awh zo… ik dacht al dat je me negeerde
maar goed, we zien het wel… studie gaat sowieso voor… moet maar eens verstandig worden
@viva
Staat super mooi hoor! Inderdaad heel iets anders weer.
@beps
Nee nog geen koffers op bed, we moeten er nog in slapen ![]()
Ben nu wel bezig om e.e.a. te verzamelen, maar morgen gaat het echt gebeuren.
@Bloem: Wat een dilemma’s he!!! Van horen zeggen… is LOI zekers een gerenomeerd opleidingsintituut. Heb er zelf geen ervaring mee. lol2 Ik kan alles al!!! Nee, zonder dollen… het is wat Raak ook al zei, als je het doet, moet je wel disipline hebben om thuis in je vrije uren te kunnen en willen leren, dan komt het best goed. Succes met nadenken.
Ik kreeg net een smsje van Miere na een smsje van mij. Ze hebben het reuze naar hun zin en waren vandaag met de boot mee geweest en het is daar ook zeeeeer warm momenteel. Het was zelfs nu nog 32 graden zei ze om half 12 Turkse tijd. Ze zouden eigenlijk vrijdadavond terug vliegen, maar dat is omgezet naar vrijdagochtend. Tja… typisch Corend**.
Nou, ik zeg hierbij alvast… weltrusten all en tot morgen weer en dan…MK… zijn jullie bijna aan de beurt. cheer >>>
Zo ik terug van sporten, eerst Powerbar, toen Zumba…en nu…nu ben ik DOOODDDDDDDDDD lol2!!!
Tot morgen!
(@Bloemmie: Jouw negeren…NEEEEE, ik ping en sms me rot…maar…ehhh ontvang je wel iets??)
@Bloemmie: Hier ook 2 brillen(vaak oude op ‘reserve’) Succes tot de bril er is…(of gemaakt is)
Nu douchen
@ beps okidoki dan
dit is mn 1e bril zoals jullie weten, dus heb geen reserve. dingetje is afgeknapt… bril zit schreef en doet een beetje auwie (glas is wel heel) dus morgen maar meteen langs, kijken of het snel gemaakt kan worden
wat is powerbar en vind je dat wel leuk, met zumba? leuker dan fitnessen??
ikke weer leuke weekendplannen aan het maken! gosh wat is er eigenlijk toch veel leuks te doen in de regio!! heb nu alweer zin in t weekend!
**MK: 18 juni - 2 juli - Side **![]()
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Goedemorgen all…
@MK: Jij vandaag alles inpakken, in orde maken en eigenlijk ook al opweg…lekker hoor… jij gaat gewoon al heerlijk!!! Als je weer terug bent, ben ik er ook net, tot dan dan ;)!!!
(foto volgt nog!)
@Bloemmie: Ja leuk, je gaat gewoon, geen pauze mogelijkheid…alle spiergroepen komen voorbij, en je uithouding ook…(Zumba)…pffffff maar van niets naar alles… nu pijn in mn spieren hahahahaha…
Hoor ik toch gister dat ik zondag VRIJ BEN…dus va zaterdag: VAKANTIE!!!
Ik zou online inchecken, is de site overbezet…
@MK
Het is zover. Geen kantoor, geen studieboeken, geen huis om te poetsen. Nu even … aanschuiven aan tafel, luieren aan het zwembad en alle tijd voor hub en de kids. Geniet er van!!!
Heel veel plezier
http://www.medisun.nl/Content/Sites/Medisun/images/Place/TR/sid/5.jpg
in Side
Gewoon blijven proberen ;)!!! Tenslotte: Side wacht:

HEEL VEEL PLEZIER!!!
Het is gelukt en nu al van die mooi plaatjes… krijg nu toch wel de kriebels!
mogguh
wihihhee nog heel ff-kes MK. igg al ingechekt! goed bezig!
Ohhh kan mn die kriebels zo goed voorstellen!!! Lekker genieten en vannacht gewoon lekker aan boord en vertrekken!!!
Ik zo zwemmen. mn spiertjes zijn wel moe, en een btje ontspannen in water is wel goed voor ze…
MK : denk dat je nu wel aan het pakken bentcheercheer vergeet de hoge factor niet he want het is er heeeeeeeet. Ga lekker genieten, heel de dag in het water hangenlol2lol2 Goeie >>> voor jullie !!!
Bloem : DE ultieme foto tip voor dit weekend in de regio is natuurlijk in Gilze. Ik word al 2 dagen gek van de herrie, lijkt wel of ze tijdens het oefenen in mn achtertuin landen. Ik ga morgen ook maar helaas heeft J. alletwee de fototoestellen mee. Maar ja, 5 jaar geleden zoveel foto’s gemaakt.
