Turkish Tea Time

owh hemeltje ja zeg he! gaat er niemand in Juli weg? wat een mazzel zeg

nog 5 weken ‘werken’ voor mij, en daarna nog 2 weken… tja… geen idee wat maar die moeten ook nog… tel eerlijk gezegd meer het feit hoeveel ik nog moet ‘werken’ dan wanneer ik weg kan/mag. gelukkig is het een met het ander verbonden, dus we tellen lekker dubbel…
ben t zooo spuugzat, blerkkkkk

maar goed, allemaal werk ze vandaag!

even volhouden Bloemmie en dan… dan komt het goed ;)!!!

@Viva: Hoe gaat het daar?? Bij paps al veel op de rit? En met jou en je rug?? Hoe ist nu??
Ik kan me zo voorstellen dat het moeilijk is, je nog veel dingen van je moeder tegenkomt… Dikke :kus:

goedemorgen meiden even een ego berichtje…heb wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren…

gisteren samen met dochter, schoondochter, schoonzus, zwager en hubs naar paps geweest, zijn hele hebben en houwen ingepakt ik voel me alsof er een vrachtwagen over me heen gewalst is, maar we hebben de kasten leeg op een paar kleine dingetjes na, zijn hele huishouden in mijn handen gehad, was was het vies, smerig en noem maar op , idd Beps ook nog dingen van mijn moeder in mijn handen gehad, alles is weg 45 vuilniszakken met troep geloosd, mijn schoonzus de schat heeft alle kleding meegenomen, 16 wassen heeft ze van mijn vader…dat wordt door haal allemaal gewassen en geschreken, en dan kan het van de week naar de labelmaker in het vz tehuis…zware en moeilijke dag gisteren en mijn rug nou dat wil je niet weten maar goed…gaat wel weer over…lief dat je er naar vroeg Beps…
en jij beterschap met je voet…ik nu snel weer verder, hele stapels hierzo, en collega is er niet vandaag, die is vannacht terug gekomen uit alanya

@Viv: we hebben het (op een andere manier) ook gehad, en ik weet nog hoe zwaar het was. Ik heb veel aan je moeten denken dit weekend. EN ook omdat zometeen er ‘een gat’ komt…ik blijf denken aan je, dikke

http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif

:dag:Goedemorgen meiden.

Zo zeg… velen op vakantie nu en dan… MK en dan… Beps…cheer

@Viva: Natuurlijk denk ik ook aan je hoor, maar dat weet je wel he!!! Heel veel sterkte hiermee. Als straks maar alles op z’n plaats is hebben jullie eindelijk rust. (hopenlijk) :kus:

@Beps: Lekker daggie vrij en straks toch kroelen, of al geweest? Lekker genieten vandaag!!!

Ik moet nog steeds even wennen aan de zeeen van tijd nu hoor. Wat een luxe toch he, om niet steeds op de klok te hoeven te kijken. Ik doe nu waar ik zin in heb en klungel momenteel nog maar wat aan hier thuis.

Iedereen een fijne dag en voor de werkenden werkse… oh, straks he… ben nu al zenuwachtig. lol2 lol2

:dag:

@ viev zo… opgeruimd staat netjes… wat zal er een last van jouw schouders afvallen zeg!! strax… zure appel enzo… zet em op, je bent een kanjer!!

@ roanna hihi genoeg tijd om zenuwachtig te zijn
tis echt een hype he? nie normaal…

@Bloem: Zeg dat wel. lol2 Kokkie is vamorgen al om 7 uur begonnen om op tijd thuis te kunnen zijn en ik ga nu snel ff wat boodschapjes doen, zodat ik er ook voor kan blijven zitten.

Ik zit ook al klaar, alles om me heen toetert al… nog een uurtje…
zo hapjes maken haha, even snel nog een boodschapje doen en zit in de kleuren:

(foto weer weggehaald hihi)

Gister op Bwijk een shirt voor 1 euro gekocht haha

gekken gekken gekken!!!

@Beps: O, helemaal tè gek joh. Grandioos hoe je er uit ziet.lol2

Kom net van het WC af en alles en iedereen was in het oranje en hier en daar al een partij lawaai van die toeters. Het leeft hoor, het leeft. Als de jongens het dan ook nog even waar maken vanmiddag, ga ik ook in het oranje. Kep nog zat spullen liggen. cheer

Iedereen succes vandaag.

**TOI TOI TOI!!!

Let’s Go…**

hier gewoon aan het werk hoor, hoor wel een hoop gebrul af en toe beneden in het atrium zitten ze tv te kijken.

weinig te brullen lijkt me…

wanneer is de volgende wedstrijd? ff weer rust…??? :paranoid:

Verschil moet er zijn Viva? lol2 lol2 Maarre we denken aan je hoor.
:kus:

Yeh…2-0

Toet, toet, toehoet. cheer cheer

Nou, die 2e goal was echt een mooie hoor. Ze hebben na de 2e helft… verdiend gewonnen. cheer

@voetbalfans!!! WWHHHAAAAAAAAAAA we hebben gewonnen!!! En inderdaad de 2de helft met name de laatste 15 minuten speelden we goed!!!
Lekker met de clienten tv gekeken.
Echter nadat beps de bureaustoel over haar voet reed. Kreeg ik de zware etenskar over mijn 2 tenen heen. Geen gevoel en helemaal blauw!! aaaauuuwwwwwwiiiieeeee!!!

Zo…ik ook weer in normale klerencheercheercheercheer
Jac : jij ook al zo’n gevaarlijk beroep, sterkte ermee
Beps : bijnaaaaaaaaa bovenaan
Bloem : is niet in voetbalsferen
Viva : heb echt gisteren aan je gedacht hoor meis en ik heb je op de hoogte proberen te houden van de scorelol2lol2lol2
Roanna : was de spanning teeeee groot geworden meissie? Nou ja iig zijn deze punten binnen maar om nou te zeggen : geweldiggggg nee dat ook weer niet

JAAAA(had de puber op visite, kon niet eerder online hihi!!) GEWONNEN!!!
En …haha JAPAN…gewonnen van Kameroen…wat een verrassing!!!

Nu op naar de puppies(sorry beetje ego!)

@Raak: Ben het met je eens dat het geen grootse wedstrijd was, maar we hebben wel de eerste 3 punten binnen. Indderdaad, wanneer het me even teveel werd, ging ik maar weer de tuin in en aan de reacties van de buren hoorde ik wel als er weer bijna of gecoord werd. cheer

Nu dus tegen Japan, maar dat moet lukken tegen deze mennekes.

Toch?

@Beps: veul plezier daar. :dag: