Zoooo morgen weer dit lijstje en dan…dan sta ik bovenaan…lol2!!!
@MK: Ook al van die mooie tijden(al vinden wij laat terug minder…) Wij vliegen rond het middaguur begreep ik. Ook mooi, want dan kan je rustig ontbijten en dan terug.
Koffers al klaar??? 2 kindjes die al stuiteren?? Lekker hoor…
Vandaag weer een drukke dag: werken tot 12 uur, schapjes huis koken…werken tot 19.30…sporten…slapen hahaha…
goedemorgen meiden, Beps ook al weer vroeg uit de veren, hier van het zelfde.
Mk, de laatste loodjes, en dan heerlijk genieten.
Beps over een week zit jij ook al weer in de plain.
Wij nog 8 weken en dan zitten we er ook al weer wat een luxe he.
Ik zo maar even de ramen zemen zit in een lege kamer dus kan er lekker even bij,kan maar weer gedaan zijn…en alles op het gemakkie…ik meld me weer. In afwachting van de nieuwe bank.
@viva
Spannend een nieuwe bank! Wat heb je met die andere gedaan?
@beps
De koffers zijn morgen aan de beurt, vandaag de laatste wassen en dan gaat het morgen gebeuren. Toch altijd weer een klus voordat alles erin zit vind ik.
De kinderen hebben er ook al heel veel zin in hoor, M. is ook aan het aftellen.
En voor degene die ik vergeten ben een dikke :kus:
Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Heb nog wel wat nieuwtjes, eerst het nare bericht maar. Ik kreeg vorige week het bericht dat de zoon van mijn oude baas een hartstilstand had gehad tijdens het fietsen, 39 jaar. Schrok me te pletter. Dubbel triest omdat een aantal jaren geleden zijn dochter ook al verongelukt is. Maandag dus met een heel stel oudcollega’s naar de avondwake geweest. Een bomvolle kerk en een hele emotionele dienst.
En dan het andere nieuws, volgende week woensdag hebben we een afspraak bij de I*D en als alles goed is, en voor zover we het nu bekijken is dat zo, mag M nog een maandje langer blijven
@Marion: Das nieuws voor een feessie!!! maandje langer blijven!!! Lekker hoor…
@Viva: Nieuwe bank, lekker hoor. Wij gaan donderdags pas weg, maar omdat we al om 5.45 vliegen gaan we eigenlijk al woensdag(nou ja, laat in de nacht) weg…dus…nog 7 dagen
Jeetje Marion wat een triest bericht,zo zie je maar er staat geen leeftijd voor de dood…bah…en hopelijk mag M. nog een maandje blijven.
MK de 'oude’bank heb ik gisteren verkocht via marktplaats dus die is foetsie.
Beps zo zou ik ook tellen stiekum een dagje pikken, maar idd je zit midden in de nacht op schiphol.
Ik zit nu aan tafel met de klepdoos, finaal foute boel met mijn rug…de hele tijd het gevoel van ga ik er doorheen o nee net net, maar net onder de douche dus wel…dus heb mezelf volgestopt met dicloflinac, naproxen ect…en nu maar rustig wachten tot die gaan werken.
maar zitten is ook niet echt een succes, maar ja moet toch wat…staan gaat beter, en dan iets naar voren buigen dat is de prettigste houding…grrrrrrrr ik kan het niet gebruiken dat gedoe.
Marion : gaan we gewoon weer ff duimen maar zal best lukken hoor, vind het zo fijn voor julliecheercheercheer
39 jaar is echt veels te vroeg, is de leeftijd van mijn dochter:mad:
Viva : kijk aub goed uit he met je rug. We zullen er maar een grapje van maken : is de ideale strijkhoudinglol2 Maar zonder gekheid : voorzichtig en NIET met meubels gaan sjouwen in je uppie
Bloem : echt weer door het buggie gebeten he, wil eigenlijk in Gumbet zijn
Beps : druk daagje maar dan gaan de uren lekker snel
MK : is er bijna klaar voor, nog de laatste uurtjes werken en ff bezoekje aan de kapper en dan >>>>>>>>>
@Marion: Oh, verschrikkelijk zeg. Da’s toch nie eerlijk!!! Maarja… je ziet het maar weer, er wordt negens naar gevraagd. Het overkomt je.
