Turkish Tea Time

Ja voor mij geen visum nodig(ehh 20 april… dus ehhh17 juli ofzo…op dag van vertrek 65-66 dgn, en 90 geldig)
Rubbie werkt va morgen nachten en dus nog de nacht van dinsdag op woensdag(makkelijke diensten, dus…) hoeft hij geen vakantie extra te nemen…(en kan me in de middagen toch gewoon met alles helpen)

Goedemorgen meiden.

Mk natuurlijk gemist,…geniet er maar lekker van in Side.
Beps bovenaan het lijstje
Bloem nog een maandje
Raak gaat voor het paarse kabinet (weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn)
Roanna aan de lunch geweest, en gevraagd voor vakantiewerk
en toen was ik het kwijt.
vrijdag he vandaag dus licht aan de rituelen…gisteren heeft paps getekend 2 juli verhuist hijzelf en 3 juli de grote stukken, een beetje krom maar het kan niet anders omdat hij op de pg afdeling komt kan hij alleen maar instromen door de weeks en niet in het weekend, maar ja ik heb alleen alle hulp in het weekend dus dan moet het maar zo.

@Viva: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat en dan een beetje omgekeerd… Jammer… hij GAAT en daar GAAT het om ;)!!!..

Beps zo is dat, maak me er ook zeker niet druk om.
Voor jou de laatste lootjes…lekker hoor meissie op vakantie, zal jullie goed doen:wub::zon02::vak02::slapen::kus:

Ben er ook echt aan toe. Nog 2 keer werken, morgen de dag(helaas geen voetbal kijken dus…) en dan… dan … VAKANTIE
Paps en mams morgen terug, zondag bij zus vaderdag doen(geen kadootje, maar de dag is het kadootje, lekker met de fam bij elkaar, vieren dat nichtje geslaagd is, en dat het papadag is, met een BBQ ofzo…)

VAKANTIE…ohhh hoe heerlijk klinkt dat hihi

ikzelf ben blij dat ik over 7 en een halve week weer mag…een toetje zeg maar…en dan heerlijk niet in de stress ect, althans dat hoop ik.

Dan zit hij lekker daar, en zorgen anderen(en klooien dus ook om alles in banen te krijgen) en krijg jij EINDELIJK de RUST die je verdient…:kus: Dus geen toetje, maar de start van een nieuw begin :wink:

Mogguh ladies. :dag:

@Beps: Look… who’s first? cheer cheer cheerBeps, geweldig hoor!!!cheerOok nog een leuk weekend tegemoet, dus jou vakantie begint eigenlijk al een bietje.

@Viva: Hoest nu met de rug? En best goeie berichten van je Paps, al had jij het graag iets anders gezien. Ach meid, hij gaat en dat telt.

Enneh… weet je… ik zag gister een advertentie in de krant van OA* naar ons laatste hotel voor in de maanden juni en juli voor… €299 en daar kan in mijn geval dan ook nog 5% korting af. Oh, ik zei al tegen kokkie… wel fijn dat we nu nergens meer aan gebonden zijn en eventueel zo de koffer in kunnen pakken. Maarja…lol2

Ik ook zo even aan de rituelen, maar eerst ff de visjes voeren.

@Roanna: Zeker… ik zag m ook(VOL!!! jammer de bammer niet meer te boeken…) maar idd als je dan zo wegkan…JAAAA ik kan daar zeker naar uit kijken :wink:

@ roanna lekker he die vrijheid?? gewoon gaan wanneer je wilt of wanneer de prijs het gunstigste is (en dan wil je!)

@ beps klinkt allemaal goehooeedd!!

@ viev hij gaat hij gaat!! das t enige wat telt.

raak staat vast aan de baan, ze zijn alweer druk bezig

de rug wil nog niet echt…

iedereen die wil, mag me mailen, mn phoon doet het niet ivm de vliegers hiero

ik ga hier ff weg op ttt./ww

Hallo Allemaal,
Crazy en ik zijn weer in t land, en we kunnen het beamen…het is echt vreselijk en onvoorstelbaar heet in Turkije nu. Vanacht om 4 uur werden opgehaald, toen was het nog 29 graden, gisteren overdag 42. Niet te doen, ook de turken hebben er erg veel last van. Verleden week is er in 2 dagen erg veel regen gevallen, en dat water verdampt nu ook allemaal, dat maakt dat het een hele vochtige warmte is.
Verder erg leuk en fijn gehad, zal er later nog wel over vertellen…
Nu niet, ben te geschokt over het nieuws van Toos…

Hier ook erg geschokt door het bericht van onze Toos,wens de familie en iedereen hier veel sterkte.

Het is ook niet te beschrijven… De moeilijkste post ooit die ik gemaakt heb.
Ik heb een sticky eraan gegeven, opdat hij niet wegzakt…maar waar het bericht ook staat, Toos vergeten we nooit…

Iedereen is verbijsterd…

Miere welkom terug…

Ondertussen op mn werk…zooo wezenloos…