@ roanna het was ook niet tegen jou bedoelt, maar ik vind het gewoon stom dat sommige mensen achteraf gaan zeiken over het wijzigen van de vliegtijden. Staat gewoon bij onder voorbehoud. en idd, als je dat niet wilt, dan kies je een andere maatschappij (maar ook daar kan en mag het gewoon gewijzigd worden-alleen komt t minder voor)
igg veel plezier bij de oud-collega’s. geniet ervan
@Roanna: Ik vlieg bij voorkeur met een hollander, maar nu dus ook met Cor en Don… Paps en Mams boeken bij Nackervrouw omdat zij(meestal) met transvertragia vliegen…vlogen nu dus met Pegasus…en die tijden waren een stuk ongunstiger. Wel terug met HV, maar dan dus weer ongunstig terug…
Het blijft bij pakketreizen zo dat ze op de vlucht moeten besparen, en dus daarin zoveel mogelijk schuiven. Omdat Cor en Don veel vluchten hebben(zeker op Antalya) stoppen ze die vluchten graag vol. En logisch, hierdoor zijn hun prijzen ook veeeeeeel aantrekkelijker…
En dus blijft het bij mij: 2 reisdagen, en als je geluk hebt pak je van 1 een stuk terug…(dan valt het nooit tegen…)
@Beps: Hieperderpiep HOERA voor je nichtje. Heel goed gedaan. cheer
Zo meiden, dat was weer even ouderwets gezellig bij de collega’s. Ze missen me echt, zeiden ze. ( ik hun ook wel hoor!) Niet alleen als persoon, maar ook vanwege de werkzaamheden. Moeten nu zoveel dingen op het laatste moment doen, wat voor mij destijds vanzelfsprekend was. lol2 Ze vroegen of ik geen vakantiewerk wilde komen doen, die gekkies. Ha, ha. Gezellig even met ze meegegeten en weer bijgebabbeld.
Roanna : is toch logisch meisje dat ze je missen, je hebt er toch een tijd gewerkt. Maar ga jij maar lekker genieten hoor in de zomermaanden en nix vakantiewerklol2lol2lol2
Naja… dat je geen vakantiewerk wilt doen lol2 hahahaha lol2!!! Dasnapiknie ;)!!!
Hier natuurlijk weer niets te doen. Zaterdag komen mn ouders terug, zondag is pappiedag, dus…we gaan maar bij mn zus de bbq(desnoods onder de carpoort) aanzetten… halen we de oudjes op, en brengen ze weer thuis, kan hij ook een borreltje nemen…
@ roanna tuurlijk misten ze jou!! wij vandaag ook borrel van de collega’s. 2e wave… collega van 1e wave was er ook… nog 1 maand en dan is het mijn tijd snak
was druk bij de vliegbasis. ff paps opgehaald. lekker hoor, in t zonnetje daaro staan,…
@beps
Jullie alvast heel veel plezier in Kusadasi.
Alles staat klaar, netjes op gewicht. Broodjes gesmeerd en wel in de koelkast. Huis netjes, vaatwasser leeg en de laatste was in de kast. Nu even het laatste rondje internet en dan naar boven, eerst nog even mijn boek uitlezen en dan nog een paar uur slaap pakken.
Ik ben er klaar voor en klaar mee voor vandaag Tot over 2 weken :dag:
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**