Maaarre…wat fijn dat jou M. hoogswaarschijnlijk toch nog een maandje extra mag blijven. En dat wil hij ook zelf wel? Ik neem aan van wel he!! Nou, geniet er maar van zo saampjes hoor. :wub:
@Viva: He, wat vervelend nou toch van die rug. Hopenlijk helpen je medicijnen uit Turkije ook nog een bietje. Als je in ieder geval maar een beetje minder pijn hebt. Kun je toch helemaal al vandaag niet gebruiken, want je moet ook je nieuwe cheer bank uittesten. Hi, hi. Beterschap ermee hoor.
Wel foto straks he!!!
@Beps: Gelijk heb je hoor. Gewoon in je eigen voordeel tellen. cheer
@Bloem: Jij krijgt het dus druk met organiseren van alleen maar leuke dingen enneh… dat van Gumbet… gewoon DOEN!!! cheer
Nou meiden, ik zit dan wel thuis, maar zit echt niet stil hoor. Ik heb net even de vootkant netjes gemaakt en ga zo ff verder met de tuin een bietje opruimen, alhoewel kokkie gister ook al het een en ander had gedaan. Ze komen vanmiddag even nieuwe buitenfoto’s maken. Oogt wat vriendelijker nu het er een bietje zomers bijstaat. Nou, ik vind het best. Ik heb nu toch even geen haast meer bij een snelle verkoop. Wacht rustig af!!!
@Raak: Ach ja… dat is ook waar. Jij bent die vroege vogel hier. lol2
Nou meisie… ik weet niet of je een drukke dag hebt vandaag, maar wens je een fijne dag verder. Heeft J. het nog een bietje naar zijn zin daar? Lekker aan het werk daar? lol2
@ roanna ja qua prijs is het echt een lagertje, maar qua tijd is het tricky. kan natuurlijk niet 1 of 2x in de week college hebben en dan meteen in de 1e week een boel missen… nee ik vrees dat ik heel verstandig moet doen, of bij wijze van spreken 1 dag vantevoren beslissen ofzo…
zul je zien, heb je morgen een koper voor je huis archhhhh!!!
@ viev, DOE NOU TOCH EENS RUSTIG AAN!!! zo gaat het natuurlijk nooit over!!
@Beps
Supertijd om te vliegen, hoe eerder weg hoe liever toch?
@Viva
He toch, nu je rug!! Zit je weer niet mee he? Het is niets voor jou maar probeer het toch maar rustig aan te doen.
Trouwens, ik vergeet het telkens te vragen, hoe gaat het met je zoon? Het zal een heel stuk rustiger zijn daar dan in Afghanistan of niet?
@Raak
Iedere dag om 5.30 uur op? Uffff wat een tijd :(. ik moet er niet aan denken, ben niet zo’n ochtendmens.
@Roanna
In de tuin aan het werk, heerlijk toch als de zon schijnt? Ligt het er mooi bij als straks de fotograaf komt
@Bloem
Nog steeds aan het dubben over Gumbet. Lastig he, die keuzes? Misschien is er tegen die tijd wel een leuke aanbieding maar dan een weekje eerder.
Zo weer thuis, en even rust tot 16 uur. Nog snel even bij miss E*am langsgeweest. Leuke jurkjes/tricots of hoe het ook heet tegenwoordig. Zomers als jurkje, voor en najaar t-shirt eronder en klaar op een broek…
ja niks aan te doen he die rug, is gewoon stress…gisterenavond weer vriendin van paps aan de telefoon, vandaag paps weer bellen, die weet weer nergens van…o ik ben blij als het 4 juli is dat heb ik alles gehad, hoop ik dan.
batterijen liggen op te laden, zal straks een foto plaatsen, de bank staat al hoor, nee ik heb niet met meubels hoeven sjouwen, was ook niets van terecht gekomen, het is ff wennen met dat donker bruin in de kamer, en de bank moet nog ff uitzakken, die werden als elementen geleverd allemaal in dozen, omdat er 4 relaxelementen inzitten, geen idee dat het dan allemaal los was. 1 deel gaat terug, daar zit een lichte beschadiging aan, de monteur meldde het zelf al.