Roanna : lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
MOET LUKKEN !!!
Ohoh Roanna: TE ERG!!!
Ik in de auto terug van de pups. Wat een kroellies(geen foto’s helaas)
Nu snel naar huis en naar bed. Morgen overdag werken.
Tot morgen dus
**MK: 18 juni - 2 juli - Side **![]()
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Zo een nieuwe dag.
@MK: Het gaat opschieten he.
@Kaylo is goed aangekomen in ADR(melden mn ouders)
@lle anderen: Fijne dag
Ik zo naar mn werk dus…Tot straks
werk ze skattie :dag:
Staat wel leuk zo bovenaan het lijst, nog 2 dagen werken.
Goedemorgen :dag:
Beps : werkse weer vandaag
Bloem : zo, jij was er vroeg bij voor jouw doen
MK : lekker hoor nog maar 2 daagjes, schiet op he
@MK: Ja he… kan ook niet wachten tot jullie weg zijn ;)!!! lol2!!
Ik nog 6 keer werken(nou ja, vandaag reken ik maar niet meer, dus 5 keer hihi!)
Goedemorgen meiden, hier collega weer terug dus aan de kwebben en tussen de bedrijven door ook nog aan het werk…rug wil nog steeds niet…pfffff stresskip zal blij zijn als het 3 juli is geweest en ik hopelijk een beetje rust krijg…
Iedereen een fijne dag.
Hier zoooo druk…;)!!! Echt!!! ACHTERLIJK!!!*(Heerlijk, tijd gaat zoo snel!)
@Viva: Rust komt eraan…;)!
Viva : komt goed hoor meis :kus::kus:
Goedendag ladies.
@Beps: Nou, beter toch zo he. Iedereen de verwarmig stuk of geen warm water? lol2 Werkse nog even hoor. Enneh… nog bedankt voor die mooie trees op FB. :chin:
@Viva: De rust zal zeker komen, maar nog heel even doorbijten. :kus: En hoe vond je collega het daar?
@Raak: Gewoon lekker druk thuis, of moet ie nog de hort op voor het werk?
Ik net even ouderwets alleen naar de wijk"markt" hier geweest en even naar het WC. Ik heb van mijn kadobonnen een nieuwe mp4 speler gekocht, zo een met een touchscreen. Kieken of ik er wat op krijg.
Oh en kreeg net een nieuwsbrief van inpakken en wegwezen en je kan al voor €199 een weekie weg naar o.a. Marmaris en voor ietsje meer naar Kusa. Wel verleidelijk hoor, nu je niet meer aan tijd gebonden bent.
Iedereen verder nog een fijne dag.
@Roanna; Graag gedaan, de trees… en ohhh ja…zo hebben wij ook geboekt, van zo een mail hihihihihi
@ roanna ja wat let je he? heeerlijk die vrijheid
@ raak ben meestal al wel up&about maar druk op Fb en FV, dus vaak kom ik hier pas langs als ik goed en wel op mn werk zit
ben druk bezig met dingen uitzoeken qua werk/studie enzo… pff zie helemaal sterretjes :retard:
Ohhhhhh ik ben moehoeeeee lol2
Echt niet meer gewend zo hard te werken…
ik ben moe van t nix doen… zzzzz
En ik ben moe van beide. lol2
Heb nu definitief bericht van de woningbouw, dat de boel geannuleerd is en ik alleen €30 adm. kosten moet betalen. Pffff… best wel een opluchting nu het zeker is, dat dit project toch niet door kon gaan. We wachten vanaf nu gewoon even betere tijden af. Maak me eigen geen illusies meer voorlopig.
@ roanna :kus: het komt echt wel goed, misschien niet nu meteen maar er komt echt wel een koper en dan wacht er vast een nog mooier appartementje op jullie
en tot die tijd, lekker wandelen met de buurtjes ![]()
Even snel vanuit een snikheet Kusadasi,echt warm hier,maar ja niet zeuren he daar gaan we voor.Toen we geland waren kwam er een soort rust over me heen,maar gisteren toch wel een emotionele dag gehad,vandaag weer iets beter,maar toch…De meeting met Cyn gaat nog komen,ze maken het goed.
Mk,ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie toe .
@TRL: Leuk even wat van je te horen en probeer er van te gaan genieten. Heerlijk zo heet. :zon02: Groetjes ook Cyn als jullie gaan meeten en veel plezier.
@Bloem: Ach wel ja. Ik heb er nu ook wel vrede mee hoor! Wie weet wat er nog op ons pad komt.