Nou,…dat doen we dan ook…zoveel mogelijk…
Ik heb vakantie…
Nou,…dat doen we dan ook…zoveel mogelijk…
Ik heb vakantie…
hoi
slecht geslapen vannacht, toch erop uit, viel een beetje tegen, fris windje ook. thuis gekomen en lekker geslapen. vis alleen net de rouwkaart uit de bus. kom tissues te kort!
de flessen rose waren in de aanbieding, trek er maar meteen 1 open, wie weet helpt dat…
Hier hetzelfde…
Heb nog een fles Asti…
Zo maar eens even de warmte opzoeken…zonnebank ofzo… kijken of ik een uurtje een tukkie doen kan…
Sorry, probeer morgen of maandag wel weer, voel me niet zoooo bie:kus:
Raak(en allemaal trouwens…): [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0)
Stap voor stap
Zo is het Beps enneh… het mag best even gezegd worden… jij heb nu lekker vakantie.
Meiden… hou jullie haaks allen. :kus:
Drink ik even een zoet roos wijntje erop. Proost!!!
@Roanna: een ouderwetse avond met een wijntje en een hapje… om te onthouden …
Ik ga naar bed, morgen bij mn zus met mn ouders even ontmoeten(ze zijn veilig teruggekomen)
En dan meld ik me wel weer(eerst in de ochtend ben ik er nog wel )
Trusten all…
Oh Beps… wat was dat soms lachuh he met die nootjes en de pinda’s op tafel en de flessen wijn die er dan doorgingen op zo’n avond en dan kwam jij de volgende dag en zei dan… nou niets bijzonders hier gezegd om op te reageren. Dan lag ik weer dubbel.
Ik zei laatst al, tegen weet ik al niet meer, dat ik alleen al dat geouwe ***r zo miste en nu, wat nu? :tear:
Dat waren nog eens tijden.
Maargoed dames… voor allen die proberen te gaan slapen zo, weltrusten all en tot morgen weer. :kus:
:dag: :slapen:
@Beps: Groetjes aan je ouders en vraag even hoe ze het weer hebben gehad in ADR en of ze nog weer een keer terug gaan.
Veel plezier morgen. :dag:
Laten we ze in ere houden, de Tena’s dan aanslepen, weten dat de kattenbakken gedaan moeten worden, de markt nog komt en … gewoon dat we het in ere houden met alle leuke dingen in ons achterhoofd…
Ik neem er een, kiezen jullie zelf maar uit…

En laten we het vooral zo houden…niemand zou het anders willen
:tear: maar ook met een :)…
En ik neem die laatste en ga mn bedje opzoeken…
:dag: tot morgen
@Roanna: Oh ja… ze hebben weer genoten, iedereen vroeg naar iedereen…en ze willen waarschijnlijk in september weer een weekje terug…dus…
Oh, dan neem ik die een na laatste. Lijkt me wel wat. lol2 Tuurlijk houden we dat in ere.
Oh, dat dacht ik al wel. Ik heb het ook best gemist hoor en ik kijk gewoon alles na of er tegen die tijd weer ergens aanbiedingen zijn en dan zou ik ook best weer graag willen.
Nou, tuste all. :dag:
voor mij ook die laatste… ik mistte toos ook zo erg de laatste tijd… met dat laatste berichtje., van dat ze heel voorzichtig zelf iets op de laptop had geschreven dacht ik echt: ze komt weer terug… we krijgen haar weer terug…
misschien juist daarom die harde klap… ik ben echt kapot… al dat huilen kost zoveel energie… tijd voor wederom een dutje…
Meiden, ik ga toch het lijstje weer plaatsen… ondanks alle dingen die deze week komen… ga ik donderdag ook op vakantie, en daarnaar kijk ik ook uit, een weekje bijtanken dus:
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI![]()
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Ik heb alleen de verjaardagen even weggelaten…
Goedemorgen all :kus:
Beps : heerlijk idee hoor, nu al vakantie. Fijne dag met je ouders, doe ze de groetjes
Roanna : die herinneringen kunnen ze ons niet meer afnemen he
Bloem : ik had hetzelfde idee, heb de laatste tijd, heel vreemd, via hotmail 3 mailtjes van Toos ??? gehad . Heel raar
Voor alle papa’s : een fijne vaderdag
Goedemorgen ladies.
@Beps: Helemaal mee eens. Ook jullie hebben het weer dik verdiend en dat mag iedereen wel weten.
@Raak: Precies zoals je het zegd. Ook ik had de afgelopen tijd ik denk, toch meer een soort van (3) spammail van Toos en een zelfs op mijn beide e-mailadressen. Bij gelegenheid vraag ik het wel een keer hoe dat kwam, maar dat is iets voor later, maar ik had net als jullie zoiets van… oh, misschien, misschien…Helaas!
Ik weet niet wat iedereen verder zoal gaat doen, maar een fijne dag toegewenst. Ik nu nog de laatste zondag alleen thuis, want deze week is het aspergeseizoen afgelopen en dan zitten we dagelijks op elkaars lip. ![]()
Oh ja en natuurlijk voor sommigen van jullie… een fijne vaderdag gewenst.
Ik zo maar even de :was: aanzetten.
:dag:
mogguh
@ beps groot gelijk! lekker op vakantie en gewoon het lijstje. lekker aftellen.
ja die spammailtjes heb ik ook gehad, maar ook van MK en TRL. ook van een van mn andere hotmailadressen van mezelf! hahah dus t kan allemaal
ik ga maar eens zitten puzzelen voor het komend schaatsseizoen. de data zijn definitief. ticket voor calgary is geen probleem, maar de accomodatie daar!! ik kan nix onder de 55 euro vinden… dat ben ik echt niet gewend. (voor n nachtje, okey maar voor een hele week?)
hallo meiden, een fijne pappadag voor iedereen.
Ja flessen wijn, nootjes, kattebakken, en markten we hebben ze allemaal gehad, en we missen het allemaal, incl. gebreide strings…voor iedereen moeilijk te bevatten en te verteren. Het zijn mooie herinneringen laten we die koesteren.
en ja Beps jij mag het lijstje plaatsen, en natuurlijk uitkijken naar een welverdiende vakantie.
Ik ook spammailtjes van Toos, denk dat er een virus in die pc zit, ik heb namelijk ook gehad dat uit mijn naam allerlei mailtjes kwamen…dan moet je je wachtwoord veranderen en dan is het weer over.
Zo klaar met de zonnebank… voor vandaag. Morgen nog 2 uurtjes werken(ik vandaag hele dag vrij, ach, dan mag ik weer helpen morgen…:))
Meiden, we gaan er gewoon mee door…verplicht ;)!!!
Dus…op met die wijn…nootjes…strings…KOM MAAR OP!!! ;)!
En nu… Rubbie wakkermaken, naar mn zus, eten, en weer terug…dus…:dag: Tot morgen…
(@Bloemmie: Jemmig…dat zijn idd wel prijzen…)