Turkish Tea Time

@Jac: In dat topic is waar we reageren… Dus als je iets wilt zeggen graag daar…(ook voor de familie ed is het dan te volgen…)

Zo hee… wat een rare dag vandaag. Straks even maar lekker tippelen met de buurtjes, kan ik tenminste even het hoofd leeggooien.

Trouwens ik zag dat mijn mooie duif ook weggevlogen was op de special topic. Nouja, als hij maar de goede kant op vliegt dan. De bedoeling was goed!

@Beps: Werkse nog even en doe kallum an he!!

@Miere: Welkom terug. :dag:

@TRL: Eet smakelijk straks met Cyn en M. ( Heb ik gehoord hoor) Ha, ha.

Nu ff hapje eten.

:dag:

Ja ik heb Cyn en TRL ook gesmst…schrokken zich ook rot… maar waren “blij” wel op ‘hoogte te zijn gebracht’…

@Roanna: Wandel ze…(Ja heel rare dag…:kus: )

Jac: Thanks

Bloem :stond dus idd langs de lijn
Roanna : wandelse met de buurtjes
Beps : werkse meis
Viva : grote overwinning dat hij nu getekend heeft
Sorry ben ff leeg

:kus:

Nou meiden, nog morgen werken en dan vakantie

@Beps: Nou, dan nog ff de laatste loodjes en dan… cheer. Het is jullie gegund hoor!

@Hans: Fijn Hans, dat je je toch nog een beetje betrokken voelt bij ons forum. Enneh… die nieuwe naam had ik ook al gelijk door, want Hans en een Eclipsefoto waren eerder je profiel, dus was het niet zo moeilijk wie nu Eclipse was. :dag:

Verder voor iedereen weltrusten alvast en tot morgen weer. :dag: :kus:

@Hans: Ik hoefde geen naam te zien, je manier van ‘spreken’ verraad je al genoeg.
En wat ik al vaker gezegd heb: We zijn hier voor de lezer, en ZIJ verdienen onze aandacht en kennis…

@Meiden, ik ga naar bed. Mn hoofd loopt om, veel te doen, en ik kom geen stap vooruit. Nu eerst maar eens morgen mn laatste werkdag voor 2 weken vrij…

ik ben ook helemaal leeg. gehuild, geslapen, teddie is mn beste vriend vanmiddag… ff mn zinnen verzet bij paps en mams… camera talk.
morgen wel erop uit, alleen niet zo uitbundig. schiet af en toe nog wel vol

IK ben te werk…vond vandaag nou niet een dag om het lijstje te plaatsen…

Goedemorgen allemaal,

Allereerst dank jullie wel voor de condoleances, het is voor ons en denk ook zeker voor jullie nog zo onwerkelijk. Het leven is zo oneerlijk, en god wat zal ik haar missen, m’n lieve moedertje. :kus:

Ik wil jullie namens Toos bedanken voor de geweldige tijd die ze samen met jullie heeft gehad op dit forum.

Liefs Wendy

@Wen: :kus: en ik kan er ook nog steeds niet bij lieverd…:kus:…

Goedemorgen all.

@Wendy: Nou, dat kun je wel zeggen hoe oneerlijk soms het een en ander is. Wie had dit kunnen denken? Maargoed, je mams heeft nu haar rust.

We willen jou ook bedanken voor al wat jij voor ons hebt betekend in de korte tijd, dat we jou ook hebben mogen leren kennen. Ik vind je een kanjer.

Ik wens jou en Jacco en de rest van de familie ook hier nog even heel veel sterkte toe. Dikke :kus: voor jou.

@Beps: Werkse nog even op je laatste werkdag. :dag:

Verder iederen weer een fijne dag. Helaas, althans hier, geen :zon02: en ook geen weer om lekker buiten te zitten. We zien wel hoe we de dag doorkomen. Oh ja… voetballen he!!!

:dag: Tot ergens weer.

Wendy : je moeder was een kanjer, we zullen haar altijd in onze gedachten hebben:kus:heel veel sterkte voor jullie

ik vind het zooo moeilijk om ‘gewoon’ de draad op te pakken,…

@Beps: Ik denk dat we dat allemaal wel een bietje hebben, maar ik ga toch wel even proberen tussen het krantje lezen door, even van het voetbal te genieten.

We moeten wel verder en ik weet zeker dat Toos dat ook gezegd zou hebben. Misschien even wat minder uitbundig, maar we moeten elkaar wel een beetje op de been houden.

:kus: Voor jullie allen.

Nou voetbal geluisterd…wat is dat spannend…die mannen weten een slappe wedstrijd(wat ik begrepen heb) tot iets heel spannends te maken…

@Roanna: zo is eht ook…maar toch

Goedemiddag meiden.

Wendy ook van deze kant, heel veel sterkte in deze heel moeilijke tijd. En ja het is niet te bevatten, mooie kaart trouwens en zoals het is geweest. Ook voor je vader en zus en natuurlijk jullie partners en de rest van de familie.

Voetbal ook gekeken en die kijkbuis staat nog steeds op voetbal.
Ook ik heb er moeite mee om gewoon door te gaan, maar Toos zou hebben gezegd, komop meiden de voetjes er onder.