Beps : mazzelpikkie, vanaf zaterdag lekker vakantie cheercheer
Marion : wat lief dat je hier toch ook nog alles bijhoudt :kus:
Roanna : sms van Miere gehad, komt vroeger terug. Maarre ik ben al heel vaak met Cor.ndon geweest en eigenlijk meestal wel goed hoor
Goedenmorgen all.
Allereerst MK en familie.
Hierbij wil ik jullie alvast een hele fijne vakantie toewensen. Ga er weer met je gezin en ik neem aan oma, van genieten. Heel veel plezier en kom uitgerust weer terug. Jullie hebben het verdiend na een jaar keihard werken en studeren, dus :vak01:
http://www.50plusser.nl/pictures/socialnetwork4/48022/454/50_plus-a454-49677-2008092052-4444.jpg
Nogmaals goedemorgen all.
@Beps: Zo, waar ineens die energie zo vandaan? lol2 Zwemze hoor. Kan alleen maar goed voor je lijf en leden zijn. cheer
@Raak: Oh, maar met Corend** was ook niets mis mee hoor, intengedeel, alleen dat ze zich nooit aan tijden houden. Ik heb meerdere mensen gesproken die vaker met Corendo* zijn geweest en hun motto is, vliegtuig op jou tijd nog niet vol, dan gewoon andere tijden en dat kan en mag je toch van Trans**a niet zeggen. Die vliegen redelijk op schema en op de tijden die op je tickets staan. Uitzonderingen daargelaten.
Maar verder… niets te klagen gehad over Corendn, al las ik daar beneden in een andere topic ( ervraringen met ) toch wel weer een bedroevend verhaal van iemand, maar dan over het concern Corend.
Ach, zo zal iedereen wel zijn mening en verhalen hebben over bepaalde reisorganisaties. Daarom is het ook fijn dat je die verhalen hier kwijt kunt.
Zo, nu eerst even een bakkie koffie maken cheer
@ raak, je ik weet er alles van, werk ernaast he
paps is vandaag weer, gisteren ookal, morgen waarschijnlijk weer… zou hier op de 78e verdieping kunnen gaan staan, maar niet ech mijn ding…
@ roanna, sorry maar dat is echt onzin! het ligt er helemaal aan waar je je op insteld.
Zowel bij Transavia en bij Corendon, staat duidelijk vermeld bij boeken: vluchttijden onder voorbehoud!
Dat transavia vaak de vluchttijden zo laat, swoi, maar het staat allemaal in de voorwaarden- dus daar kun je gewoon nix van zeggen. vervelend is het wel, natuurlijk, alle begrip voor, maar dat komt alleen maar omdat mensen zich zo vastpinnen op die vluchttijden.
@ beps ja zwemmen is lekker he? ik ben gisteren weer druk bezig geweest, erg intensief, maar je merkt het amper, lekker muziekje aan, je zweet niet (groot pluspunt, ik haaaaat die zweetdruppels) en je bent gewoon goed bezig
goede keuze dus!
@Bloem: Mag jij dan onzin vinden… Ik heb het ook van horen zeggen daar in Turkije, omdat ik zelf nog nooit eerder met Corend** ( althans met hun vliegtuigen) was geweest en moet erbij zeggen… ik had erzelf ook geen problemen mee dat het later werd dan de tickets aangaf.
Dat het alles onder voorbehoud is, is mij ook wel duidelijk. Daar hebben wij ook al veel vliegervaringen voor gehad. Met Transav** is ons nog nooit overkomen dat de tijden afweken, wat niet wil zeggen, dat het daarom ook nooit zal gebeuren, maar ik heb dat nog niet meegemaakrt en wij vliegen toch ook al zo’n 30 jaar.
Ze ( Corend**) staan er wel om bekend dat ze veel en vaak varieren qua vliegtijden en niet iedereen vind dat acceptabel. Nogmaals, wij hadden er geen moeite mee, maar niet voor niets willen sommigen daarom perse niet met een Turkse maatschappij, danwel Corend** vliegen. Zelfs hier van ons forum. Betalen liever wat bij, voor wat meer zekerheid.
Maargoed, ik ga zo naar mijn ( ex ) werk, om de bedrijfskleding in te leveren, mijn kastje daar leeg te maken en tevens om half twee ff even hapje meeeten met de ex-collega’s. Zal best vreemd zijn.
Iedereen nog een fijne dag en geniet nog even van het :zon02: