Turkish Tea Time

@TRL: probeer echt te genieten maar dat gaat lukken he!!! Groetjes aan Cyn!
@Roanna: dat schilt dat je alleen maar administratie kosten hoeft te betalen!
@beps: druk op het werk en tijd gaat snel!
@ bloem is moe van het nix doen

Ikke weer terug pootje gisteren koud gehouden en hoog en nu geen last meer!!! Jippie!
ik verder eigenlijk helemaal geen nieuwtjes…

Nog 15 min, collega heeft de tickets: Vliegen om 5.45!!! HAHAHAHAHA JAAAAAAA

@Jac: Oh, gelukkig maar. Geen last meer van je voet.

Kokkie zo naar de dia pedicure, dus mag ik nu zelf voor het eten gaan zorgen, wat ik dus zo maar ff ga doen.

@Marion: :dag: Vermaak je je nog een bietje? :wub:

Latersssssssss :dag:

@Beps: Weet jij dan nog niet hoelaat jullie vliegen of gaan jullie samen? Heb het denk ik niet helemaal meegekregen.

We hebben de reis gekoppeld, dus vliegen samen!
Dus mooie tijden!!!

Oh, maar dat is een geweldige tijd. cheer

zo meiden ik thuis, achter de pannen, snijboontjes, komkommer gehaktbal en gekookte aardappels, hollandse pot dus, ik zit in een lege kamer, morgen komt de bank…

Tlr. wel gaan genieten hoor.
Roanna een last van de schouders af en collega heeft genoten, die gaat zeker terug naar grand uysal, hij vond het helemaal geweldig.
Jac geen zeer voetje meer
Bloem moe van het niks doen, Beps moe van het werken, en heeft de vliegtijden…lekker vroeg weg dus.
Ikke helemaal brak, het zal alles bij elkaar zijn, denk ik zo. Schoonzus heeft 16 wassen schoon en gestreken, ikzelf heb er voor paps maar 2, die zijn ook klaar, gordijnen besteld voor de kamer voor paps, en ik ben gewoon kreupel. Dat zullen de laatste loodjes wel zijn denk ik.

@Viva: Oh, mooi zo dat hun het ook leuk hebben gehad. Ja, ik vind het ook echt een hotel om nog eens naar terug te keren. Ik heb ook een kort verslag op vakantiereiswijzer gezet van de week, met wat foto’s erbij.

Ennhe jij… stap voor stap he!!! Kompgoeschratje.

Ik ga nu ook ff de keuken in. Hier is het menu vandaag… gebakken schijfjes, ijsbergsla en kokkie balletje gehakt en ikke kipfiletje die ik overdag al had gebraden. Ja, ik ben nu fulltime huisvrouw, dus moet zo nu en dan wel zelf weer even wat doen hier thuis. lol2

@MK: Wat voor tijden gaan jullie? >>>

Eet smakelijk allen.

Zo ik thuis, Logeer puber komt eten en iets aan de aaifoon doen(is al een oudje dus moet nwe batterij in…) en dan… lekker naar bed, morgen weer vroeg op

@Viva: Nog even volhouden, dan komt ‘de rust’ … Dikke :kus:

ikke weer terug van sporten en mams wilde frietjes eten, nou vooruit dan maar, ik offer me wel op…

@ TRL goede berichten, de weerman geeft idd abnormale temperaturen van 38 graden aan voor bodrum e.o

@ viev nog heel ff nog heel ff

@ beps goede tijden!! voor de lunch al lang en breed verbrand! :slight_smile:

me happy! vaderdag, x- jaar trouwdag van mn ouders, + paps verjaardag en ik mag t plannen!! hiephoi!! gaan 4 juli naar het ridderfestijn op Kasteel Doornenburg! weer met roofvogels, maar ook met steekspellen, middeleeuwse markt etc.etc… duurt even maar dan heb je ook wat (ik wil al zo lang naar zoiets)
en paps en mams vonden het een mega plan. broer+familie is ook vrij, dus… whiheee! is t al 4 juli???

Hallo, ik ook weer thuis
Trl : even langsgeweest vanuit Kusa. Jaja een heuse hittegolf maar hij schijnt maar kort te duren hoor. Dus…heerlijk genieten en C heel goed insmeren
Jac : gelukkig nergens meer last van
Bloem : wat een hoofdbrekens he al die keuzes
Beps : heeft weer eens na lange tijd een druk weekend gehad
Roanna : wordt nu een echt huismoeke en gaat zelfs aan de kook
Viva : hoop dat je bankstel mooi staat, wil uiteraard wel een fotootje zien he. Kruip maar eens lekker vroeg je bed in !!
Ik zit hier half voetbal te kijken cheercheercheer

Ik in bed want ik viel om. Ben nu bezig de batterij leeg te krijgen.

Tot morgen:dag:

Beps ik word gek geloof ik lol2 ik bedoelde natuurlijk een drukke dag

:slapen: lekker :dag:

@viva
Nu al helemaal kapot en dan duurt het nog een paar weken voordat het zover is…
Kijk je wel een beetje uit met je rug… die moet nog minstens 40 jaar mee hoor!
:kus:

@roanna
Nog wennen aan de vrije tijd, geniet er maar lekker van.
Nu definitief afbericht van het appartement, echt heel jammer hoor :kus: Iedereen had het jullie zo gegund, maar deze ronde mag het helaas niet zo zijn.

@jac
Ook al een zere voet, het heerst.

@trl
Even langsgekomen vanuit een bloedheet Turkije, dank je dat je nog even aan me hebt gedacht.

@bloem
Schiet de ene na de andere schitterende foto.

Wij vliegen vrijdag om 06.25 uur en terug om 21.20 uur.

Batterij waarvan? Heb je geen reserve oplader dan? lol2

Weltrusten askimmetje. :slapen: cheer

@ MK nou dat zijn nog eens tijden zeg!!! lekker hoor! gaat je moeder weer gezellig mee dit jaar??

gaapp ik moet naar bed maar 1 van mn FB vriendjes is ff 33 collecties aan het posten… tja…

@MK: Ja, dat weet ik ook wel hoor dat jullie het ons gunden en ik zag ons zelf er ook al helemaal zitten, maargoed… nu nog even niet dus. Het is zeker jammer, maar ik vond dat ik het dan beter op tijd kon opzeggen, hebben andere er nog plezier van en wachten wij wel op andere/betere tijden… Ik heb me er al helemaal bij neergelegd.

Trouwens… wat een prachtige vliegtijden hebben jullie zeg. cheer

@Raak: Ja, ik ben nu een echte huisvrouw lol2 lol2 lol2 Zie je het voor je? Schortje voor, sokjes aan. lol2 Poetsen maar!!! :mad:

Nou dames… ik zeg ook maar alvast… weltrusten en tot morgen weer. :dag:

gluk… is dit wijs…??

zit te kijken naar een vakantie in september naar mijn al om geliefde gumbet… geloof dat ik gestoken ben en nu ineens aan de gumbitis lijd… jaikkss…

maar… :finger: ik moet naar school school school (welke schooL???) als t lukt, piep ik er gewoon lekker nog ff tussenuit van vrijdag t/m woensdag ofzo… oeppss… nee… wijsheid…

:turkey: **MK: 18 juni - 2 juli - Side **:turkey:

Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije