Turkish Tea Time

ach wtf! mijn teddybeer is 30 en ikke ben nie eens zo oud en hij is mn beste vriendje dezer dagen! puh
maar misschien is dat anders bij jongens…

hier steak met frietjes… mhmhmhh emo-eter… i know

En hier niet anders qua eten… ligt nog partybrood(soort stokbrood) en 2 soorten salades…pffff… kom er toch niet toe hoop ik…

@Beps: Je mag het gerust opmaken vanavond hoor, want ik ben er toch niet zo gek op. lol2

@Raak: Tjeeee… die is echt al groot he!! Leuke foto trouwens. Mijn oudste kleinzoon is ook al zo groot. Het gaan ineens dan zo hard he, maar ik vind dat ook wel wat hebben hoor!

@Bloem: Bedankt nog he!!! :thumbsup:

@Roanna: Ach ik denk dat het wel opkomt…anders overmorgenavond…voor we weggaan.
EN… paps en mams komen Aiji halen morgenavond…dus, misschien dat die een hapje willen…

Ik ga zo de dames legen…en dan… een borrel denk ik…

zo ikke zit in de nacht…
Hoop dat iedereen goed geslapen heeft.
Nog een paar uurtjes en dan doe ik mijn oogjes toe…
iedereen een fijne dag toegewenst.

goedemorgen all op deze :zon02: dag

:turkey:Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!! :turkey:

Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Ook hier een zonnige ochtend…

@Bloemmie: Was t nou vanmorgen…suc6!!!

Vandaag de hondjes naar de familie brengen, laatste dingen doen die gebeuren moeten …

Beps : schiet nu op he

@Raak: Door alle omstandigheden heb ik alleen eigenlijk vandaag nog. Morgenavond de laatste dingen, en rond 01.00 richting Schiphol(kan iets later worden)
Ja eigenlijk zijn we er klaar voor, laatste dingetjes… Het wordt een raar vertrek :tear:

En de verjaardagen nog …

**28/06 Toos ***
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Hey meıden…

Zıt nu nog bıj M. thuıs… kom snel langs!

:kus: voor jullıe allemaal!

mogguh

@ beps na vanmiddag om 15h en das maar goed ook, moet al mn vragen nog op papier zetten… oeps…

elke keer als ik blof hoor, denk ik aan zeeland… aan ons toostje!

Voor als ik morgen niet online komt,wens jullie allemaal heel veel sterkte voor morgen een moeilijke dag :kus:

Goedemorgen all. :dag:

Zo, ben ook al druk geweest op mijn manier. Tasje staat ingepakt. Niets vergeten? Tja, het is maar voor 1 nachtje, maar toch.

Monteur om de nieuwe energiemeters te plaatsen al geweest. Ik zat net met mijn haar in de verf en moest toen wachten tot hij klaar was. Pfff… hij zou pas tussen 12 en 2 komen en belde om 10 over 10 aan. Nou, mooi geluk dat ik thuis was. Ja, hij was wat vroeger, maargoed, is dat ook maar weer gedaan. Van die digitale meters, waar ik toch geen hout van snap. Het zal allemaal wel!

@TRL: Dank je wel. Komt goed! :dag: Pobeer jij nog even te genieten. Ik weet, klinkt makkelijk, maar probeer het maar dan. Wanneer is jullie terugreis?

@Cynthia: Jij ook al bijna afscheid nemen he? Heel veel sterkte ermee en een goede terugreis. :vak01:

Roanna,Hier ons laatste dagje,vandaag gelukkig maar 28 graden en wind wel lekker na al die dagen van 38 graden.Helaas waren de downs dit jaar meer dan vorig jaar terwijl het toch minder zou moeten zijn

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,kan het niet achter me laten gedachten schieten er toch naar toe

@Wendy… Ik kon je moeder er nog niet uithalen… dus heb ik haar gewoon bij de verjaardagen laten staan. Ik weet het… maar ik kon het gewoon niet…

@ll: Ik ben weer thuis, haartjes ook in de kleur(zus is lief!!!)

@Bloemmie: Ik duim voor je…

Heel veel sterkte allemaal morgen…

@Beps: Over een klein uurtje vertrek ik van hier en hou je onderweg wel op de hoogte waar ik uithang.

Tot straks en alle andere dames… tot morgen en de anderen… tot ziens weer.

Iedereen nog een fijne avond. :dag:

zo ikke weer wakker nog 2 nachtjes en dan kan ik ook genieten van de zon.
Heerlijk he het zonnetje op de huid…

@ Beps,

Van mij mag ze er gewoon in blijven staan, ze hoort nu eenmaal bij jullie op dit forum, vandaar dat ik er een * achter heb gezet.