Turkish Tea Time

beps bij et*m opruiming al???

en daar is hij dan.

http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums775-picture20335.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums775-picture20334.jpg

Viva : wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat ziet er weer keurig uit daar, mooi hoor !!!

WAUWWWWWW Viva: Wat mooi en wat staat het allemaal goed bij elkaar. Mag ik zeggen… dat ik dit bankstel mooierder vind dan de vorige. Niet dat die niet mooi was, maar vind dit toch wel een beetje meer WAUWWWW hoor.
Heel veel plezier ervan. cheer

@Viva: nee ehhh ja ook. maar vond dingen die gewoon leuk waren… 2 leggings, 2 tuniekjes en een vestje 125. vond ik wel netjes…

wow vievje!! schitterend hoor! en zulke schone ramen ook :wink:
ik zou t wel weten!! lekker beentjes omhoog en de nieuwe bank inzittn

ik knal echt uit mekaaaaarrr!!
kom erachter dat je studiekosten gewoon kunt aftrekken van de belasting! moet de kleine lettertjes nog ff lezen maar volgens mij is dat fantastisch nieuws!!

en … had vanochtend een mailtje gestuurd naar een webdesign buro hier in de regio, met de vraag of ik eens langs kon komen om wat vragen te stellen enzo… dus… meteen antwoord: volgende week ff langskomen!!

kijk eens aan Bloemmie goede berichten allemaal de wind gaat de goede kant op waaien.
Beps valt idd wel mee, maar in de gulden tijd had je het niet genomen voor dat geld hahahaha.
Ja meiden netjes he, statig vind ik het, maar moet nog wel ff wennen.
Nee is zit/lig in de tuin met een ijszak in mijn rug…brrrrrrr

@Viva: Ja zeker wel… Ze zijn echt wel erg leuk!!! En jouw kamer ook weer een toppertje…Nu jij zelf nog even de rust in…

@Bloemmie: TOP NIEUWS!!! ECHT!!! Duimen draaien al op volle sterkte!!

@Bloem: Nou, kiek es an dan. Zou het tij dan toch een keer ten goede keren en mag jij ook weer eens een beetje geluk krijgen. Ik gun het je van harte hoor. Eg wel!!!

@Viva: Ik liet m net aan kokkie zien en vind 'm ook strak. Echt heel mooi.
Oh, siewig jij met ijs op de rug in de tuin. Gauw beter worden hoor en anders ff weer de HA gaan. Dit duurd al best een beetje lang.

Zo, zoon komt zo ff bakkie doen dus tot laters. :dag:

@Vievje, ik denk zo maar eens, als straks alles achter de ‘rug’ is met pa, dat jouw rug heel langzaam beter wordt…die stress he… lage rug… Pas je wel op met de dyclo en de andere fennen… want het mag niet allemaal doorelkaar gebruikt ivm je maag…

yes I no, slik er ook pandosol bij…voor het maagje.
Ja echt lage rug,…gaat heen en weer, schiet dan mijn bil in en dan in mijn been…vrouwenkwaaltje…

Ohhh vievje dat lijkt op ischias…auwwie…

eerlijk gezegd ben ik blij nu niet in turkije te zitten… tis 40 graden overal… zelfs aan de kust, + hete fohnwind…

maak me blij lol2!!! Ik zag het al dat het in Kusa gewoon 38 gr en oplopend is…hihi…Cyn en M in een hotel om ‘naar de markt’ te gaan…en zoooo heet haha…(sorry)

ja ik weet niet of je daar nou echt vrolijk van wordt (maak me zorgen om aug. in marokko- maar goed… das een ander verhaal)

ben me nu aan t orienteren op weer een andere studievariant, de mogelijkheid om via de Loi te studeren… maar ja… de loi…
maar goed, kan wel volgende week beginnen (en aangezien ik vandaag toch letterlijk nix heb gedaan hiero- is mooie tijdswinst)
ik zou dan ook mooi de maanden na de zomer kunnen gebruiken om het studietempo mooi op te schroeven en dan ben ik al een heel stuk verder, maak ik het beste van mijn tijd.
bovendien geven ze certificaten af, waardoor je dus echt een mooie afronding van je competentie hebt…

wat denken jullie van de loi… en… grijns… kan ik gewoon in september op vakantie naar gumbitis… oeps hahahaha

Bloem : ik denk dat inmiddels de LOI echt wel gerenomeerd onderwijs geeft en de door de staat erkende certificaten bewijzen dat. Verschil is volgens mij dat je echt zeer gemotiveerd moet zijn en en hoop zelfdiscipline hebben. Suc6 met het maken van je keuze

ben het wel met Raak eens: het zijn erkende certificaten…en gumbetitus…ehhhh gewoon DOEN!!! :thumbsup: Hahaha…

@MK: Haartjes ok, koffers op bed??

@ beps ja ik denk dat je er ff overheen gelezen hebt, maar wil in september gaan… alleen kan dus niet ivm de start van colleges enzo… maar ja, met zelfstudie enzo… hahaha owh ben ik slecht!! het 'want’duiveltje heeft de laatste tijd wel een beetje de overhand zeg tsskkkk

@ raak bedankt voor je mening… vroeger had de loi echt zo’n “teleac-imago” ( a la opleidingen 100 meter figuurzagen met hindernissen)

Nee had er niet overheen gelezen, maar denk: Ik begin er niet over…dan maak ik het niet erger hahahahah…