze dan weer. Of worden het mijn buurtjes…
Niet dat ik ze uitgebreid gesproken heb alleen morgen middag en goedenavond o ja en een keer welterusten want toen liepen we gelijk naar de lift.

@Jac: Heb jij bij Sander geboekt of gewoon hier op een reisbureau of internet.? Ik zit n.l. ook hier en daar nog even te kijken. Alleen eerst ff kijken hoor! lol2

Zo, nu weer eerst ff naar de Ma*.

Laters :dag:

@roanna: lekker hoor…naar de grote M!
Ik heb bij sander geboekt omdat het voor mij erg schilde in de periode dat ik heb geboekt…
bij necker#### , Oa#, ark# ect ect was ik meer kwijt toen die tijd…
Maar nu durf ik het niet te zeggen natuurlijk

@ allen,

Lees over spammail van Toos, dit klopt dat heeft zei niet zelf verstuurd maar ze werd waarschijnlijk gehackt, heb inmiddels haar wachtwoord verranderd en binnekort zal haar account verwijderd worden, hyves en facebook laat ik nog even staan maar zal t.z.t ook verdwijnen.

Mochten jullie het gewonen lijstje willen plaatsen mag dat uitteraard, 28 juni is haar verjaardag, hier zal ongetwijfeld bij stil gestaan worden.

Ter inventarisatie, wie van de meiden is er aanstaande woensdag aanwezig? voor de meiden die we vergeten zijn een kaart te sturen, de begrafenis zal gehouden worden op woensdag 23 juni aanvang 10:15 in “ons Dorpshuis” te Nieuwerkerk, 11:45 in stoet richting begraafplaats en rond 12:30 terug in ons dorpshuis voor de mogelijkheid tot condoleren.

Ons Dorpshuis
Poststraat 20
4396 CA Nieuwerkerk

Groetjes Wendy

hi lieve wendy

druk met alles regelen… morgen ook nog de verjaardag die niet meer is…

ik ben er woensdag bij, boeit me nix of er gewerkt zou moeten worden, ze zoeken het maar uit

:kus:

@Bloem: Even corrigeren dat is niet morgen, maar volgende week maandag.

@Wendy: Fijn meid, dat je ons even zo alsnog op de hoogte houd. Ik kom met Beps mee, dus wij komen zoiezo. Sterkte met het alles regelen hoor. :kus:

Oh ja, dat van die spam dacht ik al wel een beetje, anders had je vader het mij wel verteld als ze wel zelf aan het mailen was geweest, denk ik. Maar het had gekunt natuurlijk, dat ze aan het oefenen was.

Ja, en ben alweer terug en het was lekker. :chin:

Nou, ik bedoelde ook in September danwel Oktober. Niet nu in ieder geval. Veuls te duur!!! Maar ik vraag wel even info. Bedankt! :chin:

Ik zat ineens te denken… ik zie zo nu en dan Linda hier wel online, maar is ze eigenlijk al verhuist? Ik dacht van wel he!!!
Ik heb laatst wel je nieuwe adres en dergelijke gekregen, maar weet niet zeker meer wanneer het nu in ging. Dus hierbij Linda: ( misschien een beetje laat)

Nog van harte fefeliciteerd met het samenwonen, nieuwe baan en jullie nieuwe stekkie. Heel veel plezier, geluk, liefde en vooral gezondheid gewenst.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/huizen/huis11.jpg

Lieve lieve Wendy: Dat je zo stil staat bij alles… Wat een machtige meid ben je toch!!! Toos was niet voor niets ZOO trots op jullie!!! :kus:!!!
Zoals Roanna al zegt: Zij en ik komen samen.
Dat het om spam ging dat begreep ik inderdaad.

Ik ben dus weer thuis, heerlijk ontspannen met mn fam.
Ehhh

@Roanna: Mn ouders hebben bij S…dinges geinformeerd voor september… nou echt… de moeite waard(NOT!) het scheelde wel geteld 40 euro op 2 pers 2 wkn…(en bedenk geen SGR/ANVR!!!) S…dinges is zelfs geen nederlander meer!!! Nee ik boekte wel via een aanbieding ofzo…

@Beps: Oh, bedankt dat je dat even hier verteld. Ik had alwel zo’n idee, want ik had dit voorjaar ook een offerte gevraagd voor Juni.j.l. en dat was al best een stuk duurder dan de touroperators hier. Bedankt voor de tip. Hoef ik die moeite nu niet te doen.

@Roanna: :wink: Jij bedenkt dingen die mij tijd schelen, doe ik dingen die jou tijd schelen…wat een teamwork…:wink:

@beps en roanna: het scheelde mij wel enorm en dat is voor mij de moeite waard!!
Maar goed de sgr en anvr ja dat klopt… maar ik ben daar niet bang voor!
ieder zijn ding toch!
En ja aanbiedingen schelen altijd!

@ Beps,

Tja, we zijn nu eenmaal een sterk team met z’n allen, en we kunnen met z’n allen praten en ook heel veel huilen. we gaan hoe moeilijk het ook is verder, zoals jullie al zeiden dat zou ze zelf ook willen, alleen t kost heel veel tijd.

Wendy : :kus: veel sterkte voor de komende dagen. Ik ben er ook bij woensdag
Zo, ik net thuis, dat was dus niet de bedoeling. De 4 kleinkids hadden het weekend bij mij gelogeerd, allemaal\leuke dingen gedaan en vanmiddag naar de bioscoop geweest en daarna het berenrestaurant. Toen om 6 uur richting Nieuwegein. denk ben ik lekker op tijd en zit ik om 9 uur aan een kopje koffie op de bank. Nou nee…kwam aan in nieuwegein en toen wilde de oudste ff aan de andere (allebei 11) een demo geven wat ie almet zijn waveboardkon. Na 2 seconden gevallen, dubbele armbreuk, ziekenhuis, operatie om 8 uur tot 22.30 daarna recovery en 23.30 op zaal,mag een nachtje blijven :mad: en toen ging ik met de 2 andere kleinkids weer terug naar Tilburg.
Sorry voor mijn ego maar kan het tegen niemans anders vertellen midden in de nacht

Goedemorgen
was om 6.30 weer wakker:mad: Nu maar een rustig aan daagje houden
:dag:

Goedemorgen all.

@Raak: Meis toch!! Wat een verhaal en logisch dat je dat midden in de nacht toch nog ff kwijt wou. He, wat een leuk weekend had moeten zijn, eindigd dan zo. Wat zullen jullie geschrokken zijn en zeker dat kleinkind van je. Zo pijnlijk. Auww!!! Nou, hopenlijk mag ie vandaag naar huis en tja, dan zal het wel een kwestie van in het gips en uitzieken zijn he? Nou, heel veel sterkte ook hiermee en doe inderdaad vandaag even rustig aan, om even nog van die schrik te bekomen.:kus: Komt alles een beetje tegelijk he!!!

Nou, verder heb ik even niets te melden. Zit aan mijn 1e kopje koffie en ga zo nog even het een en ander strak trekken hier en hopenlijk komt het :zon02: er nog even door, zodat we nog even buiten de krantjes kunnen lezen.

Laters :dag: en voor de werkenden…( zullen er niet veul zijn) werkse. :dag:

Jemmig Raki… wat een toestand… Gelukkig dat(ondanks zn pijn) het opzich allemaal goed lijkt te komen, en sorry voor een egobericht: ZEG!!! Nee hoor, een logische ego!!! Dikke :kus:

Omdat de komende dagen ineens iets anders lopen, eea omgegooid en dus zijn de koffers al gepakt(voor75%) straks even 2 uurtjes werken en dan de nagelmuts… Daarna rusten en morgen de hondejs wegbrengen, en dan ben ik overal klaar voor(lang leve Rubbie die het huis voor me doet)

dus… ik meld me wel weer
(sorry voor mijn egootje ;))

mogguh

ikke voor het eerst sinds… nou ja, sinds, een beetje normaal geslapen
was wel lekker…

@ raak jemig de pemig he! operatie???!! jaikss dan was ie wel rot gevallen zeg
zijn de kleinkids nog bij jou dan? nu afwachten hoe het samengroeit en dan paar weken gipsen… als de pijn weg is, is dat wel vetstoer he?

@ roanna kokkie en jij nu saampjes thuis?
@ beps welk design wordt het dit keer voor de nageltjes?

:turkey:Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!! :turkey:

Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Zo, dit was nog niet gedaan vandaag!!!

@Beps: Ik heb alles nu in huis, dus mijn reis kan morgen starten.

@Bloem: Nee, kokkie werkt nog tot en met, ik dacht donderdag en dan is het echt finito voor dit seizoen. Zijn nu al een beetje met de laatste voorbereidingen voor het volgend seizoen bezig, dan a.s. zaterdag de jaarlijkse afsluitende BBQ en dan is hij echt uitgewerkt voor dit jaar.

Ik nog in de doll en neem nog even een bakkie ( jullie ook? ) en dan maar eens onder de douche. Vanaaf even de haartjes toch nog maar even in de verf zetten en dan is Klara er klaar voor.

@Raak: :kus: